دانلود و خرید کتاب چرا؟ چرا؟ چرا؟ کلر ژوبرت ترجمه حورا میلانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چرا؟ چرا؟ چرا؟ اثر کلر ژوبرت

کتاب چرا؟ چرا؟ چرا؟

معرفی کتاب چرا؟ چرا؟ چرا؟

کتاب چرا؟ چرا؟ چرا؟ داستانی به نویسندگی و تصویرگری کلر ژوبرت است. این کتاب که به سه زبان فارسی عربی و انگلیسی نوشته شده است، داستان آزادگی و شهادت امام حسین (ع) در واقعه عاشورا را برای کودکان روایت می‌کند.

درباره کتاب چرا؟ چرا؟ چرا؟

واقعه عاشورا و شهادت امام حسین (ع) در کربلا، یکی از مهم‌ترین وقایع دیانت اسلام است که درس‌های بسیاری برای تمام پیروان و تمام مردم آزاده دارد. سرخم نکردن در برابر ظالم و زیر بار ستم نرفتن و آزادگی، که یکی از اهداف امام حسین (ع) هم بود، از مهم‌ترین پیام‌هایی است که می‌توان از این حماسه آموخت. اما چنین مفاهیم عمیقی را چگونه می‌توان به کودکان آموخت؟ 

کلر ژوبرت، که یکی از نویسندگان مشهور ادبیات کودک است در کتاب چرا؟ چرا؟ چرا؟ این مفهوم را در غالب یک داستان جالب به کودکان توضیح داده است. چراکه برای ارتباط بهتر با کودکان و همچنین آموختن مسائل مختلف می‌توان از زبان قصه‌ و تمثیل استفاده کرد.

آنچه این کتاب را از کتاب‌های دیگر متمایز می‌کند این است که این کتاب به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی نوشته شده است و کودکان می‌توانند داستان را به زبان‌های دیگر بخوانند و زبان‌های دیگر خود را تقویت کنند. حورا میلانی کتاب را به زبان عربی و مژگان برخورداری آن را به زبان انگلیسی ترجمه کرده است. 

کتاب چرا؟ چرا؟ چرا؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن کتاب چرا؟ چرا؟ چرا؟ را به تمام کودکان پیشنهاد می‌کنیم.

درباره‌ کلر ژوبرت

کلر ژوبرت در سال ۱۹۶۱میلادی (۱۳۴۰ خورشیدی) در پاریس، در یک خانواده مسیحی به دنیا آمد و بزرگ شد. در نوزده سالگی به دیانت اسلام گروید، با یک دانشجوی ایرانی ازدواج کرد و مدتی بعد از ازدواج به ایران آمد و در حال حاضر نیز در ایران زندگی می‌کند.

کلر ژوبرت در رشته‌ علوم تربیتی در مقطع لیسانس و ادبیات کودکان در مقطع فوق لیسانس تحصیل کرده است. او با مهارت خاصی در توصیف حقایق زندگی به زبان کودکان دارد دنیا را به خوبی ترسیم می کند و اتفاقات تلخ و شیرین زندگی را به زبان ساده و روان برای کودکان بیان می کند. او هم‌چنین از معدود نویسندگانی است که آثارش را خودش تصویرگری می‌کند. اعتقادات مذهبی و باورهای دینی او هم در آثارش به خوبی پیدا است.

نظرات کاربران

کاربر ۳۸۰۵۵۶۹
۱۴۰۰/۱۰/۱۹

قسمت آخرش نیاز به تصحیح دارد چون امام حسین شروع کننده ی جنگ نبود

مریم
۱۴۰۰/۰۷/۰۶

خیلی قشنگ بود. نقاشی هاش هم نرم و لطیف و دلربا❤ سبک قصه جالب بود. همین سبک استدلال رو میتونیم به شکل های مختلف، در موقعیت های و داستان های دیگه با توجه به شناخت بچه و در زندگی روزمره

- بیشتر
لیلی جلالیان
۱۴۰۰/۰۶/۲۰

عالی بود در رابطه با این بود که چرا امام جنگ کردند و سه زبانه بود فارسی عربی اینگیلیسی

حورا
۱۴۰۱/۱۰/۰۷

برای شروع انتقال مفاهیم دینی توسط داستان به بچه ها شاید شاید شروع خوبی باشد اما نویسنده باید تحقیق کند وبعد بنویسید به نظر می‌رسد نویسنده صرفا شنیده های خود را در قالب داستان برای کودکان نوشته است چرا که

- بیشتر
Bahare
۱۴۰۰/۰۹/۱۴

بسیار زیبا و اموزنده

کاربر ۶۴۴۷۷۳۱
۱۴۰۲/۰۲/۱۶

این کتاب عااااااااالی است خیلی خیلی خیلی دوستش دارم

فاطمه
۱۴۰۱/۱۲/۲۵

سلام این کتاب رو واقعاااا توصیه میکنم، حتی برای بزرگترهایی که بخوان عظمت کار امام حسین رو عمیق‌تر درک کنن؛ یک پدربزرگ برای اینکه کار امام حسین و علت شهادتشون رو به نوه‌هاش توضیح بده از داستان استفاده میکنه، این داستان

- بیشتر
مدبر
۱۴۰۱/۰۵/۱۹

عااااالی

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۸٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

حجم

۱۸٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

قیمت:
۸,۰۰۰
تومان