دانلود و خرید کتاب تصویر آخر؛ شهیده طیبه‌سادات موسوی زمانی به روایت محمد علی گودینی محمد‌علی گودینی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تصویر آخر؛ شهیده طیبه‌سادات موسوی زمانی به روایت محمد علی گودینی اثر محمد‌علی گودینی

کتاب تصویر آخر؛ شهیده طیبه‌سادات موسوی زمانی به روایت محمد علی گودینی

انتشارات:فاتحان
امتیاز:
۴.۸از ۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب تصویر آخر؛ شهیده طیبه‌سادات موسوی زمانی به روایت محمد علی گودینی

«تصویر آخر» از مجموعه سرآمدان علم و ایثار نشر فاتحان، زندگی‌نامه داستانی شهیده سیده طیبه‌سادات موسوی‌زمانی به روایت محمدعلی گودینی است. دوران دفاع مقدس پرافتخارترین برهه از تاریخ معاصر ایران اسلامی است؛ الگویی به‌یادماندنی از حیات طیبهٔ انقلاب اسلامی توأم با خلق صحنه‌های بسیار زیبایی از رشادت‌ها و از جان گذشتگی‌های آحاد ملت ایران در راه مبارزه با طاغوت‌های زمان و تحقق آرمان‌های بلند یک ملت ظلم‌ستیز؛ این‌گونه بود که هشت سال دفاع مقدس سربلندی این مردم شریف در پیشگاه تاریخ و ذلت ابرقدرت‌های شرق و غرب را به ارمغان آورد و در بزرگ‌ترین آوردگاه تاریخی ایران زمین، نه‌تنها وجبی از خاک عزیز ایران اسلامی از دست نرفت، بلکه جهانیان را مات و مبهوت عظمت و بزرگی خود نمودیم. در این میان نقش دانشجویان مجاهد و دلاور ستودنی و مثال‌زدنی است، آنان که با حضور در جبههٔ علم و دانش بنا داشتند فردایی روشن را برای میهن خود رقم بزنند، با آغاز حملهٔ جنود شیطان، جبهه‌ای مهم را پیش روی خود دیدند و برای دفاع از انقلاب اسلامی و ایران اسلامی رخت جهاد بر تن کرده و دوشادوش و پیشاپیش دیگر مجاهدان جبهه‌های نبرد حق علیه باطل افتخار آفریدند. حضور قشر فاخر دانشجو در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل جلوهٔ بدیع از سیر الی الله جوانان خداجوی این سرزمین بود و دانشجویان را در شمار نقش‌آفرینان مهم و اصلی جهاد قرار داد تا جایی‌که بسیاری از تأثیرگذاران و فرماندهان جبههٔ توحید از میان ایشان انتخاب شدند. مجموعه «سرآمدان علم و ایشار » به نقش پررنگ شهیدان دانشجو در دوران هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی پرداخته است و در هر جلد، یکی از این سرآمدان را معرفی کرده است.

نظرات کاربران

یاس‌‌ِنرگس(Yasna)
۱۴۰۰/۰۱/۱۴

زیـبـا بـود(:

R.Khabazian
۱۴۰۲/۰۸/۱۶

زندگی شهیده، بسیار بسیار زیبا و پند آمیز هست. هم برای منِ دانشجو، هم برای هر کسی که طالب حقیقت و جاری شدن اسلام در تمام ابعاد زندگیِ افراد جامعه ست👍 . فقط دوتا انتقاد درباره شیوه نگارش کتاب داشتم. اول اینکه ای کاش از گفتار

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۳)
«حال که به عنایت الهی و به برکت خون پاک و مطهر شهیدانی چون این سیدهٔ مظلومه، انقلاب پیروز شده، لازم است همهٔ امور هم بر اساس عدالت و احکام اسلامی باشد.
R.Khabazian
ـ نهضت ما حسینیه / رهبر ما خمینیه.
R.Khabazian
ما نه‌تنها با شهادت طیبه‌سادات عزیزم، چیزی از دست ندادیم، بلکه با شهادت دختر مظلومم، صاحب آبرو و اعتبار بیشتری هم نزد خدا و در نزد مردم شده‌ایم. در پیشگاه خداوند تبارک و تعالی، روسفید شدیم ان‌شاءالله. شاید دین خودمون رو به انقلاب ادا کرده باشیم. ان‌شاءالله تا آخر عمر پای انقلاب اسلامی با همین نیت، پایدار باشیم. از خون شهیدهٔ خود، از خون هزاران شهید راه حق دفاع کنیم.
R.Khabazian
مطمئن باش، من و تو هم با همین دوربین‌های عکاسی و فیلمبرداری، به‌صورت آماتوری می‌توانیم در لباس دانشجویی، سهمی از انقلاب و برای آینده داشته باشیم. ارزش کار خودت را ساده و دست‌کم نگیر. ما نباید فکر کنیم تلاشمان کم‌اجر است. همهٔ این‌ها، روی هم خودش را نشان می‌دهد.
R.Khabazian
زن‌های نوغان در سالروز شهادت حضرت رضا، به رسمی که از قدیم مانده، ضریح حضرت را گلباران می‌کنند.
R.Khabazian
وقتی قضیه چادر و کلاه پهلوی پیش آمد. علما احساس خطر کردند. آیت‌الله قمی توی منزل خودش، در حضور مردم، با صدای بلند گریه کرد برای غربت اسلام. به‌خاطر مظلومیت دین. به جماعت حاضر گفت نباید ساکت نشست. باید به‌خاطر اسلام قیام کنیم. اسلام امروزه فدایی می‌خواهد.
R.Khabazian
پیر نوغانی گفته بود «مسجد گوهرشاد یک کتاب قطور تاریخ است. گوشه‌ای از کربلاست. به لحاظ اینکه برای دفاع از حجاب زن شیعه، خون شهیدان صحنش را رنگین کرده است.»
R.Khabazian
طیبه‌سادات همان‌طور که زل زده بود به منبر، گفت «زن‌ها هم می‌توانند کارهای بزرگ انجام بدهند. کارهای مهم تنها از دست مردها برنمی‌آید. عملی که گوهرشاد خاتون با ساختن این مسجد انجام داد، نیک‌نامی است. نامی که صدها سال است پابرجاست
R.Khabazian
طیبه‌سادات با دیدن رنگ‌پریدگی نامحسوس پریوش گفت «انگار نگران اولین امتحان هستی پری‌خانم؛ درسته؟» ـ دست خودم نیست. مگه نمی‌بینی تمام بچه‌ها دلشوره دارند. ـ ئی که مشکلی نیست. تا وارد سالن امتحان نشدیم، دعای فرج امام زمان (عج) را بخوان تا آرامش بگیری.
R.Khabazian
سیده طیبه‌سادات وقتی سحرگاه، آسید حسین برای اقتدای فریضهٔ صبح به حاج‌آقا بزرگ روانهٔ مسجد جامع می‌شد، از خواب بیدار می‌شد. نماز صبح را به جا می‌آورد. با همان وضوی نماز، می‌نشست پشت رحل و طبق عادت یک سوره قرآن می‌خواند.
R.Khabazian

حجم

۲۴۶٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۳۰۰ صفحه

حجم

۲۴۶٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۳۰۰ صفحه

قیمت:
۷,۰۰۰
تومان