دانلود و خرید کتاب با هم زیستن جولیا کرین ترجمه لیلا رضایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب با هم زیستن اثر جولیا کرین

کتاب با هم زیستن

معرفی کتاب با هم زیستن

کتاب با هم زیستن؛ کتاب اول از یادداشت‌های کیگان نوشته جولیا کرین و ترجمه لیلا رضایی، داستانی خواندنی از زندگی کیگان و حوادث و ماجراهایی است که برایش اتفاق می‌افتد.

درباره‌ی کتاب با هم زیستن

کتاب با هم زیستن نوشته جولیا کرین داستان زندگی کیگان است. کیگان راز بزرگی دارد که در تلاش است تا آن را از دوستان دیگرش مخفی کند؛ او یک الف است. در دنیای الفین‌ها، همسر از پیش تعیین شده است، اما کیگان شانزده ساله تا زمانی که به هجده سالگی نرسد، اجازه ملاقات با او را ندارد.

کتاب با هم زیستن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر از خواندن رمان‌های خارجی لذت می‌برید، کتاب با هم زیستن انتخاب خوبی برای شما است. کتاب با هم زیستن داستانی جذاب برای دوست‌داران آثار فانتزی نیز هست. 

بخشی از کتاب با هم زیستن

به کمک قدرت دیگری که داشت چشم‌هایش را بست و صورت او را تجسم کرد. تصور کردن او برایش سخت نبود و همچون دوربین قدرتمندی او را به مرکز توجه خود می‌آورد. لبخند به لبان رورک آمد. حالا کیگان در نقطه‌ی دلخواهش بود. گوشه‌ی دنجی از بهشت در زمین اجدادی‌اش

اولین بار چند ساعت طول کشید تا او را مکان‌یابی کند اما حالا ظرف بیست دقیقه از میان جنگل می‌گذشت. کیف به‌دست توی کامیون قراضه‌اش پرید و به سمت او به راه افتاد. با سرعتی بیشتر از حد مجاز می‌راند. از وقتی صدایش را شنیده بود چنان شوقی برای رسیدن به او داشت که گویی هر قدر هم که تند میراند باز هم سر وقت نمی‌رسید.

وقتی به او رسید به سرعت از زمین ناهموار بالا رفت. خاک به قدری سست بود که با قدم برداشتن از هم باز می‌شد. با هر قدم کمی در خاک فرو می‌رفت و مانع پیش‌روی‌اش می‌شد. خورشید بالای سرش می‌درخشید و مسیرش را در میان درختان روشن می‌کرد؛ هرچند که نورش در آن بعدازظهر سرد گرمابخش نبود.

شاخه‌ای صورتش را خراشید. با بی‌حوصلگی آن را کنار زد. هیچ به خودش زحمت نداد که ببیند اثری روی صورتش گذاشته یا نه. بالاخره به بالای جاده رسید و از آن مسیر پر دار و درخت به روشنایی محض پا گذاشت. به سختی روی پا ایستاد. هنگامی که به لبه‌ی صخره‌های ناهموار نگاه می‌کرد اندام نحیفش به لرزه می‌افتاد. چرا چنین کاری با خودم می‌کنم؟ اصلا نباید اینجا می‌بودم. اون داره منو می‌کشه. هیچ اختیاری از خودم ندارم...

نظرات کاربران

z.ch
۱۳۹۹/۰۹/۰۴

عالی و آموزنده است

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۶۴٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۴۸ صفحه

حجم

۹۶۴٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۴۸ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
۵,۰۰۰
۵۰%
تومان