دانلود و خرید کتاب بفرمایید داخل، دم در بد است حمیده سادات لطیفی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب بفرمایید داخل، دم در بد است

«بفرمایید داخل، دم در بد است» نوشته حمیده سادات لطیفی، کتابی درباره آداب معاشرت است. آداب معاشرت در مهمانی‌ها، آداب معاشرت در رفتار با دوستان و سایر آشنایان، آداب معاشرت در اماکن عمومی، آداب معاشرت در لباس خریدن و پوشیدن و آداب معاشرت در حالت کلی مباحثی است که درباره آداب معاشرت در این کتاب می‌خوانید: «برای هدیه گرفتن برای دوست، خانواده یا فامیلتان چیزی که خودتان دوست دارید نخرید، بلکه چیزی که فکر می‌کنید دوست، خانواده یا فامیلتان دوست دارد تهیه کنید. درست است که دستهٔ پلی‌استیشنتان خراب شده است اما این گناه خواهر شما نیست که باید یک دستهٔ جدید به عنوان هدیه تولدش از شما بگیرد. شما به شعرهای سهراب علاقه دارید اما بدانید که هدیه دادن هشت‌کتاب به مادربزرگتان روش مناسبی برای ابراز ارادت به شاعر مورد علاقه‌تان نیست.»

نظرات کاربران

مستاجر
۱۳۹۸/۱۰/۰۵

25- خوب بود.

mina
۱۳۹۷/۰۹/۰۷

فکر کنم نویسنده این کتاب یکی از دوستهای قدیمی من تو فیس بوک باشه!ولاکن آره!اگه خودشه براش ارزوی موفقیت میکنم کلی ذوق کردم و خوشحال شدم از دیدن اسمش و کتابش

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۰)
توجه داشته باشید که توریست‌ها هم انسان‌هایی شبیه به خودمان هستند با رنگ پوست و موی متفاوت.
مستاجر
نگاه در دست دادن لطفاً فقط دست ندهید. در راستای یک خط مستقیم به چشم‌های مخاطب خود نگاه کنید و لبخند بزنید جز در مواردی که با یک مال‌باخته یا مصیبت زده دست می‌دهید که طبیعتا باید ظاهری غمگین و هم‌درد به خود بگیرید.
مادربزرگ علی💝
یک دهم کالری به دست آمده از میل کردن تنقلات را صرف پیدا کردن سطل زباله کنید.
مستاجر
هنگام نشستن بر روی صندلی اتوبوس به افراد ایستاده نگاه کنید و جای خود را به هر کدام که نگاه ملتمسانه و مظلومانه‌تری به شما و صندلی زیر پایتان می‌کنند بدهید. توجه کنید که در تشخیص سن افراد ایستاده دچار اشتباه محاسباتی نشوید زیرا برخی از افراد نیم ساعت تحمل پا و کمردرد را به مسن جلوه کردن ترجیح می‌دهند.
سپیده
در درک مفهوم «درخت دوستی بنشان» دچار سوء تفاهم نشوید و آن را به اشتباه به کار نگیرید. این احتمال را بدهید که «درخت دوستی بنشان» به این معنی نباشد که دوست خود را در محل قرار ملاقات بکارید تا سبز شود. بلکه برعکس با سر وقت حاضر شدن در محل قرار «نهال دشمنی را برکَنید».
سپیده
امروزه با وجود شبکه‌های متعدد اجتماعی نیازی به حکاکی روی صندلی‌های اتوبوس وجود نخواهد داشت.
مستاجر
هنگام دست دادن باید توجه داشته باشید که دستتان را به تنهایی در دست طرف مقابل بگذارید. دستِ با دستکش، با دسته‌کلید، با دو کیسه دو کیلویی میوه، دست خیس و دستی که بلافاصله بعد از جا انداختن زنجیر دوچرخه آمده است، دست مرغوبی برای دست دادن نیست.
سپیده
کیفیت دست دادن باید به نوعی باشد که باعث آسیب‌دیدگی مفاصل دست طرف مقابل نشود. مخصوصاً اگر فردی که به او دست می‌دهید جزء اقشار آسیب‌پذیر (خردسالان و سالمندان) باشد. همچنین نباید نیروی وارده به دست طرف مقابل آن‌قدر کم باشد که او احساس کند دستش اشتباهاً با دست شما تماس پیدا کرده است.
سپیده
کنترل میل استتوس‌نویسی علت اینکه در عصر حجر، مردم ما قبل تاریخ بر روی دیوارهای غار اقدام به کشیدن نقاشی می‌کردند این بوده است که آن‌ها نه کاغذ و قلمی داشتند و نه فیس‌بوک و اینستاگرامی که بتوانند به وسیلهٔ آن‌ها به ابراز عقاید خود و ثبت خاطرات روزانهٔ خود بپردازند. امروزه با وجود شبکه‌های متعدد اجتماعی نیازی به حکاکی روی صندلی‌های اتوبوس وجود نخواهد داشت.
سپیده
از قدیم گفته‌اند دوست آن باشد که گیرد دست دوست در پریشانحالی و درماندگی و بدهکاری و شکست عاطفی و سایر موقعیت‌های غم‌انگیز. همچنین از قدیم گفته‌اند دوست جزو معدود چیزهایی است که کهنه‌اش از نواش بهتر است. چیزهای دیگری هم گفته‌اند که در این مقال نمی‌گنجد
سپیده

حجم

۲۷٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۴۰ صفحه

حجم

۲۷٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۴۰ صفحه

قیمت:
۱۴,۰۰۰
تومان