دانلود و خرید کتاب بیست و یک راه برای یافتن عشق واقعی پیر فرانک ترجمه فرحناز میرقمی‌زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بیست و یک راه برای یافتن عشق واقعی اثر پیر فرانک

کتاب بیست و یک راه برای یافتن عشق واقعی

معرفی کتاب بیست و یک راه برای یافتن عشق واقعی

عشق تمام و کمال دری است به سوی خوشبختی که کلید آن در دستان خودمان است. این کلید، درک ما از عشق است. پیر فرانک، نویسنده کتاب «بیست‌ و یک راه برای یافتن عشق واقعی»، می‌گوید: «هر چه انسان بیشتر به خود و شریک زندگی خود نزدیک شود و بیشتر به واقعیت درون خود پی ببرد، به همان نسبت به واقعیت درون همسرش هم بیشتر پی خواهد برد. فلسفه عشق تنها فلسفه شخصی هر انسان است و منحصرا به خودش مربوط می‌شود و بر دیگری تاثیری ندارد. منطق عشق یک انسان با دیگری فرق دارد اما راه‌های رسیدن به آن یکسان است. آنچه عشق را آغاز می‌کند و ادامه می‌دهد، صداقت است. صداقت و صراحت باعث می‌شوند ما دریچه‌های واقعی ورود به خود را بر روی شخص مقابلمان بگشاییم. با پیر فرانک و ۲۱ راه شگفت‌انگیزش برای رسیدن به عشق واقعی همراه باشید.

نظرات کاربران

hamid.rezaei
۱۳۹۹/۰۲/۰۶

این کتاب با یک داستان شخصی شروع میشه...با یک افسردگی و ماتم شدید که نویسنده درگیر اونه ،اون کم کم خودشو پیدا میکنه و سر پا میشه میشه به این جمله میرسه که *این نیز میگذرد* حالا چرا توصیه اش

- بیشتر
عاطی
۱۳۹۸/۰۸/۲۷

خیلی دلم میخواد بخونمش

مستاجر
۱۳۹۸/۰۸/۲۶

7- خوب بود.

مهدی
۱۳۹۸/۰۸/۲۵

عالی بود

شادي. ميرزالو /1383
۱۳۹۸/۱۲/۰۶

کتاب عالیه اما در ترجمه مشکل داره. &@؛

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲۲)
کسی که مقایسه می‌کند، دیگر عشق نمی‌ورزد! کسی که عشق می‌ورزد، دیگر مقایسه نمی‌کند!
مستاجر
نیاز نیست به‌دنبال عشق بدویم، زیرا هر قدر بدویم دیرتر به چنگ می‌آوریم.
مستاجر
اگر می‌خواهید خوشبخت باشید، ابتدا سعی کنید شریک زندگی خود را خوشبخت کنید، زیرا حس سعادت و خوشبختی شما در درون همسر شماست نه در خودتان.
مستاجر
وقتی از ما سؤال شود چرا به همسر آینده‌ات عشق می‌ورزی، می‌توانیم این‌گونه پاسخ دهیم
مستاجر
از یک مقایسه شروع می‌شود
مستاجر
خداوندا، به من خونسردی و تحملی عطا فرما که در مقابل هر آنچه نمی‌توانم تغییر دهم، صبور باشم و تحمل کنم.
مستاجر
یک تشکر ساده می‌تواند تأثیرش از یک هدیه گران‌قیمت بیشتر باشد تشکری از ته قلب می‌تواند صدها گام همسرمان را به ما نزدیک‌تر کند.
مستاجر
اگر سعی کنیم هدف ازدواج را خوشبخت کردن طرف مقابلمان قرار دهیم، پیشاپیش خوشبخت‌ترین فرد روی زمین خواهیم بود! آن وقت ندای قلبی به ما خواهد گفت: «خوش‌بینانه رفتار کن با وجودی که از درون نمی‌خواهی به گمراهی هدایت شوی!» - پس سعی کن همیشه خوبی‌های همسرت مد نظر باشد نه بدی‌هایش! - هر انسان همان‌قدر خوبی دارد که بدی، درست مثل خودت! - اجازه نده افکار منفی در ذهن سالم تو راه یابند! - و او را با تمام خوبی‌ها و بدهی‌هایش بپذیر! نگذار اوقاتت با سپری شدن افکار پوچ از بین بروند! و وقتی پی ببری که چقدر طول می‌کشد تا پی ببری خودت هم اشتباه داری، احتمالاً زمان‌های بسیاری را تباه کردی!
باران
جرأت و شهامتی عطا فرما تا آنچه تغییرپذیر است تغییر دهم و دانش و فهمی ببخش تا به‌درستی این دو را تشخیص دهم.
مستاجر
از طریق کتب سنتی ـ مذهبی فهمیدم که در سرنوشت آدمی این‌گونه مقدر شده که بعد از هر سختی، یقیناً راحتی است. شکست‌ها و سختی‌ها هر چند هم که تلخ باشند اما میوه شیرین دارند. از طرفی انسان‌ها را ورزیده و آب‌دیده می‌کنند و از طرف دیگر روی خوش زندگی را به آن‌ها نشان می‌دهند.
باران

حجم

۱۵۸٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

حجم

۱۵۸٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

قیمت:
۵۹,۹۰۰
۲۹,۹۵۰
۵۰%
تومان