دانلود و خرید کتاب قدرت برنامه ریزی موفقیت برایان تریسی ترجمه شیرین پرورش
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قدرت برنامه ریزی موفقیت اثر برایان تریسی

کتاب قدرت برنامه ریزی موفقیت

معرفی کتاب قدرت برنامه ریزی موفقیت

قدرت برنامه ریزی موفقیت کتابی از استاد موفقیت در زندگی و کسب‌وکار، برایان تریسی است. تریسی در این کتاب به شما راه و روش برنامه‌ریزی برای موفقیت را آموزش می‌دهد.

 درباره کتاب قدرت برنامه ‌ریزی موفقیت

در دنیای ما همه می‌خواهند هر چه سریع‌تر به حداکثر شادی و سلامتی و ثروت دست پیدا کنند. در طول تاریخ افراد و مؤسسات زیادی انواع راهکارها و روش‌های ویژه، فرمول‌های خاص و رازها را برای پاسخ دادن به این خواستهٔ همیشگی بشر و رساندن او به موفقیت و شادی بدون زحمت ارائه داده‌اند. تقریباً هرساله کسی پیدا می‌شود، کتابی مانند راز می‌نویسد و می‌گوید راه آسانی برای شاد زیستن و رسیدن به ثروت فوق‌العاده پیداکرده است. 

بر اساس کتاب راز، تنها کاری که باید انجام دهید این است که فقط به همهٔ چیزهای خوبی که می‌خواهید فکر کرده و آن‌ها را تجسم کنید تا همهٔ آن‌ها را جذب زندگی خود کنید. این طرز فکر افرادی که به دنبال ثروت بی‌زحمت هستند را مجذوب خودمی‌کند آن‌هم در شرایطی که می‌دانیم کار و تلاش لازمه رسیدن به هر چیز باارزشی است.

ولی راز واقعی رسیدن به موفقیت این است که اصلاً رازی وجود ندارد. تنها واقعیت‌ها و اصولی جهانی وجود دارد که در طول اعصار بارها و بارها کشف شده است. شادی، موفقیت و کامیابی اتفاقی به دست نمی‌آیند. این‌ها همه نتیجهٔ برنامه‌ریزی از پیش تعیین‌شده و حاصل قانون خلل‌ناپذیر علت و معلول هستند.

 تریسی در این کتاب تاکید می‌کند که رسیدن به مقصد نیاز به برنامه و نقشه راه دارد. او در دوازده فصل این کتاب شما را گام به گام همراهی می‌کند تا برنامه‌ریزی برای موفقیت را یادبگیرید و نقشه راه خود را طراحی کنید.

 خواندن کتاب قدرت برنامه‌ ریزی موفقیت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 همه کسانی که می‌خواهند برای رسیدن به هدف‌های عالی خود در زندگی یک استارت قوی بزنند.

 بخشی از کتاب قدرت برنامه ‌ریزی موفقیت

شما همین الآن توانایی رسیدن به چیزهایی بسیار بیش ازآنچه فکرش را می‌کنید دارید.

استعداد شما بیش از آن چیزی است که اگر صدبار از اول عمر کنید بتوانید از همهٔ آن استفاده کنید. هیچ زمانی به‌اندازهٔ امروز فرصت دستیابی به درجات بالای سلامتی، شادی و موفقیت اقتصادی وجود نداشته است.

برای باور کردن این‌همه استعداد نامحدود و برای مسئولیت‌پذیری نسبت به خود باید ابتدا در مورد خواستهٔ واقعی خود به شفافیت برسید.

اگر در مورد آنچه هستید و می‌خواهید باشید شفاف‌سازی کاملی انجام دادید، به موفقیت‌هایی ده برابر بیشتر از افراد معمولی دست پیدا می‌کنید؛ و البته این مهم درزمانی بسیار سریع‌تر برای شما به دست خواهد آمد.

می‌توان گفت هرکدام از ما به‌طور متوسط چهار هدف اصلی داریم. اولین آن‌ها، رسیدن به تندرستی، سلامتی و داشتن یک‌عمر طولانی است.

دوم داشتن یک شغل لذت‌بخش با حقوق عالی است.

سومین هدف اصلی اکثر ما داشتن روابطی لذت‌بخش با افرادی است که مورداحترام ما هستند، آن‌ها را دوست می‌داریم و یا عاشقشان هستیم.

چهارمین هم رسیدن به استقلال و یک موقعیت پایدار مالی است، به‌طوری‌که دیگر هیچ‌گونه نگرانی از بابت پول و سرمایه نداشته باشیم. وقتی در هرکدام از این زمینه‌ها به خود نمره‌ای از یک تا ده بدهید، خواهید دید که بیشتر نگرانی‌های امروز شما در همان زمینه‌ای است که کمترین نمره را در آن به خود داده‌اید. سریع‌ترین پیشرفت‌ها زمانی در زندگی شما رخ می‌دهد که در این زمینهٔ خاص پیشرفت کنید.


معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۶۸٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۳۱ صفحه

حجم

۱۶۸٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۳۱ صفحه

قیمت:
۱۸,۰۰۰
تومان