دانلود و خرید حکایت دولت و فرزانگی ترجمه محمدصدیق سپهری نیا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب حکایت دولت و فرزانگی اثر مارک  فیشر

کتاب حکایت دولت و فرزانگی

معرفی کتاب حکایت دولت و فرزانگی

کتاب حکایت دولت و فرزانگی اثری از مارک فیشر است که با ترجمه محمدصدیق سپهری‌نیا می‌خوانید. این کتاب داستانی دارد که بیدارتان می‌کند و کمکتان می‌کند تا در مسیر آگاهی ذهن و ثروتمندی ذهنی قدم بگذارید. 

درباره کتاب حکایت دولت و فرزانگی

حکایت دولت و فرزانگی داستان جوانی است که در پی کسب ثروت و دولتمندی است. او درباره هدفی که دارد با عمویش گفتگو می‌کند و به پیرمرد ثروتمندی معرفی می‌شود. آن‌ها باهم ملاقات می‌کنند و پیر به او کمک می‌کند تا ثروت را درک کند. او برای این جوان که از او راهنمایی می‌طلبد رازهایی را آشکار می‌کند که به او کمک می‌کند تا ذهنش را ثروتمند و دانا کند و در آینده به همان ثروتی که می‌خواهد دست یابد.

مارک آلن که ناشر این کتاب به زبان انگلیسی است درباره این اثر اینطور گفته است: «هر دوره‌ تاریخی داستان‎های خاص خود را می‎طلبد؛ داستان‎هایی که بر اساس فرهنگ و بستر هر جامعه حقیقتی سودمند را تقویت می‎کنند. این کتاب کوچک، داستانی عجیب و قوی است که یکی از بهترین و مفیدترین حقیقت‌ها را آشکار ساخته و به ما عرضه می‎کند؛ این حقیقت که توانگری، ثروت و زندگی خوب و سرشار از موفقیت، هدفی است که در صورت یادگیری اصول کامیابی و به کار بستن آن، همه‌ی ما می‎توانیم به آن دست یابیم.

شاید بتوان گفت که داستان، بهترین ابزار برای بیان این حقیقت‌هاست؛ چون در سادگی داستان، می‎توانیم با ضمیر ناخودآگاهمان به طور مستقیم ارتباط برقرار کنیم و دگرگونی‎های مثبت فراوانی را در زندگیمان خلق کنیم.

توصیه می‌شود این کتاب را بارها بخوانید و راهکارهای آن را به کار ببندید. کتابی عالی که می‌تواند شما را نسبت به ثروتمندی بیدار کرده و در بسیاری جهات ثروتمند کند که برخی از این آموزه‌ها ارزشمندتر از ثروت مادی است.»

کتاب حکایت دولت و فرزانگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اداستان انگیزشی حکایت دولت و فرزانگی را به تمام کسانی که در زندگی در جستجوی هدفی هستند و هدفی را دنبال می کنند، توصیه می کنیم. 

درباره مارک فیشر

مارک فیشر در ژوئیه سال ۱۹۶۸ در بریتانیا به دنیا آمد. فیشر به‌عنوان یکی از معروف‌ترین و بزرگ‌ترین نویسندگان، منتقدان و نظریه‌پردازان فرهنگی به شمار می‌رود. 

از او آثار مهم بسیاری به جا مانده است که مهم‌ترین‌هایش کتاب‌های گلف باز و میلیونر، حکایت ثروت فرزانگی، حکایت عشق و خوشبختی، حکایت دولت و فرزانگی، حکایت آن‌که دلسرد نشد، معبد میلیونرها، فروشنده و میلیونر، وصیت‌نامه میلیونر و راه و رسم میلیونرها اشاره کرد. فیشر در ۱۳ ژانویه سال ۲۰۱۷ از دنیا رفت.

بخشی از کتاب حکایت دولت و فرزانگی

- «بسیار خوب. این اولین قدم است. بیشتر مردم باور ندارند که کسب دولتمندی رمز و رازی داشته باشد و باور ندارند که می‎توانند ثروتمند شوند. البته حق دارند. اگر فکر کنی نمی‎توانی ثروتمند شوی، ثروتمند نخواهی شد. باید با این باور شروع کنی که می‎توانی ثروتمند شوی، سپس باید با شور و اشتیاق خواهان آن باشی. بیشتر مردم آماده‌ی پذیرش این رموز نیستند، حتی اگر به زبانی بسیار ساده برای‌شان فاش شود. بزرگ‎ترین محدودیت مردم کمبود تخیّل خودشان است. به همین دلیل است که رموز ثروتمندی در همه‎ی دنیا تا این حد دور از دسترس مانده است.»

ثروتمند با متانت تمام ادامه داد: «تا حدی شبیه نامه‌ی ربوده شده در داستان ادگار آلن‎پو است. آیا به یاد داری؟ داستان نامه‌ای که پلیس به دنبال آن بود و نمی‎توانست آن را پیدا کند، اما دلیلش این بود که در جایی پنهان نشده بود، بلکه در جایی که اصلاً گمان نمی‎رفت قرار داشت، در معرض دید! کمبود تخیّلشان و تعصبات برگرفته از تجربیاتشان، آنها را از یافتن نامه باز می‎داشت. آنها اصلاً انتظار نداشتند آن را در معرض دید بیابند. از این رو، هیچ وقت پیدایش نکردند.»

