دانلود و خرید کتاب دانشجویان و خط امام (ره) اندیشکده برهان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دانشجویان و خط امام (ره) اثر اندیشکده برهان

کتاب دانشجویان و خط امام (ره)

معرفی کتاب دانشجویان و خط امام (ره)

کتاب دانشجویان و خط امام (ره) را اندیشکده برهان منتشر کرده است این کتاب کوشیده با تصویری دقیق و همه‌جانبه رسالت جنبش دانشجویی از نگاه مکتب امام (ره) را بررسی کند و در اختیار خوانندگان علاقه‌مند بگذارد.

درباره کتاب دانشجویان و خط امام (ره)

فهم مکتب امام خمینی (رحمت الله علیه) و تبیین اصول آن را می بایست در منویات ولی فقیه زمان، امام خامنه‌ای به عنوان خلف صالح آن ودیعهٔ الهی و عبد صالح خداوند، جستجو کرد. این قاعده مبتنی بر همان سفارش امام عظیم‌الشأن راحل است که فرمودند؛ «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد.» در این کتاب کوشیده خواهد شد تا اصول و ابعاد مکتب امام (رحمت الله علیه) مورد اشاره قرار گیرد.

خواندن کتاب دانشجویان و خط امام (ره) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به علوم سیاسی پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب دانشجویان و خط امام (ره)

ابعاد مکتب امام (رحمت الله علیه)

مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) به عنوان تداوم بخش نهضت امام (رحمت الله علیه) و روشن‌کننده ابعاد اصلی و اساسی مکتب امام (رحمت الله علیه) بارها به تبیین و مشخص نمودن این ابعاد پرداخته است. ایشان در بیانات در بیست و دومین سالگرد امام خمینی (رحمت الله علیه) در ۱۴ خرداد ۱۳۹۰ به تبیین این ابعاد پرداخت. از منظر مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) مکتب امام یک بسته کاملی است که از اسلام گرفته شده است و همه مؤلفه‌ها را در کنار هم دارد و غفلت از برخی از ابعاد و عدم توجه به همه ابعاد آن، انحراف به وجود خواهد آورد، سه بعد اصلی مکتب امام عبارت‌اند از:

۱. عقلانیت

۲. معنویت

۳. عدالت

«مکتب امام یک بسته کامل است، یک مجموعه است، دارای ابعادی است. این ابعاد را باید با هم دید، با هم ملاحظه کرد. دو بعد اصلی در مکتب امام بزرگوار ما، بعد معنویت و بعد عقلانیت است... بعد سومی هم وجود دارد. که آن هم معنویت و عقلانیت، از اسلام گرفته شده است... و آن هم بعد عدالت است.» 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۳٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۶۴ صفحه

حجم

۳۳٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۶۴ صفحه

قیمت:
۶,۰۰۰
تومان