دانلود و خرید کتاب اندامی زیبا با رژیم غذایی خشایار فخریان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اندامی زیبا با رژیم غذایی اثر خشایار فخریان

کتاب اندامی زیبا با رژیم غذایی

امتیاز:
۳.۳از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب اندامی زیبا با رژیم غذایی

کتاب اندامی زیبا با رژیم غذایی نوشته خشایار فخریان است. اشخاصی که اضافه وزن دارند می‌دانند، هیچ کاری سخت‌تر از کم کردن وزن نیست و اشخاصی که از وزن خود کم کرده‌اند نیز می‌دانند که حفظ وزن مناسب، سخت‌تر از کاهش وزن است. کتاب اندامی زیبا با رژیم غذایی هر دو کار را برای شما آسان می‌کند.

درباره کتاب اندامی زیبا با رژیم غذایی

چاقی با ذخیره بیش از حد انرژی به صورت چربی در بدن ظاهر می‌شود، بیش از نیمی از مردم آمریکا مبتلا به اضافه وزن هستند و تقریباً ۲۵% از آنها در معرض خطر بیماری‌های گوناگون ناشی از چاقی هستند. درصد زیادی از افرادی که روش‌های مختلفی را برای کاهش وزن می‌آزمایند، به دلایل مختلف آن را قطع می‌کنند و تنها تعداد کمی موفق می‌شوند وزن خود را به حد مطلوب نزدیک کنند، از این درصد کم، تعداد بسیاری موفق به حفظ آنچه به سختی به دست آورده‌اند، نمی‌شوند و در بعضی موارد نیز وضع بدتر از آنچه بوده می‌شود و وزن اضافه‌تر هم می‌شود و روز از نو، روزی از نو. کتاب اندامی زیبا با رژیم غذایی به شما کمک می‌کند بتوانید به اندام دلخواه برسید و وزنتان را حفظ کنید.

خواندن کتاب اندامی زیبا با رژیم غذایی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که به دنبال تناسب اندام هستند پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب اندامی زیبا با رژیم غذایی

چربی‌ها دو نوع هستند، چربی‌های اشباع شده که معمولاً در حرارت اتاق حالت منجمد دارند و در گوشت حیوانات مانند: گاو، گوسفند و همچنین در تخم مرغ و فرآورده‌های لبنیاتی مانند شیر دیده می‌شوند و بهتر است تا حد امکان در برنامه غذایی محدود شوند، و چربی‌های اشباع نشده که در حرارت اتاق به حالت مایع هستند. این چربی‌ها در منابع گیاهی مانند روغن بادام‌زمینی،‌ ذرت، سویا، بادام و گردو یافت می‌شوند و وجود مقداری از آنها در برنامه غذایی روزانه ضروری است. هر یک گرم چربی ۹ کالری انرژی دارد که مقدار آن خیلی ربطی به نوع آن ندارد.

۲.چربی‌های مخفی در اغلب غذاهای مدرن وجود دارند. گوشت چرخ کرده، ماست خامه‌ای، پنیر پیتزا، آجیل، چیپس، سس مایونز، غذاهای سرخ شدنی و… حاوی مقدار زیادی چربی هستند که باید در تغذیه روزانه خود به مصرف آنها توجه داشته و تا حد ممکن آنها را محدود سازید. جایگزین‌های مناسب برای آنها بیابید، به طور مثال گوشت چرخ کرده خود را با سویا مخلوط کنید تا مقدار کم‌تری گوشت مصرف شود، ماست کم‌چربی مصرف کنید، سس مایونز را خودتان با ماست کم‌چربی تهیه کنید و ...

۳.وجود یک حداقل چربی (یک قاشق غذاخوری) حتی در شدیدترین رژیم‌های غذایی، ضروری است و نباید با حذف کامل چربی از رژیم غذایی سعی در کاهش وزن سریع‌تر داشت. چربی در میزان یاد شده، فواید زیادی دارد، حفظ لطافت پوست، جذب ویتامین‌ها، تولید هورمون‌ها و ...

