دانلود و خرید کتاب درد نهفته اندرو میلر ترجمه منوچهر بیگدلی خمسه
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب درد نهفته اثر اندرو میلر

کتاب درد نهفته

معرفی کتاب درد نهفته

درد نهفته رمانی تاثیرگذار درباره زندگی شگفت‌انگیز یک پزشک در قرن هجدهم، نوشته ‌اندرو میلر، رمان‌نویس انگلیسی است.

این اثر برندۀ جایزۀ جیمز تیت بلک، جایزۀ جهانی ادبیات دوبلین، کتاب برگزیدۀ نیویورک تایمز ۱۹۹۹ و برندۀ ادبی گرینزانه کاوور شده است.

 درباره کتاب درد نهفته

جیمز دایر در سال ۱۷۳۹  و در دوران تحول علمی و صنعتی اروپا با چند ویژگی عجیب متولد می‌شود. او تا ۱۱ سالگی نه گریه می‌کند و نه صحبت. او درد را هم احساس نمی‌کند اما کنجکاوی علمی خوبی دارد.

خانواده جیمز بر اثر آبله از دنیا می‌روند و او بی‌سرپرست می‌شود. در این بین گروهی قاچاقچی از او برای فروش داروهای تقلبی سوء استفاده می‌کنند. خانواده ثروتمند نیوتن جیمز را کشف می‌کنند و او با ذهن خلاقش وارد رشته کالبدشناسی می‌شود و زیر نظر یک پزشک موفق به جراحی ماهر تبدیل می‌شود اما با روحی سرد و بدون قلب.

حالا او مامور است برای جراحی کاترین کبیر، امپراطور روسیه راهی سن‌پترزبورگ شود و در این مسر اتفاقاتی باورنکردنی برای او رخ می‌دهد.

درد نهفته که به شیوه دانای کل روایت می‌شود مانند رمان‌های کلاسیک پر از توصیفات فراوان و توجه به جزئيات است و از این جهت، آثار بالزاک را در خاطر تداعی می‌کند.

 اندرومیلر در این داستان، بدون پرداختن به بحث‌های فلسفی پیچیده، یک فلسفه مهم زندگی را مطرح می‌کند. این که اگر درد و رنج نباشد انسان موجودی بی‌اندازه بی‌رحم و خودخواه خواهد شد.

 خواندن کتاب درد نهفته را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

همه علاقه‌مندان به رمان‌های فلسفی و اجتماعی را به خواندن رمان درد نهفته دعوت می‌کنیم.

 درباره اندرو میلر

 اندرو بروک میلر متولد ۱۹۶۰، انگلستان است. میلر در شهر بریستول به دنیا آمده است اما در اسپانیا، ژاپن، ایرلند و فرانسه زندگی کرده است. 

اندرو در دانشکده داونسی درس خواند. مدرک درجه یک زبان انگلیسی را از پلی تکنیک میدلزکس گرفت، کارشناسی ارشدش را در رشته نوشتن خلاق از در دانشگاه شرق آنگلیا گرفت و در سال ۱۹۵۵ توانست دکترای نوشتن انتقادی و خلاق را در دانشگاه لنکستر بگیرد.

اندرو میلر برای اولین کتابش، درد نهفته، سه جایزه دریافت کرده است، جایزه یادبود جیمز تیت بلک، جایزۀ جهانی ادبیات دوبلین و جایزه ادبی گرینزانه کاوور.


نظرات کاربران

جواد
۱۴۰۰/۰۳/۲۷

به شخصه ۵۰ صفحه را خواندم اما ارتباطی شکل گرفت

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۹۲ صفحه

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۹۲ صفحه

قیمت:
۱۴۰,۰۰۰
تومان