دانلود و خرید کتاب قصه های قرآن محمدرضا اکبری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قصه های قرآن اثر محمدرضا اکبری

کتاب قصه های قرآن

امتیاز:
۳.۹از ۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب قصه های قرآن

در کتاب قصه های قرآن، اثر محمدرضا اکبری، صد قصه شنیدنی درباره کتاب آسمانی مسلمانان، قرآن کریم می‌خوانید.

شركت چاپ و نشر بین الملل وابسته به سازمان تبلیغات اسلامیاست. این موسسه از ابتدای تاسیس آن در اوایل دهه شصت به چاپ و اتتشار آثار دینی پرداخته است و علاوه بر آن به چاپ آثارارزشمند به زبان‌های خارجی از نویسندگانی چون علامه طباطبایی، استاد مطهری، شهید بهشتی و دیگر علمای معاصر نیز اهتمام داشته است. این انتشارات برای علاقه‌مندان و پژوهشگران جهان قرآن كریم را به زبان‌های انگلیسی، روسی، چینی نیز ترجمه کرده است.

درباره کتاب قصه های قرآن

قرآن نامۀ خدای مهربان به مردم روی زمین است. این نامه از این رو فرستاده شد تا اهل زمین بدانند از چه رو به این عالم خاکی آمده اند. کجا بودند، کجا هستند، به کجا می روند. چه می کنند، چه باید بکنند و چه با آنها خواهد شد. چه هستند، چه باید باشند و چه خواهند شد. چه می اندیشند، چه باید بیندیشند و نتیجۀ اندیشۀ آنها چه خواهد بود.

قرآن مشعل هدایت است برای کسی که می خواهد هدایت شود. قرآن کتاب زندگی است و تک تک آیات آن گشایندۀ راهی برای چگونه بودن و چگونه رفتن است. پس بر اهل زمین است که بر سر این سفرۀ آسمانی بنشینند و به اندازۀ سعۀ وجودی خود از آن بهره گیرند.

یکی از مسائل مهمی که در ارتباط با قرآن مطرح است و نقش سازنده‌ای در تحکیم باورهای قرآنی دارد وقایع، حوادیث، برخوردها و ارتباط هایی است که با این ودیعۀ الهی در میان انسان‌ها صورت گرفته است و نویسنده این کتاب، آنها را در قالب قصه‌های قرآن به صورت موضوعی، مستند، روان و آموزنده ارائه کرده تا اهل قرآن از آن بهره گیرند.

خواندن کتاب قصه های قرآن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

علاقه‌مندان به داستان‌ها و روایات مذهبی به ویژه داستان‌های قرآنی مخاطبان این کتاب‌اند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

قیمت:
۲۳,۰۰۰
تومان