دانلود و خرید کتاب موطلا در خانه دایناسورها مو ویلمس ترجمه آرزو قلی‌زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب موطلا در خانه دایناسورها اثر مو ویلمس

کتاب موطلا در خانه دایناسورها

نویسنده:مو ویلمس
امتیاز:
۳.۳از ۲۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب موطلا در خانه دایناسورها

کتاب موطلا در خانه دایناسورها داستانی نوشته مو ویلمس با ترجمه آرزو قلی زاده است. این داستان یک روایت جدید از داستان سه خرس و دختر کوچولو است و درباره مواجهه کودکان با خطر و برخورد با غریبه‌ها صحبت می‌کند.

انتشارات پرتقال با هدف نشر بهترین و با کیفیت‌ترین کتاب‌ها برای کودکان و نوجوانان تاسیس شده است. پرتقال بخشی از انتشارات بزرگ خیلی سبز است.

درباره کتاب موطلا در خانه دایناسورها

سه دایناسور، یعنی مامان دایناسور، بابا دایناسور و دایناسوری که از نروژ آمده بود، یک روز تخت خوابشان را مرتب می‌کنند و سه کاسه پودینگشان را روی میز می‌گذارند و در خانه را هم باز می‌کنند و می‌روند بیرون. شما می‌دانید چرا؟ ما که نمی‌دانیم. اصلا هم حدس نمی‌زنیم که این کارشان در واقع یک تله بوده است. خلاصه. موطلا که در جنگل به تنهایی برای خودش این طرف و آن طرف می‌رود، از در خانه یکراست تو می‌رود و با دیدن پودینگ‌ها هوش از سرش می‌پرد. تازه چون سه کاسه پودینگ خورده است، حالش هم بد می‌شود. 

اما خب مشکل اینجاست که در خانه دایناسورها همه چیز آنقدر بزرگ و در ابعاد دایناسوری است که موطلا حتی نمی‌تواند برود روی تخت دراز بکشد تا حالش بهتر شود. بعد موطلا یکدفعه می‌فهمد که رفتن به خانه کسی که او را نمی‌شناسی خیلی کار خطرناکی است. شما فکر می‌کنید موطلا موفق می‌شود از تله دایناسوری نجات پیدا کند؟

داستان موطلا در خانه دایناسورها یک روایت جدید و جذاب از داستان سه خرس و دختر کوچولو است که با لحن طنزآمیزش به کودکان یاد می‌دهد در مواجهه با خطر چه کار باید بکنند.

کتاب موطلا در خانه دایناسورها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب موطلا در خانه دایناسورها برای تمام کودکان جذاب است و از خواندن آن هم لذت می‌برند و هم چیزی می‌آموزند. 

درباره مو ویلمس 

مو ویلمس نویسنده، تصویرگر، انیماتور و مجری برنامه‌های تلویزیونی است و در کارنامه‌اش چندین جایزه بزرگ ادبی و تلویزیونی مثل جایزه‌ برجسته‌ کالد کات انجمن کتاب‌داران آمریکا و شش جایزه‌ امی(معادل اسکار برای تولیدات تلویزیونی) ثبت شده است. بخش بررسی کتاب نیویورک‌تایمز مو ویلمس را به‌عنوان «بزرگ‌ترین استعداد قرن حاضر» خوانده است.

نظرات کاربران

_MahdiGhafuri_
۱۴۰۱/۰۱/۰۱

#۶۴ برای خواهرزاده عزیزم طاقچه نصب کردم تا خودش بتواند بیاید و کتاب‌های داستان کودک را بخواند. نشستم کنارش. به انتخاب خودش این کتاب را برایم خواند. او که خوشش آمد! امیدوارم شما هم بپسندید :) "موطلا در خانه دایناسورها" داستانش

- بیشتر
زهرا سهرابی
۱۴۰۰/۰۴/۰۶

بی محتوا و افتضاح

کاربر 1318443
۱۴۰۲/۰۶/۲۴

خیلی بد بود

کاربر ۳۸۶۵۱۸۸
۱۴۰۰/۰۹/۳۰

عالی

کاربر ۲۹۳۲۶۸۷
۱۳۹۹/۱۲/۲۱

عالی بود ❣️😘💋😘❣️ (◍•ᴗ•◍) ❤ ممنون

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

قیمت:
۱۴,۰۰۰
تومان