دانلود و خرید کتاب انضباط بدون گریه الیزابت پنتلی ترجمه ویدا راضی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب انضباط بدون گریه

«انضباط بدون گریه» نوشته الیزابت پنتلی از مجموعه «کلیدهای تربیت کودکان و نوجوانان» است که راهکارهایی ملایم برای تشویق رفتار خوب در کودکان، بدون نق‌زدن، کج‌خلقی و گریه کردن را به والدین آموزش می‌دهد. منضبط کردن برای والدین موضوعی توان‌فرسا و پیچیده است. این تصور که ما مسئول کمک به کودکان‌مان هستیم که سفر نوزادی تا بزرگسالی را با موفقیت طی کنند، مفهوم ترس‌آوری است.اما واژه «منضبط کردن» صرفا به معنی آموزش دادن بوده و ما به‌عنوان والدین هر روز از طریق گفتار، رفتار و الگو بودن به آن‌ها آموزش می‌دهیم. الیزابت پنتلی در این کتاب به ما نشان می‌دهد که چگونه می‌توانیم به نحو مؤثری به کودکان‌مان کمک کنیم مهارت‌های عملی مورد نیاز برای یادگیری را فراگیرند. او نشان می‌دهد که رفتارهای والدین، فقط بخشی از معادله منضبط کردن است؛ نیمه دوم، یادگیری خود کودک است. او روش‌های عینی زیادی برای کمک به یادگیری کودکان خردسال و تبدیل شدن به افرادی خودمنضبط ارائه می‌دهد. او همچنین برای والدین اطمینان خاطر و روش‌های عملی برای مدیریت انضباط در زندگی روزمره با کودکان را فراهم می‌کند. پنتلی بیان می‌کند: «منضبط کردن تربیتی به معنای آن است که به کودکان‌مان کمک کنیم بنیانی برای ارزش‌ها و اصول اخلاقی ایجاد کنند و دستورالعملی قدرتمند داشته باشند که بتوانند برای یک عمر خودانضباطی خود به‌کار ببرند». این وظیفه والدین، معلمان و سایر بزرگسالان بانفوذ است که ابزارها و راهنمایی را که کودکان برای رشد خودانضباطی بدان نیاز دارند فراهم کنند. این کتاب به والدین نشان می‌دهد چگونه به کودکان‌شان کمک کنند که با پرهیز از گریه کردن، ناکامی و خشم، به‌عنوان موانع یادگیری، درس‌هایی را که آن‌ها آموزش می‌دهند پذیرا باشند. کتاب حاضر، عواطف زیربنایی و انگیزه‌هایی را که محرک رفتار کودک بوده تبیین کرده و نشان می‌دهد که چگونه از این دانش برای راهنمایی کودک در انتخاب‌های درست، بهره گیریم. پنتلی به‌عنوان مربی والدین و مادر چهار کودک، از خرد و تجربه لازم برای ترکیب دانش تخصصی و توصیه‌های واقع‌بینانه و عملی برخوردار است. روش‌های او به‌روشنی بیان شده و با مثال‌های قابل‌فهم زیادی نشان داده می‌شود. نکات سودمند و ماجراهای ذکرشده از سوی گروه‌های وسیع والدین مورد آزمون، به عملی بودن ابزارهای ارائه‌شده می‌افزاید. کتاب انضباط بدون گریه، الزامی قطعی برای همه والدین و مراقبان از کودکان خردسال است. اگر در پی ابزاری قابل‌فهم، مؤثر و تربیتی برای پرورش انسان‌هایی شایسته هستید، این کتاب راهنمای شما خواهد بود.
راهنمای کامل والدین (جلد ۱)
رابین گلداستین
روش‌های تقویت توجه و تمرکز در کودکان
ماندانا سلحشور
کلیدهای تربیت و رفتار با پسرها
استیو بیدولف
بازی‌های پنج دقیقه‌ای برای بچه‌های چهارسال به بالا
آلموت بارتل‮‬‌‫
کلیدهای کشف و پرورش استعداد در کودکان
دُن وینهاوس
چگونه رفتارهای خوب را به کودکم آموزش دهم؟؛ بیش از ۱۲۰۰ راهکار عملی برای حل مشکلات کودکان
شمس‌الدین حسینی
کلید‌های تخلیه هیجانی در کودکان
سپیده خلیلی
رشد والدین همراه با فرزندان
الین شُوئن
کلیدهای رفتار با کودک دوساله
مگ زویبک
‌‫آموزش دستشویی رفتن به کودکان
مگ زویبک
چگونه به کودکمان گوش کنیم، چگونه با او صحبت کنیم
آدل فابر
فرزند دوم، پیامدها و راه حل ها
مگ زویبک
چگونه به کودک خود نه بگوییم
زه‍را ج‍ع‍ف‍ری‌
کلیدهای رفتار با کودک یک‌ساله
مگ زویبک
اصول کارکرد مغز در کودکان
جان مدینا
کلیدهای پرورش هوش اجتماعی در کودکان و نوجوانان
اشرف راضی
کلیدهای رفتار با کودک سه ساله
سوزان ای. گاتلیب
مهارت‌های اولیه‌ی نوزاد
میریام استوپارد
کلیدهای پرورش اعتماد به نفس در کودکان و نوجوانان
گلن استنهاوس
فرزندپروری بدون شرط
الفی کهن

