دانلود کتاب صوتی جهان در پوست گردو با صدای محمود هادی‌زاده + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی جهان در پوست گردو اثر استیون هاوکینگ

دانلود و خرید کتاب صوتی جهان در پوست گردو

دسته‌بندی:
،
امتیاز:
۳.۲از ۱۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی جهان در پوست گردو

کتاب صوتی جهان در پوست گردو نوشته دانشمند بزرگ استیون هاوکینگ است که با ترجمه عبدالحسین صبوری و صدای محمود هادی‌زاده منتشر شده است. 

درباره کتاب جهان در پوست گردو 

کتاب صوتی جهان در پوست گردو یکی از کتاب‌های مهم استیون هاوکینگ در زمینه فیزیک نظری است که برای مخاطب غیر تخصصی نوشته شده است. این کتاب تاریخچه و اصول فیزیک نوین را بیان می‌کند و به مطالب گوناگونی در ارتباط با مکانیک کوانتومی و نظریه ریسمان می‌پردازد. کتاب جهان در پوست گردو ادامه و به روز شده کتاب پرفروش تاریخچه مختصر زمان است. این کتاب جایزه بهترین کتاب علمی سال را برده است. این کتاب مشهورترین کتاب استیون هاوکینگ است.

شنیدن کتاب جهان در پوست گردو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به علم پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره استیون هاوکینگ

او در شهر آکسفورد متولد شد. پدر و مادر او هر دو پزشک بودند و تحصیلات دانشگاهی خود را در کالج آکسفورد در سن ۱۷ سالگی آغاز کرد و موفقیت‌های فراوانی در رشته فیزیک به دست آورد. این دانشمند دکترایش را در رشته ریاضیات کاربردی و فیزیک نظری با موضوع نسبیت عمومی و کیهان شناسی در سال ۱۹۶۶ به دست آورد.

استیون هاوکینگ در همان دوران متوجه شد که به بیماری ALS (از کارافتادگی سلول‌های عصبی حرکتی) دچار شده و پزشکان بر این باور بودند که چند ماه بیشتر زنده نمی‌ماند. با این وجود او سال‌ها زندگی کرد؛ هرچند که همیشه روی ویلچر بود و هیچ‌جای بدنش را نمی‌توانست تکان بدهد.

استیون هاوکینگ در دنیای علم و فیزیک به خاطر تحقیقاتش در زمینه گرانش کوانتمی معروف است و با همکاری فیزیکدان برجسته، راجر پنروز، نشان داد که سیاه‌چاله‌ها در کیهان واقعی هستند که براساس نظریه گرانش اینشتین، توجیه می‌شوند. او نظریه جدیدی که به تابش هاوکینگ معروف است را مطرح کرد، در این نظربه او پیش‌بینی ‌کرد که سیاه‌چاله‌ها از خود تابش می‌کنند.

استیون هاوکینگ پس از حدود ۵۰ سال مبارزه با بیماری نورون حرکتی، در سال ۲۰۱۸ در سن ۷۶ سالگی در منزلش درگذشت. خاکستر او در کلیسای وست‌مینستر در لندن و در نزدیکی آرامگاه نیوتون و چارلز داروین به خاک سپرده شد.

فهرست کتاب جهان در پوست گردو

۱- تاریخچه مختصر نسبیت

۲- شکل زمان

۳- جهان در پوست گردو

۴- پیشگویی آینده

۵- نگهبانی از گذشته

۶- آینده ما؟ پیشتازان فضا یا نه؟

۷- دنیای جدید برِین

معرفی نویسنده
عکس استیون هاوکینگ
استیون هاوکینگ
انگلیسی | تولد ۱۹۴۲ - درگذشت ۲۰۱۸

استیون هاوکینگ یک نظریه‌پرداز علم فیزیک بود که با تئوری‌های تکان‌دهنده‌اش در ارتباط با سیاه‌چاله‌ها و نظریه‌ی نسبیت در دنیا مطرح شد. شهرت او به دنیای علم محدود نماند و حتی مردم عادی هم او و نظریاتش را می‌شناسند؛ به طوری که کتاب‌های مشهور او مثل تاریخچه‌ی کوچک زمان را که برای مخاطب عام علاقه‌مند به علم نوشته، همچنان پرفروش و محبوب هستند. او در بیست سالگی متوجه شد که به نوعی بیماری نادر به نام بیماری نورون حرکتی مبتلا است و پزشکان درمورد او هیچ امیدواری نداشتند. در حالی که حتی این بیماری، ناامیدی پزشکان و فلج شدنش هم حریف کنجکاوی استیون نشد و او پنجاه سال پس از ابتلا به بیماری‌اش هم به زندگی ادامه داد و با نظریاتش جهان را دگرگون کرد.

نظرات کاربران

Reza.AH
۱۴۰۱/۰۴/۰۹

هاوکینگ در این کتاب به مباحث فیزیک نظری و تاریخ فیزیک نوین و نظریه مکانیک کوانتوم و نظریه ریسمان به زبانی روان و ساده پرداخته ست . صدای راوی هم عالی و گیراست.

narges
۱۴۰۱/۰۹/۱۳

این کتاب از جمله کتاب هایی ک به علم و علاقه ای به فیزیک از پیش نیاز مند است پس خیلی تعجب برانگیز نیست ک برای یک سری بسیار نامفهوم باشد

Sadeq Hayati
۱۴۰۳/۰۲/۰۳

کتاب بسیار عالیست با اینکه خوندمش قبلا ولی بازهم خرید کزدم ولی صدای گوینده خیلی بد بود!!!. صدای نفس گرفتن گوینده بدجوری رو مخه اقا یکم از میکروفون فاصله بگیر واقعا تعجب میکنم یک گوینده حرفه ای خودش متوجه این

- بیشتر
کاربر 1266610
۱۴۰۲/۰۶/۲۵

قبلا کتابش و خوندم واقعا هیجان انگیزه و فکر میکنم این کتاب با این صدا جذاب تر هم میشه

mojomo
۱۴۰۰/۰۹/۰۴

بنظرم اصلا کتاب جذابی نبود! پیشنهاد نمیکنم! این کتاب رو بخاطر توصیه شخصی در نظرها خریدم که زیر کتاب جهان های موازی میچیو کاکو نوشته بود! کتاب جهان های موازی خیلی از این بهتره! فکر میکنم ترجمه این کتاب خیلی

- بیشتر

زمان

۴ ساعت و ۱۰ دقیقه

حجم

۲۳۱٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۱۰ دقیقه

حجم

۲۳۱٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۶,۸۰۰
۳۲,۷۶۰
۳۰%
تومان