دانلود و خرید کتاب سرگرمی و بازی علی‌محمد رجبی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سرگرمی و بازی اثر علی‌محمد رجبی

کتاب سرگرمی و بازی

دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۳از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب سرگرمی و بازی

کتاب سرگرمی و بازی از سری کتاب‌های راهنمای مصور کاربری فضای مجازی به قلم علی محمد اوجی نوشته شده است

در این مجموعه از کتاب‌ها سعی شده تا به زبانی ساده و با بهره گیری از تصویرسازی، مخاطبان را به سرعت با مفاهیم مختلف و مهارت‌های کاربردی آشنا نموده و در ارتقاء سواد کاربری فضای مجازی کاربران نقشی را ایفا کند.

درباره کتاب سرگرمی و بازی

تولید و پیدایش بازیهای ویدئویی که امروزه بیشتر تحت عنوان بازیهای رایانه ای از آنها یاد می شود، به سال ۱۹۴۷ میلادی و شکل پیشرفته تر آنها به سالهای اولیۀ دهۀ هشتاد برمی گردد. اولین فرم تقاضای ثبت یک بازی کامپیوتری در تاریخ ۱۴ ژانویۀ ۱۹۴۷در آمریکا به ثبت رسید. از آن روز تا کنون، دنیا شاهد تغییرات بسیاری در بازیهای ویدئویی بوده و نسلهای مختلف بازیها در سبک های مختلف یا به عبارت دیگر ژانرهای گوناگون تولید شده و به مردم، به خصوص کودکان و نوجوانان، عرضه شده اند.

در کتاب سرگرمی و بازی تلاش شده از جنبه های گوناگون به این پدیده نگاه شود و سبک‌ها وانواع بازی‌های ویدئویی از بدو پیدایش تاکنون مورد بررسی قرار گیرد. ما در ایران بیش از ۲۳ میلیون بازیکن بازی‌های‌ رایانه‌ای یا گمیر داریم و حدود ۵۴ درصد کاربران رایانه کاربر بازی‌های رایانه‌ای محسوب می شوند. ۶۰ درصد پسران و ۴۰ درصد دختران روزانه به طور متوسط ۲ ساعت سرگرم بازی‌هایی هستند که ۹۰درصد آنها وارداتی است (بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، ۱۳۹۴). این موضوع نشان می‌دهد صرف‌نظر از فواید و مضرات بازیهای ویدئویی، شناخت دقیق بازی‌ها برای انتخاب درست و مناسب آنها برای فرزندان بسیار ضروری است و والدین می توانند با تکیه بر شناخت درست، بازی مناسب فرزند خود را انتخاب کنند.

مطالعه کتاب سرگرمی و بازی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

این کتاب برای آگاه‌سازی والدین در مورد نقش بازی‌های کامپیوتری بر کودکان و نوجوانان و پیشگیری از آسیب‌های احتمالی آن موثر و کارآمد است.


 

نظرات کاربران

nothing
۱۳۹۸/۰۸/۲۸

به درد نخور و هیچ جیری برای ارائه نداره فقط ۲ تا درصد گذاشته کنار هم، بیشتر شبیه یک تحقیق نیم ساعته تو گوگله

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۱ صفحه

حجم

۳٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۱ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان