دانلود و خرید کتاب سال خرگوش آرتو پاسیلینا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سال خرگوش اثر آرتو پاسیلینا

کتاب سال خرگوش

معرفی کتاب سال خرگوش

کتاب سال خرگوش نوشته آرتو پاسیلینا است، پاسیلینا در این اثر رهایی از روزمرگی و پوچی زندگی مدرن و جستجوی ارزش‌های راستین انسانی را با زبانی کنایه‌آمیز و نمادین به تصویر کشیده است. این کتاب با ترجمه فرناز تیمورازف منتشر شده است.

درباره کتاب سال خرگوش

 این نویسنده مشهور و پرکار فنلاندی، رمان سال خرگوش را در سال ۱۹۷۵ نوشت. این کتاب که خیلی‌ زود از پرفروش‌ترین‌های فنلاند و فرانسه شد توانست سه جایزه بین‌المللی دریافت کند و پس از آن دو فیلم نیز با اقتباس از آن ساخته شد. یک فیلم فنلاندی در ۱۹۷۷ با نام سال خرگوش و یک فیلم فرانسوی در ۲۰۰۶ به نام خرگوش واتانن.

پاسیلینا تاکنون ۱۲ کتاب غیرداستانی و ۳۵ اثر داستانی نوشته است و تقریبا هر سال یک کتاب جدید می‌نویسد.

آثار او بازتابی از زندگی روزمره، به خصوص زندگی مردهای میان‌سال روستایی فنلاند است. او در کلامش نوعی ذکاوت و تیزبینی دارد که مخصوص خودش است و سبک «پیکارسک (رندانه)» را تداعی می‌کند. رمان‌های پاسیلینا واقع گرایانه‌اند و ساختاری تصادفی و اتفاقی و حال‌و هوایی طنز دارند. او هیچگاه در آثارش سیاست و جامعه را مستقیم به نقد نمی‌کشد و زبان طنز همیشه در آثارش هویدا است.

کتاب سال خرگوش روات‌گر داستان واتانن، روزنامه‌نگاری است که از شغل و زندگی مشترکش خسته شده است. او روزها را با اکراه می‌گذراند تا این که یک روز وقتی در حال بازگشت از یک مصاحبه کسل‌کننده است، در حال رانندگی خرگوشی را زیر می‌گیرد. این واقعه یا آثار آن واتانن را دگرگون می‌کند و ناگهان خود را مشتاق یک زندگی هیجان‌انگیز می‌یابد و سفری را آغاز می‌کند.

خواندن کتاب سال خرگوش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به ادبیات داستانی پیشنهاد می‌کنیم


نظرات کاربران

ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
۱۴۰۰/۰۹/۲۳

در کتاب سال خرگوش داستان مرد خبرنگاری را می‌خوانیم که با اتوموبیلش با خرگوشی تصادف و او را زخمی می‌کند. مرد خرگوش را تا داخل جنگل دنبال می‌کند و به این ترتیب، ماجراجویی خبرنگار داستان به دور از خانه و

- بیشتر
abdy
۱۴۰۲/۰۴/۳۱

لطفاً نسخه epub رو بذارین. pdf دردسر داره خوندنش

کاربر ۱۸۱۵۵۹۱
۱۳۹۹/۱۲/۱۷

فرح بخش بود

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۲۲٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

حجم

۶۲۲٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

قیمت:
۵۱,۰۰۰
۲۵,۵۰۰
۵۰%
تومان