دانلود و خرید کتاب اثر مرکب دارن هاردی ترجمه علی خوروش
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اثر مرکب اثر دارن هاردی

کتاب اثر مرکب

معرفی کتاب اثر مرکب

اثر مرکب نوشته دارن هاردی نویسنده و سخنران موفق آمریکایی و همچنین ناشر و دبیرتحریریه مجله موفقیت در آمریکا است. علی خوروش و شیرین پرورش این اثر را به فارسی بازگردانده‌اند.

درباره کتاب اثر مرکب

دارن هاردی نویسنده کتاب اثر مرکب با تاکید به امید، تلاش و قدرت درونی انسان در مسیر پیشرفت، تکنیک‌های کاربردی را برای طی کردن این مسیر در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهد. هاردی اعتقاد دارد نخستین گام برای تغییر، آگاهی است. بنابراین برای شروع یک مسیر از انتخاب‌های خود مطمئن شوید. در مرحله بعد باید عادات و رفتار خوب که از آن با عنوان تکانش یاد می‌کند را در خودمان تقویت کنیم. دارن هاردی تاکید می‌‌کند که تغییرات افراطی ما را از مسیر اصلی خود دور می‌کند؛ بنابراین باید آهسته اما به‌صورت مداوم در مسیر پیشرفت، قدم برداریم.

خواندن کتاب اثر مرکب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

مطالعه کتاب اثر مرکب نوشته دارن هاردی را به افرادی که به دنبال کشف مسیر موفقیت هستند، پیشنهاد می‌کنیم.

درباره دارن هاردی

دارن هاردی نویسنده و سخنران موفق آمریکایی است. او ارتباطات گسترده‌ای با بسیاری از مدیران موفق دنیا داشته و از این رو تجربه گسترده‌ و ارزنده‌ای در خصوص موفقیت دارد. هاردی با تکیه بر همین تجربه ارزشمند، کتاب‌هایی را با موضوع موفقیت تالیف کرده و حاصل تجربیات خود را در اختیار مخاطبان قرار داده است. از مهم‌ترین آثار این نویسنده آمریکایی می‌توان به اثر مرکب، ترن هوایی کارآفرینی، امسال تکرار نخواهد شد، استثنا باشید!، بهترین سال زندگی تو و دیوانگان ثروت ساز اشاره کرد.

جملاتی از کتاب اثر مرکب

اگر به شما بگویند بین سه میلیون دلار وجه نقد و یک سکه یک سنتی که روزی یک بار به مدت ۳۱ روز ارزش آن دو برابر می‌شود یکی را انتخاب کنید چه تصمیمی می‌گیرید؟

اگر قبلا این را شنیده باشید می‌دانید که سکه یک سنتی مورد نظر، انتخاب درست است. درواقع می‌دانید که این راهی است که به یک ثروت بزرگ‌تر منتهی می‌شود. با این حال چرا به سختی می‌توان باور کرد که یک سکه یک سنتی درنهایت ارزش بیشتری پیدا خواهد کرد؟ چون برای دیدن نتیجه آن مدت زمان خیلی بیشتر باید انتظار کشید. بیایید یک نگاه دقیق‌تر داشته باشیم.

برای مطالعه‌ی جمله‌های بیشتری از کتاب اثر مرکب، بخش نمونه کتاب را رایگان دانلود کنید.

فهرست کتاب اثر مرکب

• فصل اول. اثر مرکب در عمل

• فصل دوم. انتخاب‌ها

• فصل سوم. عادت‌ها

• فصل چهارم. تکانش

• فصل پنجم. تاثیرات

• فصل ششم. شتاب بخشیدن

معرفی نویسنده
عکس دارن هاردی
دارن هاردی
آمریکایی | تولد ۱۹۷۱

دارن هاردی در ۱ فوریه‌ی سال ۱۹۷۱ در کشور آمریکا به دنیا آمد. برخلاف تصوری که از زندگی افراد ثروتمند داریم، او در یک بهشت که همه چیز برای او حی و حاضر باشد، زندگی نمی‌کرد. وقتی که دارن فقط هجده‌ماهه بود، مادر او تصمیم گرفت تا از همسرش جدا شود، فرزند خردسالش را ترک کند و به دنبال زندگی و رویاهای خودش برود. خوشبختانه پدر دارن فردی مسئولیت‌پذیر بود که حضانت و مسئولیت پسرش را پذیرفت و او را پرورش داد.

نظرات کاربران

atefeh
۱۳۹۹/۰۸/۲۶

این کتاب عالی بود میشه یه دیگه کتاب مثل این معرفی کنید؟

ملیکا بشیری خوشرفتار
۱۳۹۹/۱۲/۰۷

من این کتاب رو از انتشارات نسل نو خوندم ولی خیلی راضی بودم هم از ترجمه انتشارات نسل نو و هم از مطالب کتاب.مطالب کتاب محشر بود واقعا👌👌👌👌

maryam72
۱۴۰۰/۰۲/۲۱

بشدت توصیه می کنم‌بخونید واگه به توصیه هاش عمل کنید موفقیت در انتظارتون هست

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
خوش‌شانس شدن شاید شما معتقد هستید که کاملاً بدشانس هستید. اما این واقعاً یک بهانهٔ دیگر است. تنها تفاوت بین رسیدن به ثروت هنگفت، خوشبختی و سلامتی با ورشکستگی و افسردگی و بیماری انتخاب‌هایی است که خود شما انجام می‌دهید. هیچ عامل دیگری نمی‌تواند باعث این تفاوت شود.
کاربر ۲۶۲۳۹۵۶

حجم

۴۴۹٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

حجم

۴۴۹٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

قیمت:
۳۱,۵۰۰
۱۵,۷۵۰
۵۰%
تومان