دانلود و خرید کتاب هنر خوب زیستن (خلاصه کتاب) رولف دوبلی ترجمه فاطمه فراهانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هنر خوب زیستن (خلاصه کتاب) اثر رولف دوبلی

کتاب هنر خوب زیستن (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب هنر خوب زیستن (خلاصه کتاب)

کتاب هنر خوب زیستن نوشته رولف دوبلی است که با ترجمه فاطمه فراهانی توسط گروه سبکتو منتشر شده است این کتاب ۵۲ راهکار برای آرامش، ثروت و موفقیت را به شما نشان می‌دهد.

درباره کتاب هنر خوب زیستن

پیشرفت‌ها و پیچیدگی‌های زندگی امروزه باعث شده تا زندگی برای افراد بسیاری در قرن حاضر با مشکلات و گرفتاری‌ها همراه باشد. از طرفی برای حل برخی از این مشکلات از راه‌حل‌هایی استفاده می‌شود که نه تنها آن‌ها را حل نمی‌کنند، بلکه مشکلی جدید هم به آن اضافه می‌کنند. در این میکروکتاب می‌خوانید که چطور با استفاده از ۵۲ راهکار، خوب زیستن را تجربه کنید. در کنار هر راهکار و ابزار، موانع آن هم بیان شده تا در نهایت یک راه‌حل کامل در دستتان باشد. هنر خوب زیستن یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های دنیا و به خصوص ایران است.نویسنده فارغ‌التحصیل دکتری فلسفه و نویسنده‌ای جوان، معروف و پرطرفدار سوییسی است. رولف دوبلی به خاطر نوشتن کتابی به نام «هنر شفاف اندیشیدن» توانست مورد توجه جهانیان قرار بگیرد و با انتشار کتاب «هنر خوب زیست» به یکی از پرفروش‌ترین نویسنده‌ها تبدیل شود. خلاقیت و نوآوری در نوشته‌هایش، او را به یک نویسنده‌ محبوب تبدیل کرده است.

خواندن کتاب هنر خوب زیستن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به زندگی سرشار از شادی و موفقیت پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب هنر خوب زیستن

ما در دنیایی از تفسیرها و برداشت‌ها زندگی می‌کنیم. زمانی که در یک بزرگراه در حال رانندگی بودم به دوربین‌های کنترل سرعت توجهی نمی‌کردم و وقتی به خودم می‌آمدم که جریمه شده بودم. روزهای دیگر هم جریمه می‌شدم. در زوریخ پیدا کردن جای پارک سخت است و من در قسمت پارک ممنوع، ماشینم را پارک می‌کردم. طبق معمول جریمه هم می‌شدم.

توجیه کردن کار اشتباه، باعث می‌شود تا فرد، یک احمق جلوه کند، بنابراین حرف زدن با افسر راهنمایی و رانندگی چیزی را تغییر نمی‌داد. چیزی که باید تغییر می‌کرد، برداشت‌ها و تفسیرهای من از یک اتفاق بود. من از یک فرمول خاص برای پرداخت جریمه‌های رانندگی استفاده می‌کنم. سالانه مبلغی را برای خیریه کنار می‌گذارم و از آن جریمه‌های خودم را پرداخت می‌کنم. به این کار حسابداری ذهنی می‌گویند. به طور ساده‌تر، یعنی من رفتار متفاوتی، با پول مشخصی دارم که قرار بود شرایط سخت را تبدیل به یک فرصت برای من کند. حالا وقتی جریمه‌های خود را پرداخت می‌کنم ناراحت نیستم.

ما برای پرداخت‌های مختلفی که انجام می‌دهیم به یک بی‌خیالی ذهنی نیاز داریم. برای اینکه ذهنمان از صورت حساب‌های مختلف آزاد باشد و بتوانیم از کاری که می‌کنیم لذت ببریم باید از تکنیک پیش‌شرط استفاده کنیم. یعنی اول حساب کنیم و بعد لذت ببریم.

صورت حساب هتل می‌تواند مثال خوبی باشد. برای اینکه شیرینی سفر و اقامت شما تلخ نشود اول، همه صورت حساب‌های هتل را پرداخت کنید و بعد فقط از سفر خود لذت ببرید. به این ترتیب شما دیگر مدام نگران پولی که باید پرداخت کنید، نیستید.

سعی کنید برای هیچ چیزی در زندگی، عصبانی نشوید. حتی وقتی در ترافیک سنگین اتوبان‌های بزرگ گیر می‌کنید، تفسیر خاص خود را برای بهتر کردن وضعیت طراحی کنید. این بستگی به شما دارد که چه برداشتی از اتفاقات خسته کننده زندگی خود داشته باشید. تکنیک حسابداری ذهنی می‌تواند برای اتفاقات ساده زندگی هم مورد استفاده قرار گیرد. با حسابداری ذهنی می‌توانید هر باختی را به بُرد تبدیل کنید.


معرفی نویسنده
عکس رولف دوبلی
رولف دوبلی

رولف دوبلی و کتاب‌های پرطرفدارش -از جمله هنر خوب زندگی کردن- برای مخاطب ایرانی‌ با ترجمه‌ی عادل فردوسی‌پور شناخته شد و جا افتاد و محبوبیت مترجم به خوبی توانست کتاب‌های این نویسنده را برای مخاطبان ایرانی تبدیل به یک متفکر آشنا و کاردرست تبدیل کند. این موضوع به این معنی نیست که دوبلی با کتاب‌هایش دست روی موضوعات مهمی نمی‌گذارد! کتاب‌های دوبلی در سراسر دنیا پرفروش، محبوب و تاثیرگذار هستند و مخاطب‌های او برای کتاب‌های جدیدش سر از پا نمی‌شناسند!

نظرات کاربران

شريف
۱۳۹۹/۰۲/۱۶

عالی

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
فکر کردن مثل یک چراغ قوه و عمل کردن مانند یک نورافکن است. نوری که از عمل کردن ما آشکار می‌شود می‌تواند همه مسیر پیش رو را برایمان روشن کند. بنابراین برای اینکه بتوانید یک زندگی خوب داشته باشید باید قبل از هر تصمیم‌گیری به خوبی فکر کنید. بعد از بررسی همه جانبه، چراغ‌قوه (فکر کردن) را خاموش کرده و نورافکن (عمل کردن) را روشن کنید. هرگز اجازه ندهید تا در منطقه فکر کردن گیر بیفتید. با تدبیر به موقع، موضع خود را در زمان درست تغییر دهید و عمل کنید.
هلیا

حجم

۶۶٫۴ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۶۴ صفحه

حجم

۶۶٫۴ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۶۴ صفحه

قیمت:
۴,۸۰۰
تومان