دانلود و خرید کتاب دستکش مسین هالی بلک ترجمه ابراهیم عامل محرابی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دستکش مسین اثر هالی بلک

کتاب دستکش مسین

معرفی کتاب دستکش مسین

کتاب دستکش مسین جلد دوم مجموعه‌ی مجیستریوم است. داستان مدرسه‌ای که در آن جادوگری آموزش داده می‌شود و بچه‌ها با استعدادهای خاصشان آن‌جا آموزش می‌بینند. 

مجموعه مجستریو نوشته هالی بلک و کاساندرا کلر است که با ترجمه ابراهیم عامل محرابی منتشر شده است.

درباره کتاب دستکش مسین

کال پسر جوانی است که پدرش همواره از او خواسته از مدرسه جادو و جادو دوری کند اما او سال گذشته در آزمون آهن پذیرفته شده است و حالا رسما دانش‌آموز مجیستریو حساب می‌شود.

تعطیلات تابستانی کالوم هانت با تعطیلات بچه‌های دیگر تفاوت دارد. نزدیک‌ترین دوست او گرگی تنومند به نام هَوُک است. پدرش که مدت‌ها به او هشدار می‌داده به دنیای ججادوگر‌ها نزدیک نشو، به او شک کرده، تصور می‌کند کال افکار شرورانه‌ای در سر دارد. از طرف دیگر، بیشتر بچه‌ها تا پاییز به دنیای جادویی مجیستریوم بر نمی‌گردند.

کال به زیرزمین می‌رود و متوجه می‌شود پدرش تصمیم گرفته او و گرگش را با هم از بین ببرد، کال به دنبال راهی برای فرار است و در این بین با اتفاقاتی که فکرش را نمی‌کرده است روبه‌رو می‌شود. زیرا دستکشی که قدرت گرفتن جادو از جادوگران را دارد دزدیده شده است.

خواندن کتاب دستکش مسین را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به داستان‌های پر هیجان پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب دستکش مسین

نگاهی به اطراف کرد، اما گرگ از لای درختچه‌ها بیرون نیامد و از میان سایه‌هایی که رفته‌رفته بین درخت‌ها جمع می‌شدند، بیرون نپرید.

کم‌کم داشت خیلی دیر می‌شد.

پدر کال پشت سرش ظاهر شد. به طناب پاره و درِ باز نگاهی انداخت و آهی کشید. دستش را توی موهای سیاه‌خاکستری‌اش برد و با ملایمت گفت: «رفته. گرگت رفته.» کال سر چرخاند و رودرروی الستر فریاد زد: «تو از کجا مطمئنی؟»

ـ کال...

کال فریاد زد: «تو همیشه از هوک بدت می‌اومد. حتماً الان خوشحالی که رفته.»

چهرهٔ الستر در هم رفت: «من از ناراحتی تو خوشحال نمی‌شم. ولی آره، اون گرگ هیچ‌وقت نمی‌تونست حیوون خونگی باشه. ممکن بود کسی رو بکشه یا بهش آسیب جدی برسونه. یکی از دوست‌هات، یا خدای نکرده، خودت. فقط خدا کنه فرار کنه بره توی جنگل و دوباره برنگرده اینجا تا همسایه‌ها رو یه لقمهٔ چرب کنه.»

کال گفت: «بس کن دیگه.» هرچند این فکر که هوک بخواهد کسی را بخورد، کمی باعث آرامش خیال او شد، چون این‌طوری ممکن بود او را حین تکاپو پیدا کند. کال بلافاصله این فکر را از ذهنش دور کرد و البته آن را در فهرست کارهای جادوگر پلید ثبت کرد.

این قبیل افکار هیچ کمکی نمی‌کردند. باید پیش از اینکه اتفاق وحشتناکی بیفتد، هوک را پیدا می‌کرد. در عوض گفت: «هوک هیچ‌وقت به کسی آسیب نمی‌رسونه.»

نظرات کاربران

b.i
۱۳۹۹/۰۵/۲۷

آخ جون مجستریوم طاقچه جون لطفا همه جلداشو موجود کن بذار تو بی نهایت پلیییییز♡

⚡Melika.jr⚡
۱۳۹۹/۱۰/۰۶

من عاشق مجیستریوم هستم . اما باز هم میگم . مال نشر پرتقال رو بیشتر میپسندم

mmramezani
۱۳۹۹/۰۵/۲۷

ممنون از طاقچه لطفا زودتر همه جلد هاش رو بزارید واقعا ممنون

•|مهدے یار|•
۱۳۹۹/۱۱/۲۷

این مجموعه ی خیلی زیباییه. داستان جذاب و ترجمه ی خوب داره ولی به نظرم تصاویر جلد مناسب این مجموعه و جذاب نیست.

کاربر ۱۴۹۳۲۱۶
۱۳۹۹/۰۹/۱۳

این جلد از بین سه جلدی که من خوندم بهترین جلد بود. هیجان خیلی زیادی داشت و ماجراهاشم جذاب تر از جلدای دیگه بود. داستان پردازی خوبی داشت و جذاب بود اصلا نمیشد کتابو زمین گذاشت

Amrh3yn
۱۳۹۹/۰۹/۱۳

خب دومین کتاب از این مجموعه فوق خفن، هیجان نسبت به جلد اول، بیشتر شده، ترجمه آقای عامل محرابی عالیه، متن خیلی روان و مخصوصا اضافه شدن یکمی رمنس و معمای بیشتر، این کتاب جذاب‌تر کرده

omid kamkar
۱۳۹۹/۰۹/۱۱

جلد ۲ هم ادامه داستان هست و بیشتر به قبل اشاره میکنه که چه اتفاقاتی افتاد که کال الان این شخص هست در این جلد شخصیت های جذاب هم اضافه میشه که خیلی داستان رو هیجان انگیز تر میکنه

maryam
۱۳۹۹/۰۹/۱۱

مثل همیشه عالی ، درست مثل جلد اولش. این کتاب درست مثل کتاب هری پاتر ، ما رو به سرزمین هایی می بره که فقط با کتاب می تونیم به اونجا ها سفر کنیم.

کاربر ۲۳۲۴۲۲۷
۱۳۹۹/۰۹/۱۱

جلد دوم پلات توییست‌های به نسبت بیشتری داشت و بر جذابیتش افزوده شد. شروع طوفانی و پایان نسبتا متوسطی داشت. زیبا بود و در طول داستان، چیزهای زیادی رو شاهد بودیم. معماهایی رخ داد که به بعضی‌هاشون پاسخ داده شد.

فاطمه زهرا
۱۴۰۱/۰۷/۲۲

جلد دوم از جلد اول بسیار جذاب تر بود و کمتر حس تقلید از هری پاتر رو داشت...

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۴۳٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۲۰ صفحه

حجم

۲۴۳٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۲۰ صفحه

قیمت:
۱۶۰,۰۰۰
تومان