نظرات کاربران

کاربر ۳۹۰۷۶۶۵
۱۴۰۲/۰۶/۱۷

نکات کلیدی و مهم برای لاغری را بیان می‌کند، می‌شود در چند ساعت کل کتاب را تمام کرد

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۲)
اشتباه شماره یک: « فلان غذا چاق‌کننده است ». هیچ غذایی به خودی خود چاق‌کننده نیست! ممکن است غذایی پرکالری یا کم‌کالری باشد، اما اگر در مصرف پرکالری‌ترین غذا، تعادل، تناسب و مقدار را با توجه به نیازهای روزانه بدن خود، رعایت کنیم، موجب چاقی ما نخواهند شد.
احسان رضاپور
اگر فعالیت ورزشی نداشته باشیم، عضلات بدن به تدریج تحلیل می‌روند و نیاز بدن ما به کالری کاهش می‌یابد، ضمناً ما معمولاً باافزایش سن همان طور که قبلاً می‌خوردیم، می‌خوریم. بنابراین با انجام منظم و مداوم فعالیت ورزشی، از هر نوعی که مورد علاقه‌تان است، از کوره‌های کالری‌سوز بدن خود مراقبت کنید و آتش آنها را دائم روشن نگه دارید.
احسان رضاپور
باید دانست که کاهش سریع وزن عوارضی به دنبال دارد که گاهاً از خود اضافه وزن بیشتر است و هر چه روند کاهش وزن کندتر و کنترل شده‌تر صورت گیرد، عوارض به صفر نزدیک‌تر می‌شوند.
isaharshams
کاهش وزن باید تدریجی و باحوصله انجام شود، برای خود زمان مناسبی را در نظر بگیرید. یک کیلوگرم کاهش وزن در هفته،‌ حداکثر مقداری است که از لحاظ پزشکی بلامانع است و بیش از آن باید منتظر بروز عوارض یا لااقل عادت کردن سریع بدن به کمبود کالری و در نتیجه توقف روند کاهش وزن بود.
isaharshams
اگر نمی‌توانید رژیم بگیرید و ورزش کنید، به عمل جراحی تن در دهید، لااقل این کار علمی است!
isaharshams
محال است کسی میزان کالری‌ای که به بدن خود می‌رساند، بیش از میزان مورد نیاز بدنش برای فعالیت‌های روزانه باشد و آن وقت با خوردن ترکیبات و معجون‌های خاص، مقداری ماساژ و چربی‌سوز لاغر شود.
isaharshams
روش سنجش BMI فرد به شرح زیر خواهد بود: (میزان قد فرد به توان ۲) ۲.۸۹= ۱.۷ × ۱.۷ (میزان BMI) ۳۴.۶ = ۲.۸۹÷ ۱۰۰ ‫BMI بین ۲۰ - ۲۵ نشان‌دهنده وزن متناسب، ۲۵ - ۳۰ معرف مقداری اضافه وزن، بیش از ۳۰ مشخصه چاقی و در حدود ۴۰ نشان‌دهنده چاقی شدید است.
soleimannejad.ir
به طور مثال اگر کسی مایل باشد، در دو هفته، ده کیلو از وزن خود کم کند،‌ از دو حال خارج نیست، یا موفق نمی‌شود (که احتمالش هم زیاد است) و این موضوع اراده و انگیزه وی را خدشه‌دار کرده و اعتمادش را نسبت به رژیم و فعالیت ورزشی کم می‌کند. یا این که موفق می‌شود و عوارض جسمانی دیر یا زود گریبان‌گیرش می‌شود.
isaharshams
هر غذایی که حاوی قند، چربی و پروتئین باشد، اگر در مصرف آن تعادل، تناسب، مقدار و نیازهای روزانه بدن خود، را رعایت نکنیم، می‌تواند موجب چاقی بشود، حال چه طبیعی باشد، چه مصنوعی و شیمیایی. درست است که خرما، عسل یا موز سالم‌تر و مغذی‌تر از شکر هستند و به همین دلیل هم بهتر است آنها را جایگزین شکر و قند کنیم، اما طبیعی بودن یک ماده غذایی ربطی به چاق‌کنندگی و لاغرکنندگی آن ندارد.
isaharshams
در مقایسه با برنج و ماکارونی نیز مصرف سیب‌زمینی پخته به صرفه‌تر به نظر می‌رسد، هم به نسبت کالری کم‌تری دارد و هم سیرکنندگی بیشتری.
احسان رضاپور

حجم

۳۴۸٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۴

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

حجم

۳۴۸٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۴

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

قیمت:
۱۹,۵۰۰
تومان