دانلود و خرید کتاب رازهایی از قدرت مذاکره (تجارت جهانی ۱۴) راجر داوسون‬‌‫ ترجمه محمدابراهیم گوهریان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رازهایی از قدرت مذاکره (تجارت جهانی ۱۴) اثر محمدابراهیم گوهریان

کتاب رازهایی از قدرت مذاکره (تجارت جهانی ۱۴)

معرفی کتاب رازهایی از قدرت مذاکره (تجارت جهانی ۱۴)

«رازهایی از قدرت مذاکره» چهاردهمین کتاب از مجموعه کتاب‌های تجارت جهانی و نوشته راجر داوسون (-۱۹۴۰) است که محمدابراهیم گوهریان و مرتضی هادی‌پور برزگر آن را ترجمه کرده‌اند. راجر داوسون با این کتاب به فروشندگان گوشزد می‌کند که اگر نسبت به خریدارن خود مذاکره‌کنندگان بهتری نباشند، فطعا سود خود را از دست خواهندداد. آن‌چه این کتاب به آن می‌پردازد، آموزش به فروشندگان برای فروش با سود بالاتر است.

در بخشی از فصل اول می‌خوانید:

در گذشته، خریداران به فروشندگان نیازمند بودند؛ زیرا آن‌ها اطلاعات ارزشمندی برای خریداران به ارمغان می‌آوردند. سابق بر این، خریدار ابتدا از طریق ملاقات‌های مقطعی با فروشنده، در خصوص محصولات جدید و تغییرات جدید در صنعت مطلع می‌شد. این اطلاعات به عنوان سلاحی بود که فروشنده می‌توانست از آن به نفع خودش استفاده کند. اینک این برتری از بین رفته است. خریداران اطلاعات مربوط به صنعت خود را با برنامه‌ریزی رایانه‌های خود برای استخراج اخبار و اطلاعات در حوزه‌هایی که مورد علاقه‌ی آن‌هاست، به دست می‌آورند.

در زمان‌های گذشته، فروشندگان می‌توانستند بدون این‌که خریدار متوجه شود، فریبش دهند. برای مثال، فروشنده‌ای که عامل فروش به یک فروشگاه زنجیره‌ای بود، می‌توانست به خریدار بگوید، «اگر کل خط SKU ها را اجرا کنید، متوجه خواهید شد که سی و دو درصد از فروش شما در مدل بالایی خط خواهد بود و سود شما سه واحد افزایش خواهد یافت.» این روزها اگر فروشندگان به این ترفند دست بزنند، احتمال شرمندگی‌شان زیاد است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
تقسیم کار بین‌المللی بهترین راه برای دسترسی به رفاه و رشد اقتصادی بیشتر است.
مسعود رئوفی

حجم

۲۸۳٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۳۵۷ صفحه

حجم

۲۸۳٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۳۵۷ صفحه

قیمت:
۷۹,۹۰۰
۳۹,۹۵۰
۵۰%
تومان