معرفی نویسنده
عکس مارک  فیشر
مارک فیشر
کانادایی | تولد ۱۹۵۳

مارک فیشر نویسنده‌ای کانادایی است که کتاب‌های انگیزشی با نام‌های هیجان‌انگیزی مثل «میلیونر یک شبه» را منتشر کرده است. کتاب‌های فیشر در بازار ایران چنان با استقبال مواجه شده‌اند که از هر کتاب چندین ترجمه و حتی نسخه‌های متنوع صوتی تولید و منتشر شده است.

نظرات کاربران

phoenix
۱۴۰۱/۰۲/۰۱

تأثیر باور در موفقیت باور ما چه تاثیری روی عملکرد ما و کارهایی که انجام می‌دهیم دارد؟ کتاب را دوست داشتم و علی رغم مخالفت با کارما و این‌جور چیزها ، بسیار کتاب درستی بود و نمیشود کتاب را در دسته آن

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۴)
«پسرم، به خاطر داشته باش که هر وقت که به پول نیاز پیدا کنی، اگر مثبت‌اندیش باشی، می‌توانی به آسانی و سریع آن را به دست آوری. هر زمان تردید بر ذهنت غالب شد، این ۲۵.۰۰۰ دلار را به یاد آور که همین حالا و به راحتی به دست آوردی. تنها چیزی که نیاز داری این است که بخواهی. اگر مطمئن باشی که آنچه را درخواست کنی، در همان لحظهٔ درخواست به دست می‌آوری، حتما درخواست می‌کنی و چنان عمل کن که گویا پیشاپیش آن را به دست آورده‌ای و قطعاً به دستش خواهی آورد. هروقت دچار تردید شدی، با چند تلقین مثبت، خودت را نجات بده. کلامت را به فرمانبرداری عادت بده. وقتی ذهنت به اندازهٔ کافی قدرتمند شد، هر هنگامهٔ تلقین به دستوری شاهانه تبدیل خواهد شد. آنگاه کلام تو و واقعیت، یکسان خواهند شد و زمانِ تجلی فرمان‌هایت کوتاه‌تر و کوتاه‌تر و سرانجام آنی و در لحظه خواهد شد.
phoenix
باید شهامت تقاضا کردن را داشته باشی
phoenix
وقتی که شاگرد آماده است، استاد از راه می‌رسد
phoenix
به تلهٔ کسانی هم نیفت که دست به عمل می‌زنند، اما قلباً باور دارند که موفق نخواهند شد.
phoenix
اهداف مالی زیر در ظرف پنج سال آینده: - خانه‌ای به ارزش ۵۰۰.۰۰۰ دلار؛ - خانه‌ای ییلاقی به ارزش ۳۰۰.۰۰۰ دلار؛ - یک خودرو نو بی‌ام‌و به ارزش ۶۰.۰۰۰ دلار؛ - یک خودرو قدیمی مرسدس به ارزش ۴۰.۰۰۰ دلار؛ - هیچ بدهی نداشته باشم؛ - علاوه سایر دارایی‌های نقدی ۳۰۰.۰۰۰ دلار پول نقد؛ - ۳۰۰.۰۰۰ دلار سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات، که در مدت پنج سال پس از خرید من، به همین میزان افزایش قیمت پیدا کند. اهداف غیرمالی‌ام چنین بودند: - حداقل سه تعطیلات دو هفته‌ای در سال به هر کجا که بخواهم؛ - رئیس خودم باشم و هفته‌ای سی ساعت بیشتر کار نکنم؛ - داشتن دوستانی هوشمند در رابطه با کار و هنر؛ - داشتن همسری زیبا، مهربان و دوست داشتنی و فرزندانی سالم و زیبا؛ یعنی یک زندگی خانوادگی رضایت‌بخش؛
phoenix
به محض اینکه بتوانم ارباب تقدیرم شوم، قادر به انجام هر کاری خواهم بود و هیچ غیرممکنی برایم وجود نخواهد داشت
phoenix
اگر در همین لحظه، یک میلیون دلار پول در بانک داشتم، آیا باز هم به همین کار ادامه می‌دادم؟ اگر پاسخت منفی باشد، قطعاً آنقدر که باید کارَت را دوست نداری
phoenix
پول خادمی بی‌همتا، اما اربابی مستبد است.
phoenix
بعضی از ما دایماً به خود می‌گوییم که "هرگز موفق نخواهیم شد" آن هم با این استدلال که خانوادهٔ ما همیشه بازنده بوده یا در گذشته شکست خورده‌ایم، یا شاید چون فکر می‌کنیم تحصیلات، پول، مهارت، هوش، توانایی مدیریتی کافی، بخت و اقبال، یا هزار چیز دیگر را نداریم. به همین دلیل، از شکستی به شکستی دیگر در حرکتی،؛ نه به این دلیل که فاقد شرایط لازم برای کامیابی هستیم، بلکه چون ناهشیارانه، خودمان را چنین تصور کرده‌ایم.»
phoenix
بزرگ‌ترین موانع، موانعی‌ست که در ذهن انسان وجود دارد. حد و مرزهای ذهنی‌ات را گسنرش بده تا حد و مرزهای زندگی‌ات گسترش یابد. محدودیت‌های ذهنی‌ات را نابود کن تا محدودیت‌های زندگی‌ات را نابود کنی
phoenix

حجم

۷۵٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

حجم

۷۵٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
۵,۰۰۰
۵۰%
تومان