دانلود و خرید کتاب برد از رختکن آغاز می‌شود جان گوردون ترجمه سارا پورحسنی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب برد از رختکن آغاز می‌شود اثر جان گوردون

کتاب برد از رختکن آغاز می‌شود

معرفی کتاب برد از رختکن آغاز می‌شود

کتاب برد از رختکن آغاز می‌شود نوشته جان گوردون و مایک اسمیت است با ترجمه سارا پورحسنی منتشر شده است. این کتاب یک راهنمای عملی برای خلق تیمی برنده در کسب و کار، ورزش و زندگی است. 

درباره کتاب برد از رختکن آغاز می‌شود

ابتدا در رخت‌کن پیروز شوید این کتاب هفت روش برای ساختن تیمی پیروز در کسب‌وکار، ورزش و زندگی را به شما آموزش می‌دهد. فرهنگ هدایتگرِ انتظارات و باورهاست. انتظارات و باورها هدایتگر رفتارند. رفتار هدایتگر عادات است و عادات آینده را می‌سازند. همه‌چیز با فرهنگ شروع می‌شود. در این کتاب اسمیت و گوردون که هردو زمانی در تیم‌های ورزشی فعالیت می‌کردند و حالا در کنار هم این اثر را نوشته‌اند تا نشان دهند موفقیت از کجا و چگونه شروع می‌شود.

خواندن کتاب برد از رختکن آغاز می‌شود را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند در کسب و کار و زندگی خود اصولی موفق شوند پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب برد از رختکن آغاز می‌شود

تحقیقات مؤسسهٔ هارت‌مت نشان می‌دهد وقتی شما در قلب‌تان حسی داشته باشید، آن حس به تمام سلول‌های بدن‌تان منتقل و سپس از بدن‌تان خارج می‌شود و افرادی که تا حدود سه متر از شما فاصله دارند، می‌توانند احساس ارسال‌شده از قلب‌تان را حس کنند. معنیِ این حرف این است که شما هر روز احساسات‌تان را به تیم‌تان منتقل می‌کنید. شما انرژی مثبت یا انرژی منفی، بی‌علاقگی یا اشتیاق، سهل‌انگاری یا هدف‌تان را به آن‌ها می‌دهید؛ تحقیقاتِ دانشگاهِ هاروارد هم از این ایده پشتیبانی می‌کنند که احساسات شما واگیردارند و بر افرادی که اطراف‌تان حضور دارند تأثیر می‌گذارند. ممکن است تیم شما به احساسات بدتان مبتلا شوند، همان‌طوری که آنفولانزای خوکی همه‌گیر است؛ ازسوی دیگر، احساسات خوب‌تان را هم دریافت خواهند کرد. این قاعده نه‌فقط درخصوص رهبرها، بلکه برای همه صادق است. هر عضوی از تیم شما در حالتی همه‌گیر قرار دارد و شما هر روز انرژیِ مثبت و منفی را باهم تقسیم می‌کنید. فرهنگ‌های خوب با انرژیِ همه‌گیرِ مثبت ساخته می‌شود و شما و تیم‌تان باید باهم در آن سهیم باشید. وقتی به اتاق رختکن یا به زمین بازی می‌روید، باید تصمیم بگیرید: آیا می‌خواهید برای تیم‌تان یک میکروب باشید یا دُز بالای ویتامین سی؟ آیا به تیم‌تان انرژی مثبت تزریق خواهید کرد یا یک خون‌آشامِ انرژی خواهید بود و زندگی را از بدن‌شان بیرون خواهید کشید؟

رهبران و تیم‌های بزرگ با چشم‌انداز و هدفی که آن‌ها را به پیش می‌راند، افکار مثبتی که آن‌ها را تغذیه می‌کند و احساساتی که به آن‌ها انرژی می‌دهد، به‌شکل مثبتی همه‌گیرند. رهبران و هم‌تیمی‌های عالی درک می‌کنند نگرش کلی‌شان بر تمام افراد حاضر در اتاق رختکن و ساختمان تأثیر می‌گذارد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳)
«هیچ‌وقت روز بدی وجود ندارد، فقط لحظات بد وجود دارند.»
R E Z A
. جان اغلب به من می‌گفت اگر بر میوه تمرکز کنید و ریشه را نادیده بگیرید، درخت می‌میرد، اما اگر به مراقبت از ریشه ادامه دهید و بر فرهنگ، فرایند، افراد و هدف‌تان تمرکز کنید، همیشه میوه‌های عالی خواهید داشت. در آن پنج سال اول، تمرکزمان به‌شدت بر ریشه بود و میوه‌های زیادی به دست آوردیم. به‌کرّات برنده شدیم. فرهنگ ما قوی بود
Chandlerbing
بیل والش، یکی از بزرگ‌ترین مربیانِ فوتبال تمام دوران‌ها، اغلب می‌گوید از موفقیت می‌ترسد، نه از شکست. او نگران است وقتی بازیکن یا تیمی به موفقیت دست پیدا کند، ازخودراضی شود و از تلاش برای بهترشدن دست بردارد
Chandlerbing

حجم

۱۵۴٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۵۹ صفحه

حجم

۱۵۴٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۵۹ صفحه

قیمت:
۵۹,۰۰۰
تومان