دانلود و خرید کتاب درس ‌پژوهی مشارکتی ویکی کالت ترجمه ابوالفضل بختیاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب درس ‌پژوهی مشارکتی

درس ‌پژوهی مشارکتی؛ بازنگری در توسعه حرفه‌ای معلمان کتابی در حوزه علوم تربیتی و آموزشی نوشته ویکی کالت است. که با ترجمه دکتر ابوالفضل بختیاری، شیما طبیب‌زاده و معصومه ناصر شیخ‌الاسلامی منتشر شده است.

درباره کتاب درس‌پژوهی مشارکتی

درس‌پژوهی یکی از رویکردهای آموزشی است که برای بهسازی آموزش و یادگیری در مدرسه و کلاس مطرح شده و مورد استقبال بسیاری از مربیان تربیتی و معلمان قرار گرفته است.

درس‌پژوهی را می‌توان رویکردی علمی و عملی برای کارآمدتر کردن و ارتقای فرایند آموزش به حساب آورد. هدف نهایی این شیوه عمل، هم اصلاح و بهبود آموزش است و هم توانمندسازی معلمان و ارتقای کیفیت تدریس آنان. این رویکرد آموزشگران را به تفکر و تامل درباره مهمترین مسائل معلمی از قبیل آموزش، کلاس‌داری، محتوای درس، تدریس، برنامه درسی و... ترغیب می‌کند.

 اثر حاضر خوانندگان را با پیدایش رویکرد درس‌پژوهی و گسترش آن آشنا می‌سازد. در این کتاب بهترین و جدیدترین پژوهش‌ها در حیطه درس‌پژوهی تاثیرگذرای و جذابیت این امر منتشر شده است و همچنین کاربرد حقیقی درس‌پژوهی در بهسازی آموزش و یادگیری در کلاس نشان داده شده و بهترین روش توانمندسازی و رشد معلمان نیز مورد بحث قرار گرفته است.

 خواندن کتاب درس‌پژوهی مشارکتی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 مدیران مدارس، معلمان و مربیان تربیتی مخاطبان این کتاب‌اند.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
۱۲,۵۰۰
۵۰%
تومان