دانلود و خرید کتاب اختلالات بدنی علی خجسته
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اختلالات بدنی اثر علی خجسته

کتاب اختلالات بدنی

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب اختلالات بدنی

کتاب اختلالات بدنی اثر دکتر علی خجسته و دکتر علی امانی به توضیح اختلالات مختلف بدنی، جسمی یا روحی روانی می‌پردازد و نشانه‌ها و علائم تشخیص و راهکارهای درمانی مختلف را بیان می‌کند.

درباره‎ی کتاب اختلالات بدنی

اختلالات بدنی از جمله اختلالاتی هستند که امروزه در جوامع مدرن و معاصر به شدت شیوع پیدا کرده‌اند. بسیاری از این اختلالات بدنی می‌توانند در اثر تبلیغات و تاثیرات منفی رسانه‌ها و ... ایجاد شده باشند و زندگی روزمره افراد را تحت تاثیر قرار بدهند. افراد بسیاری هستند که با اضطراب، نگرانی دائمی، افسردگی، اختلالات مختلف مانند نگرانی از بیمار شدن، نگرانی از شکل بدن و ... زندگی می‌کنند. دکتر علی خجسته و دکتر علی امانی در کتاب اختلالات بدنی ابتدا به ارائه‌ی توضیحاتی درباره‌ی انواع اختلالات بدنی پرداخته‌اند. سپس علائم و نشانه‌های تشخیص هرکدام از این بیماری‌ها و اختلالات را برشمرده‌اند و در انتها نیز راهکارهای درمانی مفیدی پیشنهاد کرده‌اند. 

کتاب اختلالات بدنی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب اختلالات بدنی یک منبع خوب برای مشاوران، روانپزشکان، روانشناسان و پزشکان است. اگر به مطالعات علمی در زمینه اختلالات علاقه‌مند هستید، می‌توانید از محتوای کتاب اختلالات بدنی  استفاده کنید. 

بخشی از کتاب اختلالات بدنی

دو گروه عمده از اختلالات روانپزشکی عبارتند از:

۱- اختلالات روانپزشکی که موجب علایم جسمی می‌شوند که شایع‌ترین آن عبارتند از اختلال سازگاری، تمام انواع اختلالات اضطراب و اختلال افسردگی

۲- اختلالات شبه جسمی Somotoform

مشخصه این گروه از اختلالات که تعریف دقیقی ندارند عبارتست از نگرانی مداوم درباره سلامت جسمی و وجود علایم جسمی غیر قابل توجیه بدون اینکه اختلال روانپزشکی زمینه‌ای یا انگیختگی هیجانی وجود داشته باشد. تظاهر اصلی این اختلالات، نگرانی غیر طبیعی در باره سلامتی است.

اختلالات شبه جسمی عبارتند از: اختلال جسمانی کردن، خود بیمارانگاری، ترس از بدشکلی، اختلال درد شبه جسمی و اختلال شبه جسمی متمایز نیافته.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۴۱ صفحه

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۴۱ صفحه

قیمت:
۳۲,۰۰۰
تومان