دانلود و خرید کتاب مبانی طب داخلی سیسیل 2015 (ویراست نهم)؛ بیماری‌های کلیه بیف اف. پالمر ترجمه رامین اعتصامی
کتاب مبانی طب داخلی سیسیل 2015 (ویراست نهم)؛ بیماری‌های کلیه اثر بیف اف. پالمر

کتاب مبانی طب داخلی سیسیل 2015 (ویراست نهم)؛ بیماری‌های کلیه

انتشارات:تیمورزاده
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب مبانی طب داخلی سیسیل 2015 (ویراست نهم)؛ بیماری‌های کلیه

معرفی کتاب مبانی طب داخلی سیسیل 2015 (ویراست نهم)؛ بیماری‌های کلیه

کتاب ضروریات داخلی یا مبانی طب داخلی سیسیل که با نام اصلی Cecil Essentials of Medicine مشهور است، یکی از مطرح‌ترین کتاب‌های حیطه ی پزشکی داخلی است که توسط انتشارات الزویر منتشر شده است. این کتاب یکی از منابع آموزشی مهم برای دروس تخصصی دانشجویان مقطع کارورزی (انترنی) و رزیدنتی (دستیاری) پزشکی است. علاوه بر دانشجویان، اساتید و حتی متخصصان نیز برای یادآوری دقیق‌تر اصول بخش داخلی، به این کتاب رجوع می‌کنند.

کتاب حاضر یعنی، "مبانی طب داخلی سیسیل 2015 (ویراست نهم)؛ بیماری‌های کلیه " ، نوشته ی آندرئولی و کارپنتر است. این کتاب توسط دکتر رامین اعتصامی ترجمه شده و توسط انتشارات تیمورزاده به چاپ رسیده است.

فهرست مطالب که شامل 8 فصل است، عناوینی چون اختلالات عروقی کلیه، اختلالات مهم غیر گلومرولی، بیماری‌های گلومرولی، آب و الکترولیت، آسیب حاد کلیه، بیماری مزمن کلیه و روش برخورد با بیمار دچار بیماری کلیوی را مطرح کرده است.

سپس در زیر مجموعه‌ی هر یک از این عناوین اصلی، موارد زیر مورد بررسی قرار گرفته‌اند: اسیدوز و آلکالوز متابولیک و تنفسی، هیپرناترمی و هیپوناترمی، نفریت بینابینی مزمن، سنگ‌های کلیوی و توبروز اسکلروز.

قسمت دوم این کتاب، شامل فهرست شکل‌ها و جدول هاست که به مواردی چون پروتئین‌های حمل و نقل، نفروپاتی ممبرانوس، بیماری فابری، دیالیز صفاقی پایه و عوامل اتیولوژیک لوسمی.

مطالعه‌ی کتاب "مبانی طب داخلی سیسیل 2015 (ویراست نهم)؛ بیماری‌های کلیه " را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم:

مخاطبین این کتاب، دو دسته از دانشجویان رشته پزشکی هستند؛ دانشجویان مقطع کارورزی که برای آمادگی آزمون جامع پیش کارورزی در حال مطالعه دروس داخلی اند و دیگری، فارغ التحصیلان پزشکی که داوطلب آزمون جامع رزیدنتی (دستیاری) برای ادامه تحصیل در یک رشته تخصصی ویژه هستند. علاوه بر این، پزشکان مشغول طبابت نیز برای بررسی نکات کلیدی و خاص به این رفرنس مراجعه می‌کنند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

حجم

۷٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

قیمت:
۳۹,۰۰۰
تومان