نظرات کاربران

دل آرام
۱۳۹۸/۰۱/۱۸

من ازین کتاب خوشم اومد چون در کنار اموزشهای خود نویسنده. روشهایی که مادرهای مختلف بکار میبرن رو از زبون خود مادرها میگه. ترجمه اش هم خیلی روان بود

نرگس
۱۳۹۹/۰۳/۰۸

سلام کتاب قشنگ و آموزنده ای است ، من نسخه کامل را خریدم ، چطوری می تونم فایل را در سیستم ذخیره کنم؟ یعنی اگه اپلیکیشن طاقچه از گوشیم پاک شد باز هم بتونم کتاب را مطالعه کنم

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۶)
رایج‌ترین مشکلات را این می‌دانستند که والدین زمان و انرژی زیادی را صرف تزئین اتاق کودک و خرید لباس نوزاد می‌کردند، به‌جای اینکه در مورد واقعیت زندگی با نوزادشان بیندیشند. درنتیجه، رایج‌ترین شکایتی که والدین جدید دارند این‌هاست: «نمی‌دانم چه چیزی در انتظارم است!»، «هیچ‌وقت کسی بهم نگفته بود بزرگ کردن بچه این‌قدر کار سختی است!» «من احساس دست‌وپا چلفتی بودن، گیجی و عدم کفایت می‌کنم». واقعیت زندگی با یک نوزاد جدید، این حقیقت را آشکار می‌کند که رنگ دیوار اتاق کودک و تعداد لباس‌های زیبای او در کمد، هیچ ارتباطی با اعتمادبه‌نفس، توانایی و آمادگی والدینی که برای اولین بار در نقش جدید خود ظاهر می‌شوند، ندارد.
فاطمه
باور غلط: اگر والدین نسبت به کودک خود احساس تعلق‌خاطر، تعهد و پیوند داشته باشند، پس آن کودک طبیعتآ درست رفتار می‌کند و منضبط کردن لازم نخواهد بود. حقیقت: شما می‌توانید از لحظه تولد کاملا نسبت به کودک خود متعهد باشید. شما می‌توانید بهترین کتاب‌های تربیتی را مطالعه کنید. می‌توانید در کلاس‌های تربیت کودک شرکت کنید. می‌توانید هر چیزی را کاملا درست انجام دهید. درحقیقت، شما می‌توانید یک قدیس عالی، خارق‌العاده و کاملا بی‌عیب‌ونقص باشید و کودک‌تان همچنان دچار بدرفتاری باشد.
f.a.syd
لازم نیست کودکان‌مان برای دریافت عشق بی‌قیدوشرط و حمایت ما، بی‌عیب و نقص باشند.
f.a.syd
به آینده نگاه کردن، سپس به گذشته نگریستن: چه چیزی را می‌توانستید به‌صورت دیگری انجام دهید که هنوز هم فرصت تغییرش را دارید؟
Star
ازی والدین و کودک از اهمیت زیادی برخوردار است. نه‌تنها برای ایجاد مهارت‌های کودکان و دانش زندگی، بلکه برای برقراری ارتباط بین والدین و کودک نیز بسیار اهمیت دارد. بنابراین، بازی را برنامه‌ریزی کرده، آن را انجام داده و از بازی‌های بیشتر با کودکان خود لذت ببرید.
f.a.syd
بنابراین انتخاب کنید، چیزهای کم‌اهمیت را برای بعد (و یا همیشه) کنار گذاشته و «چیزهای مهم» را آگاهانه انتخاب کنید.
pegahbabaee

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۳۴۴ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۳۴۴ صفحه

قیمت:
۹۶,۰۰۰
تومان