دانلود و خرید کتاب اقتصاد برای همه لورنس آفیسر ترجمه مهدی شهرازی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اقتصاد برای همه اثر لورنس آفیسر

کتاب اقتصاد برای همه

معرفی کتاب اقتصاد برای همه

کتاب اقتصاد برای همه نوشته لورنس آفیسر که با ترجمه مهدی شهرازی در اختیار مخاطبان قرار گرفته است. کتاب اقتصاد برای همه سعی می‌کند اطلاعات کاملی از این علم در اختیار خواننده غیر متخصص بگذارد.

درباره کتاب اقتصاد برای همه

اقتصاد قبل از آن‌که مجموعه‌ای از واقعیت‌ها باشد، تکنیک و روشی برای فکر کردن است. آشنایی با مفاهیم بنیادین اقتصادی، یعنی آشنایی با هنر انتخاب و تصمیم‌گیری صحیح در زندگی شخصی، و نیز آشنایی با عوامل مختلف اقتصادی و تأثیر آن بر روند کلی اقتصاد و جامعه؛ بنابراین دانش اقتصادی نه تنها در امور اقتصادی بلکه در تمامی عرصه‌ها و ابعاد زندگی فردی و اجتماعی قابل استفاده است. بر همین اساس، آموختن علم اقتصاد برای تمامی افراد ضرورت دارد.

یکی از اهداف اصلی این کتاب، آموزش مهارت‌ها و کاربرد مفاهیم اقتصادی در عرصه‌ی زندگی واقعی به شیوه‌ای جذاب و کاربردی است. تمامی فصل‌های آن به صورت پرسش و پاسخ ارائه شده‌ است و نویسنده علاوه بر طرح مهمترین مفاهیم اقتصادی با بیانی شیوا و روان، به کاربردی بودن مباحث نیز توجه ویژه‌ای داشته و محتوای آموزشی را به گونه‌ای ارائه داده است که مخاطب قادر باشد آن را در زندگی روزمره به کار بگیرد.

درباره لورنس آفیسر نویسنده کتاب اقتصاد برای همه

نویسنده‌ی کتاب، پروفسور لورنس آفیسر، مدرک دکترای خود را در سال 1965 میلادی از دانشگاه هاروارد دریافت کرد و در حال حاضر استاد اقتصاد دانشگاه ایلی نویز آمریکا است. از وی کتب اقتصادی متعددی در مطرح‌ترین انتشارات جهان به چاپ رسیده است.

کتاب اقتصاد برای همه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای تمام مخاطبان مناسب است چون با زبانی ساده و علمی اصول اصلی اقتصاد را توضیح می‌دهد.

نظرات کاربران

elham
۱۴۰۱/۰۹/۲۸

این کتاب فوق العاده ست، اگه مبانی ابتدایی اقتصاد رو میدونید بهتر میتونید متوجه متن کتاب بشید. اما بسیار متن روان و جذابه. یه خواهشم از طاقچه دارم، لطفا در به روز رسانی بعدی شرایطی رو فراهم کنید که کتاب های

- بیشتر
کاربر ۲۹۵۹۰۴۴
۱۴۰۲/۰۲/۲۰

بصورت پرسش و پاسخ خیلی روان و ساده موضوعات و مفاهیم اقتصادی رو بیان کرده و ترجمه خوبی داره ،برای شروع یادگیری در زمینه اقتصاد این کتابو توصیه میکنم.

MAHDI
۱۴۰۱/۰۴/۰۱

اگه بخام 20.000 تومان بدم به شما بابت pdf خب میرم رایگان دانلود میکنم فایل pdf رو... فایل pdf گذاشتن بعد توقع دارن ملت بیان بخرن.. خیلی جالبه

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۹۱ صفحه

حجم

۳٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۹۱ صفحه

قیمت:
۵۷,۰۰۰
۴۵,۶۰۰
۲۰%
تومان