دانلود و خرید کتاب هفت اشتباه بزرگ پدر و مادر جان سی. فریل ترجمه مهدی قراچه‌داغی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هفت اشتباه بزرگ پدر و مادر اثر جان سی. فریل

کتاب هفت اشتباه بزرگ پدر و مادر

معرفی کتاب هفت اشتباه بزرگ پدر و مادر

کتاب هفت اشتباه بزرگ پدر و مادر نوشته جان سی. فریل است و با ترجمه مهدی قراچه‌داغی است این کتاب برای والدینی نوشته شده است که می‌خواهند فرزندانشان را به بهترین شکل تربیت کنند.

درباره کتاب هفت اشتباه بزرگ پدر و مادر

این کتاب برای خانواده‌هایی نوشته شده است که با مسائل خاصی روبه‌رو هستند. بخش اعظم مطالبی که در این کتاب آمده، خانواده‌هایی را هدف گرفته که در شرایط بحران و یا در مرز بحران قرار دارند، اما ممکن است اطلاعی از این موضوع نداشته باشند. برای مثال، بعضی از بچه‌ها نمی‌توانند تکانه‌های خود را کنترل کنند و احساس مسئولیت شخصی سبب شده است که متخصصان سلامت روان در سرتاسر کشور بیش از پیش نگران شوند، که نشانه‌هایش را با درج مطالب و مقالات مختلف در رسانه‌ها و روزنامه‌ها می‌بینیم. به همین دلیل این کتاب را متفاوت از کتاب‌های دیگر تربیتی است . هدف این است که بتوانید به هفت اشتباهی که والدین می‌کنند، پی ببرید.

کتاب هفت اشتباه بزرگ پدر و مادر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام والدین پیشنهاد می‌کنیم

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۸)
وقتی فرزندانمان مجبور نیستند که تلاش کنند، هرگز رشد نمی‌کنند.
احسان رضاپور
کودکانی که بتوانند ارضاء خود را به تأخیر بیندازند، موفق‌تر می‌شوند. در دوران نوجوانی، آنهایی که می‌توانستند ارضاء خود را به عقب بیندازند، بهتر می‌توانستند منتظر باقی بمانند. در ضمن، می‌توانستند به موفقیتهای سطح بالاتر برسند، بهتر می‌توانستند خود را با شرایط اجتماعی تطبیق دهند، با مشکلات بسیار کمتری مواجه شوند، بیشتر محبوب باشند و در مقایسه با نوجوانهایی که تصمیم گرفتند به ارضاء فوری برسند، بسیار موفق‌تر ظاهر شوند. یافته‌های میشل بسیار جالب توجه است.
احسان رضاپور
گاه بهترین نشانه لوس کردن، همان‌طور که قبلا هم توضیح دادیم، می‌تواند این باشد که بخواهید فرزندان ۲۶ ساله‌تان هنوز در خانه و در نزد شما بمانند. لوس کردن یعنی اینکه کودک ۴ ساله شما نتواند رضایت‌خاطر را لحظاتی به عقب بیندازد. بچه‌ها باید به معیارهایی از رشد برسند.
احسان رضاپور
آیا برای فرزندانتان همه کاری می‌کنید؟ آیا پشت سر آنها می‌دوید، آیا عضلات پشت خود را خراب می‌کنید و برای اینکه فرزندتان به زمین نخورد مرتب خم و راست می‌شوید؟ وقتی آنها ۲۱ ساله هم هستند همین کار را می‌کنید، به جای آنها پول کارت اعتباری‌شان را می‌پردازید و یا از دوست وکیلتان کمک می‌گیرید تا او را که پلیس به جرم رانندگی با سرعت زیاد دستگیر کرده است آزاد کنید؟ همه ما نظر خوب داریم، قصد خدمت داریم، اما انجام وظیفه کردن به جای فرزندان برای آنها بسیار خطرناک است. وقتی این اتفاق افتاد، تغییر دادن آن بسیار دشوار است.
احسان رضاپور
مادرانی که به تدریج اما مستمر فرزندانشان را تشویق کردند که با جهان و مشکلات آن روبه‌رو شوند، فرزندانی تحویل جامعه دادند که بعدآ از زندگی و مسائل آن ترسی به دل راه نمی‌دادند.
احسان رضاپور
لطفآ به خاطر داشته باشید که فرزند بی‌عیب و نقص، خانواده بی‌عیب و نقص و پدر و مادر بی‌عیب و نقص وجود خارجی ندارد. کسی نمی‌خواهد با توجه به مهارتهای والدانه‌تان به شما امتیاز بدهد. کسی امتیاز جمع نمی‌کند. مجبور نیستید که عالی و بی‌کم و کاست ظاهر شوید. شما هم اشتباه می‌کنید. بعضی از اینها موقتآ دلتان را به درد می‌آورد، اما این دل به درد آوردن هم بخشی از زندگی است. کسی نیست که کار پدری و مادری کردن را بدون درد و تألم پشت سر بگذارد. این حقیقت را بپذیرید تا به این نتیجه برسید که والد خوب بودن بسیار ساده‌تر است.
احسان رضاپور
بچه‌هایی که با رعایت محدودیتهایی که بتوانند به آن وابسته باشند بزرگ می‌شوند، مثلا ساعت خواب منظم، به ساختارهای درونی‌ای می‌رسند که در تمام مدت عمر به آنها خدمت می‌کند.
احسان رضاپور
اگر در کودکی لوس بار آمده‌اید، و در نهایت دیگر اگر در کودکی مورد بهره‌کشی و آزار قرار گرفته‌اید، احتمالا ممکن است بترسید که اگر فرزندتان رشد کند، بشکند و متلاشی گردد. البته بچه‌ها به شدت انعطاف‌پذیر هستند، و در اینجا توصیه ما به پدرها و مادرها این است که به کمبودها و ناراحتیهای دوران کودکی خود بپردازند و آنها را روی فرزندانشان فرافکن نسازند. اگر تحت تأثیر غولهای مربوط به دوران کودکی خود نباشید، پدری و مادری کردن برایتان به مراتب ساده‌تر می‌شود.
احسان رضاپور

حجم

۱۳۵٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۱۶۲ صفحه

حجم

۱۳۵٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۱۶۲ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان