دانلود رایگان کتاب انقلاب اسلامی بازگشت به عهد قدسی اصغر طاهرزاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب انقلاب اسلامی بازگشت به عهد قدسی اثر اصغر طاهرزاده

کتاب انقلاب اسلامی بازگشت به عهد قدسی

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۹از ۲۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب انقلاب اسلامی بازگشت به عهد قدسی

انقلاب اسلامی دوران تاریخ دینداری در جهان معاصر را بنیان نهاده است، آن دوران را راه می برد و نگهداری و نگهبانی می نماید، به طوری که تاریخ معاصر در سایه حضور آن انقلاب بایدها و نبایدهای حیات تاریخ بشر، این دوران را شکل می دهد. همانطور که بشر با هوا زنده است، اگر خواست حیات تاریخی داشته باشد، باید تعلق خود را به سوی انقلاب اسلامی معطوف دارد و زندگی او امری جدا از آن نباشد تا گرفتار نسبیت و نیست انگاری دوران نگردد.

نظرات کاربران

Yalda Tamjid
۱۳۹۵/۰۹/۱۹

فقط میتونم بگم این دست کتابها عالیه عالی

عمار
۱۴۰۲/۰۵/۰۴

فذکرهم بایام الله... این کتاب، تذکاری به طلوع و تجلی انوار خداوندی در انقلاب بزرگ ملت صبار و شکور ایران اسلامی است؛ و امتداد این مسیر نیز جز با همان صبار و شکور بودن، میسر نیست فلذا علی الدوام باید در

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۵)
انقلاب اسلامی؛ طلوع شهر خدا
محمدرضا میرباقری
وقتی احساس می‌کنید در کارهای خود، پس از زحمات زیاد، به هیچ جا نرسیده‌اید و بی‌آیندگی آن زحمات را حس می‌کنید، خود به خود افسردگی و یأس به سراغتان می‌آید و هر چه آن کار اساسی‌تر باشد با یأس بیشتری روبه‌رو می‌شوید و بزرگ‌ترین یأس وقتی است که انسان احساس کند کلّ زندگی او وارد تاریخی شده که عین بی‌آیندگی است.
محمدرضا میرباقری
هدف نظام اسلامی چیزی بالاتر از عدالت اقتصادی است، و عدالت اقتصادی یک هدف متوسط نظام اسلامی ‌است؛
محمدرضا میرباقری
بیزارم از آن کهنه خدایی که تو داری هر روز مرا تازه خدای دگری هست
محمدرضا میرباقری
وقتی از انقلاب اسلامی سخن می‌گوییم ولی به جایگاه آن که از غدیر شروع شده و به حاکمیت مهدی(عج) ختم می‌شود و باید از روح غربی عبور کند، چیزی نگوییم، عملاً از انقلاب اسلامی هیچ‌چیز نگفته‌ایم. انقلاب اسلامی با نگاه تاریخی شیعه به غدیر پدید آمد و نه‌تنها پدیده‌ای اتفاقی نبود، بلکه آشنای همه‌ی شیعیان بود زیرا آن را در متن اسلام یافته بودند تا از طریق آن با روح توحید اصیل زندگی کنند.
mahdi saleh abadi
اگر تصور کنیم ما با اعتماد به برنامه‌های خودمان می‌توانیم راهِ برون‌رفت از ظلماتِ دوران را ایجاد کنیم، مأیوس می‌شویم، ولی اگر بدانیم وقتی در تحت حکم خدا، صبر و شکر پیشه کنیم، خداوند راه برون رفت را می‌گشاید، امیدوارانه کار خود را ادامه می‌دهیم.
محمدرضا میرباقری
«بعضی از مدیریت‌ها در بخشی از برهه‌های این سی سال زاویه هائى با مبانی انقلاب داشتند؛ اما ظرفیت انقلاب توانست این‌ها را در درون خود قرار بدهد؛ آن‌ها را در كوره‌ی خود ذوب كند؛ هضم كند و انقلاب بر ظرفیت خود، بر تجربه‌ی خود بیفزاید
عباس
متأسفانه در حال حاضر جایگاه دانشگاه در این حدّ است که فعلاً چهار سال جوانان ما بروند یک لیسانس بگیرند تا ببینیم بعد چه می‌شود. در حالی که آن جوانان با دیپلم حاضر بودند به کارهای عادی تن دهند، ولی حالا با مدرک لیسانس نه کار دارند، و نه حاضرند به کارهای عادی مشغول شوند. این یک نمونه از هزاران نمونه‌ی تأسّی به فرهنگی است که خارج از فرهنگ الهی شکل گرفت و ما هم از آن تبعیت کردیم و با مشکلاتی روبه‌رو شدیم که می‌توانستیم با آن‌ها روبه‌رو نباشیم.
عباس صابری
با روحیه‌ی صبر و شکر حقایقی برای افراد کشف می‌شود که در نهایت منجر به ظهور منجی برای امت خواهد گردید،
amin67
تعجب می‌کنم، بعضی‌ها سؤال می‌کنند ولایت فقیه باید مطلقه باشد یا مقیده؟ اگر تخصص فقیه حکایت از آن دارد که حکم خدا را اظهار می‌دارد دیگر مقید بودنش معنی ندارد. اگر حرف، حرف خدا است، معلوم است که بدون هیچ قیدی باید آن را پذیرفت،
عباس صابری

حجم

۱۴۷٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

حجم

۱۴۷٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

قیمت:
رایگان