دانلود و خرید کتاب Learning The Alphabet Tim Firth
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب Learning The Alphabet

کتاب Learning The Alphabet نوشته‌ی Tim Firth و Martha Ladly Hoffung کتابی جذاب برای کودکان است که الفبای زبان انگلیسی را با داستان‌های کوتاه به بچه‌ها آموزش می‌دهد.

درباره‌ی کتاب Learning The Alphabet

یادگیری زبان انگلیسی امروزه صرفا یک سرگرمی نیست. بلکه به یکی از نیازهای اساسی همه‌ی ما تبدیل شده است. برای آنکه بتوانیم با دنیا ارتباط برقرار کنیم، لازم است تا زبان انگلیسی بیاموزیم. برای آنکه بتوانیم به کودکان انگلیسی یاد بدهیم، باید از روش‌های جذابی مانند قصه و داستان آغاز کنیم. کتاب Learning The Alphabet شامل داستان‌های کوتاه و خواندنی کودکانه است که هر کدام یکی از حروف الفبای انگلیسی را آموزش می‌دهند. والدین و مربیان می‌توانند داستان‌های کتاب Learning The Alphabet را برای بچه‌ها بخوانند و از آن‌ها بخواهند. برای کودکان بزرگتر که خواندن و نوشتن بلدند، می‌توان نوشتن را نیز به عنوان مرحله‌ی بعدی در نظر گرفت.

اشکال و تصاویر زیبای کتاب Learning The Alphabet نیز به درک مطالب کمک می‌کنند. 

کتاب Learning The Alphabet  را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب Learning The Alphabet برای تمام کودکانی که می‌خواهند زبان انگلیسی یاد بگیرند، کتابی سودمند و جذاب است. مبتدیان در آموزش زبان نیز می‌توانند از کتاب Learning The Alphabet برای پیشرفت و تقویت زبان انگلیسی خودشان استفاده کنند.

جملاتی از کتاب Learning The Alphabet

It was deepest December and Dora the Donkey was felling a little bit down. and so she decided to hold a big dance, inviting her friends all around 

how many animals can you name at Dora's dance? 

نظرات کاربران

Sanaz
۱۳۹۹/۰۱/۰۴

(very very good)

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۱ مگابایت

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

حجم

۵٫۱ مگابایت

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
۷,۵۰۰
۵۰%
تومان