دانلود و خرید کتاب دستنامه طب اورژانس تینتینالی (جلد 5) ؛ مسمومیت ها
کتاب دستنامه طب اورژانس تینتینالی (جلد 5) ؛ مسمومیت ها

کتاب دستنامه طب اورژانس تینتینالی (جلد 5) ؛ مسمومیت ها

انتشارات:تیمورزاده
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۳از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب دستنامه طب اورژانس تینتینالی (جلد 5) ؛ مسمومیت ها

معرفی کتاب دستنامه طب اورژانس تینتینالی (جلد 5) ؛ مسمومیت ها

کتاب "دستنامه طب اورژانس تینتینالی (جلد 5)" که با نام اصلی Tintinalli's Emergency Medicine: A Comprehensive Study Guide مشهور است، یک منبع خلاصه و معتبر در زمینه طب اورژانس و جراحی است. این کتاب یکی از منابع آموزشی مهم برای متخصصین طب اورژانس است که به بیان راه کارهای مواجهه با بیماران اورژانسی پرداخته است.

کتاب حاضر یعنی، "دستنامه طب اورژانس تینتینالی (جلد 5) ؛ مسمومیت ها " ، نوشته ی جودیس تینتینالی است که ویراستار اصلی کتاب نیز می باشد. دکتر هومان حسین نژاد، آرش صفایی، حجت شیخ مطهر واحدی و الناز وحیدی (اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران) ویراستاران این کتاب هستند و دکتر محسن بنائی، آرش صفایی، مریم لاچینی و علی مقدس جعفری (متخصصین طب اورژانس دانشگاه های علوم پزشکی تهران و ایران) ترجمه این کتاب را بر عهده داشته اند و از انتشارات تیمورزاده به چاپ رسیده است.

فهرست مطالب شامل عناوین زیر است: آرام بخش ها و خواب آورها، آنالژزیک ها، داروهای قلبی، مسمومیت با آهن، هیدروکربن ها و مواد فرار، آفت کش ها، مواد سوزاننده، دیس هموگلوبینی، گازگرفتگی و گزش، مسمومیت با قارچ ها و گیاهان، منواکسید کربن، آسیب های الکتریکی و صاعقه زدگی، اختلال فشار و عوارض غواصی، مواد گیاهی و ویتامین ها و سموم صنعتی و سیانید. در فصل اول رویکرد کلی به بیماران مسموم را مطالعه می کنیم. تظاهرات بالینی، تشخیص های افتراقی، توکسی دروم های شایع، آمفتامین ها و سرکوب سیستم ایمنی، مراقبت و تعیین تکلیف در بخش اورژانس و مداخلات بالقوه در این فصل بیان شده اند.

مطالعه‌ی کتاب " دستنامه طب اورژانس تینتینالی (جلد 5) ؛ مسمومیت ها " را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم:

مخاطبین این کتاب، دانشجویان (دستیاران) رشته ی تخصصی طب اورژانس هستند که از این کتاب می توانند به عنوان منبعی خلاصه و فشرده جهت بررسی مهم ترین نکات بالینی در برخورد با بیماران اورژانسی استفاده کنند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

قیمت:
۷۵,۰۰۰
تومان