دانلود و خرید کتاب زندگی‌نامه من الکس فرگوسن ترجمه ماشااله صفری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب زندگی‌نامه من اثر الکس فرگوسن

کتاب زندگی‌نامه من

معرفی کتاب زندگی‌نامه من

«زندگی‌نامه من» نوشته الکس فرگوسن، با همکاری پل هیوارد، زندگی یکی از مربیان برتر تاریخ فوتبال را روایت می‌کند.

سر الکس فرگوسن با نام کامل الکساندر چپمن فرگوسن، زاده ۳۱ دسامبر ۱۹۴۱ در گلاسگو، مربی نامدار فوتبال بریتانیایی و مربی سابق باشگاه منچستر یونایتد است. او در سال ۲۰۱۲ بازنشسته شد. او یکی از بهترین مربیان تاریخ شناخته می شود و در طول ۲۶ سال مربیگری خود ۳۸ جام به دست آورد که شامل ۱۳ بار قهرمانی لیگ انگلیس و دو بار قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا بوده است.

بخشی از کتاب:

وقتی به گذشته نگاه می‌کنم در کنار موفقیت‌ها و جام‌ها به باخت‌ها هم می‌اندیشم. سه بار در فینال اف ای کاپ انگلیس شکست خوردیم، برابر اورتون، آرسنال و چلسی. در فینال جام اتحادیه انگلیس هم برابر تیم هایی چون شفیلد ونزدی، آستون ویلا و لیورپول باختیم. دو بار هم در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقلوب بارسلونا شدیم. این جزوی از تاریخ و سنت باشگاه ماست: بهبودی از شکست‌ها. همیشه به این فکر کردم که زندگی همواره پیروزی نیست. وقتی ما در سال ۹۵ فینال جام حذفی را به اورتون واگذار کردیم گفتم: «دیگر بس است. باید دست به تغییر بزنیم» و موفق شدیم. بازیکنان جوانی به تیم تزریق کردیم؛ همان کلاسِ ۹۲ معروف. نمی‌توانستیم آن‌ها را پشت خط نگه داریم. آن‌ها گروهی خاص و بازیکنانی بااستعداد بودند.

نظرات کاربران

گابو
۱۳۹۸/۰۱/۲۴

یکی از بهترین کتاب هایی که تو عمرم خوندم.

behnaz42
۱۳۹۸/۰۹/۰۵

فرگوسن بیشترازاینکه یک مربی فوتبال باشه یک سخنران انگیزشی فوق العاده است ..طرفدارمنچسترنبودم هیچ وقت، اما شخصیت فرگی رو می پسندم .

Saeed
۱۳۹۹/۰۴/۱۹

کتاب یه ویراستاری درست و حسابی نیاز داره، متن پر بود از غلط‌های املایی و نگارشی و اعدادی که برعکس نوشته شده بودند. متن کتاب زیاد روان نیست و خاطرات به صورت پراکنده بیان شدند ولی خاطرات جالب و جذابی

- بیشتر
Amirreza Rezaei
۱۳۹۸/۰۹/۰۳

کتاب خوبیه و میتونه برای علاقه مندان جالب باشه. هرچند متن قوی نیست(انتظار متن ادبیاتی قوی نباید از زندگینامه داشت)ولی من رو به شدت به خود مشغول کرد البته خیلی جاهای کتاب بیشتر شبیه اینه که صرفا فرگوسن داره یه سری خاطرات

- بیشتر
ILIYA
۱۳۹۹/۰۶/۲۵

کتاب خیلی خیلی عالیه اگه الکس فرگوسن رو دوست دارید اینو بخونید 😍😍😍👌👌

mani11
۱۳۹۹/۰۶/۰۷

عالی من این کتاب رو دارم و به شما پیشنهاد میکنم

Mahdi -
۱۴۰۳/۰۱/۲۲

ترجمه کتاب چندان روان نیست و خواندنش حوصله سر بر هست

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳)
مبارزه با سختی ها و شکست‌ها بخشی از وجود ما ست. اگر با بی میلی با هر باخت مواجه شوید مطمئن باشید شکست‌های بیشتری منتظر شما هستند.
معین کرمانی
کریستیانو رونالدو با استعدادترین بازیکنی بود که داشته‌ام و از همه بازیکنان خوب دیگری که مربی آن‌ها بوده‌ام، پیشی گرفته بود. تنها بازیکنانی که می‌توانند به او نزدیک باشند، دو بازیکن آکادمی ما، رایان گیگز و پل اسکولز هستند؛ آن‌ها نزدیک به دو دهه در منچستریونایتد بازی کردند. استمرار، ثبات و الگوی رفتاری‌شان فوق العاده بود.
ادریس
در سال‌های ابتدایی در آبردین و منچستر اولین تصمیمی که گرفتم بوجود آوردن حس اعتماد و وفاداری در بازیکنان بود و این من بودم که باید این حس را به آن‌ها منتقل می‌کردم. این نقطه شروع برای انجام هر گونه کار مدیریتی است
امیرحسینم

حجم

۷۵۳٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۳۲۰ صفحه

حجم

۷۵۳٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۳۲۰ صفحه

قیمت:
۷۰,۰۰۰
تومان