دانلود و خرید کتاب داستان من استیون جرارد ترجمه ماشااله صفری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب داستان من اثر ماشااله صفری

کتاب داستان من

انتشارات:نشر گلگشت
امتیاز:
۴.۷از ۲۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب داستان من

«داستان من» سرگذشت خودنوشت استیون جرارد (-۱۹۸۰) بازیکن سابق تیم‌های فوتبال لیورپول و لوس‌آنجلس گلکسی است. او یکی از بهترین هافبک‌های دوران خود بود. جرارد تمام عمر ورزشی خود را تا سال ۲۰۱۵ در لیورپول گذراند. او از سال ۱۹۸۹ (۹ سالگی) تا سال ۹۸ برای تیم‌های پایهٔ لیورپول بازی می‌کرد و از سال ۱۹۹۸ تا ۲۰۱۵ (۱۷ سال) نیز برای تیم بزرگسالان لیورپول بازی کرد. او پس بروز مشکل با مدیران باشگاه لیورپول در پایان فصل ۲۰۱۴–۱۵ از لیورپول جدا شد و به تیم لس‌آنجلس گلکسی آمریکا پیوست. جرارد در حال حاضر دوران مربی‌گری خود را آغاز کرده و در تیم‌های پایه لیورپول فعالیت می‌کند.

بخشی از متن کتاب:

بعد از ظهر یکشنبه در سفر همیشگی‌مان از هوپ استریت به سمت آنفیلد بودیم. این بازی مانند بقیه نبود. هزاران طرفدار تمام خیابان را پوشانده بودند. پرچم‌ها و تابلوها بزرگتر به نظر می‌رسید و سر و صدای اطراف اتوبوس، از همیشه بیشتر بود و آسمان را دود قرمز منورها رنگین کرده بود. در حالی که به آرامی در مسیر حرکت می کردیم، شعارها و شعرها کرکننده می‌شد. به نظر می رسید موجهای دریای هواداران کنار می روند تا اتوبوس به آرامی در مسیرش به آنفیلد حرکت کند.

شاهد لحظاتی باور نکردنی بعد از فینال اف ای کاپ و جشن آن بوده‌ام، از آن مهمتر زمانی که از استانبول برگشتیم و جام قهرمانی را در میان ۷۵۰ هزار طرفدار در مرکز شهر بالای سر بردم، اما تمام آن لحظات فراموش نشدنی تنها یکبار اتفاق افتادند، و تمام تنش‌ها و ناراحتی‌ها را تبدیل به آسودگی و شادی کرد. اما این بار متفاوت بود. امید و انتظار قهرمانی فوران کرده بود. و ما با شگفتی به هواداران و رویای‌شان خیره شده بودیم. تمام اینها زمانی شیرین‌تر می‌شد، که ما به عنوان یک باشگاه، بعد از مدت‌ها خود را از اعماق چاه بیرون کشیده بودیم. چهار، پنج و حتی شش سال قبل هم این خیابان‌ها توسط هزاران هوادار پر شده بود.

نظرات کاربران

zahra.k6
۱۴۰۰/۰۱/۰۵

ترجمه خوبی داشت همونطور که از مترجم انتظار می رفت👌اگر هوادار لیورپولی حتما بخون اینو.اگر طرفدار جرارد هم هستی بعد کتاب مستند make us dream هم ببین.خیلی مستند دوست داشتنی ای هست. متن روان بود برای خواننده.تو کل داستان با

- بیشتر
قرمز ها
۱۳۹۷/۱۰/۰۵

بهترین کتاب دنیا نوشته ی بهترین کاپیتان دنیا

لیورپول
۱۳۹۷/۰۵/۲۰

عالییی

احسان امینی
۱۳۹۹/۰۷/۳۰

بهترین هافبک دنیا وفادارترین هافبک دنیا

MOHAMADTAHA RASHIDI
۱۳۹۹/۰۲/۰۹

عالی بود فقط شوت اتشیش

gerrard
۱۳۹۹/۱۱/۱۷

خیلی زیبا اصلا واسم مهم نیست کاپیتان سر خورده بهترین هافبکی بوده که دیدم بهترین کاپیتان نویسنده زیباترین کتاب

