دانلود و خرید کتاب برنده کیست؟ مِن الفائز؟ مینا جیگاره
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب برنده کیست؟ مِن الفائز؟ اثر مینا جیگاره

کتاب برنده کیست؟ مِن الفائز؟

نویسنده:مینا جیگاره
انتشارات:انتشارات نظری
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۷از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب برنده کیست؟ مِن الفائز؟

کتاب برنده کیست؟ مِن الفائز؟ گزیده‌هایی از خطبه‌های امیرالمومنین، علی (ع) است که در کتاب نهج البلاغه گردآوری شده‌اند. دکتر مینا جیگاره پدیدآورنده‌ی این مجموعه بوده و انتشارات نظری، کار چاپ کتاب را بر عهده داشته است.

درباره‌ی کتاب برنده کیست؟ مِن الفائز؟

کتاب برنده کیست؟ مِن الفائز؟ از میان گزیده‌های سخنان حضرت علی از کتاب نهج البلاغه انتخاب شده. چندی پیش مسابقه‌ای میان دانشجویان دانشگاه در زمینه قرائت و ترجمه خطبه‌های علی (ع) برگزار شد . هدف از برگزاری این مسابقه توجه هر چه بیشتر به نهج البلاغه و کلام حضرت امیر است. تا در گام اول موجب آشنایی نسل جوان با کلامی که – دون کلام خالق وفوق کلام مخلوق – نام گرفته است، بشود و بتوان این آشنایی را در مراحل بعدی به شناختی عمیق‌تر تبدیل کرد.

کتاب حاضر در پایان این مسابقه، و به عنوان دستاورد مسابقه، برای تدریس و استفاده در درس عربی به فارسی و فارسی به عربی تدوین و آماده شده است.  

کتاب برنده کیست؟ مِن الفائز؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب برنده کیست؟ مِن الفائز؟ برای دوست داران و دانشجویان رشته‌های الهیات، زبان و ادبیات فارسی و عربی تدوین و آماده شده است. همچنین اگر به خواندن آثار دینی علاقه دارید، این کتاب گزینه‌ی مناسبی برای شما است. مربیان و استادان درس عربی نیز می‌توانند از محتوای کتاب برای ترجمه و تدریس بهره ببرند. 

درباره‌ی مینا جیگاره

دکتر مینا جیگاره از اعضاء هیأت علمی گروه زبان و ادبیات عربی دانشکده ادبیات دانشگاه الزهرا(س) است. او کتاب‌های زیادی در زمینه صرف و نحو زبان عربی با بینش دینی و مقایسه‌ای با آثار دینی منتشر کرده است. 


نظرات کاربران

بیرانوند
۱۴۰۱/۱۲/۰۹

عالییییی حتما مطالعه کنید❤❤

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۱۰٫۹ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

حجم

۲۱۰٫۹ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

قیمت:
۱۴,۰۰۰
۷,۰۰۰
۵۰%
تومان