محمد صالح کدخدایان
۱۴۰۰/۰۱/۰۴

Ynwa

رسول
۱۴۰۲/۰۸/۱۴

استیون جرارد بازیکن محبوب من در تیم محبوب من

yasaman
۱۴۰۰/۰۴/۱۱

عالیه واقعا😭❤ YNWA

Heydar
۱۳۹۹/۰۸/۲۶

عالی

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۰)
همه چیز را برای لیوپول داده‌ام: در تمرینات، در تقریبا تمام ۷۰۰ بازی، بیرونِ زمین، اطراف تیم، مردم و شهر. دیگر نمی‌توانستم بیشتر بدهم. آخرین قطرات جاه طلبی، خواستن و امیدِ درونم را نثار لیورپول کردم. اما در نهایت برای بدست آوردن جامی که همه‌ی در لیورپول آرزویش را داشتند کافی نبود.
ilya
(همه چیز از اینجا شروع می‌شه! هر کاری که پیش از این انجام دادی دیگه گذشته.»
gerrard
نور و ظلمت، شادی و غم، امید و یاس، از یکدیگر جدا نیستند. آنها یه یکدیگر تعلق دارند، مانند تیرهای دروازه‌ی خالی روبروی جایگاه کوپ در آنفیلد.
gerrard
در مورد مورینیو از من سوال شد: (از نظر من، او بهترین مربی دنیاست. اگر طرفدار لیورپول نبودم، اگر لیورپول در قلبم جای نداشت، به باشگاهی که او مربیش بود می‌رفتم. او تنها دلیلی بود که چندباری به جدایی از لیورپول فکر کنم، اما درک می‌کند چرا نمی‌توانستم این کار را انجام دهم و آن عشق‌ام به لیورپول است. پیروزی برای همشهری‌هایتان ارزش دیگری دارد.»
gerrard
آنها دشمن اصلی بودند. هرگز نباید مقابل آنها تسلیم می‌شدیم، اگر از شما جلو افتادند، می‌جنگید، چنان می‌جنگید که همه بفهمند که این یک مشکل شخصی است. آنها هم همین کار را با ما می‌کنند.
gerrard
پدر همیشه چه می‌گفت؟ (همه چیز از حالا آغاز می‌شود. هرکاری که پیش از این انجام دادی دیگه گذشته!»
gerrard
پدر و ماردم بودند که به من شکل دادند. بهترین چیزهای من به خاطر وجود آنهاست.
gerrard
طرفداران دو تیم متعصب و پرشور هستند، چه قرمز چه آبی؛ آنها با باشگاه خود زندگی می‌کنند. اما زمانی که در شهر اتفاق بدی رخ می‌دهد فوتبال به کناری می‌رود. برای بیشتر طرفداران، فوتبال زندگی است ولی وقتی فاجعه‌ای قلب شهر را به درد می‌آورد، تمام بندر لیورپول به طرز شگفت آوری یکی می‌شوند.
Mahya Messi
در حالی که فوتبال انگلیسی دگرگون می‌شد و از طمع و خودخواهی تغذیه می‌کرد، من و کارا به لبخند زدن ادامه دادیم. لیورپول در قلب هر دوی‌مان جاری بود.
Mahya Messi
سرود لیورپول به شما یادآوری می‌کند که وقتی در گرداب مشکلات هستید سرتان را بالا بگیرید. یادآوری می‌کند که از تاریکی نترسید، یادآوری می‌کند از میان باد و باران قدم بزنید، حتی با وجود از بین رفتن رویاهایتان، با امیدی در قلب به راه‌تان ادامه دهید.
Mahya Messi

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۴۴۰ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۴۴۰ صفحه

قیمت:
۸۹,۰۰۰
۷۱,۲۰۰
۲۰%
تومان