دانلود کتاب صوتی ایزد بانوان ؛ چگونه زن کاملی باشیم ( آینده ای مطمئن ) با صدای فرزانه فائزی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ایزد بانوان ؛ چگونه زن کاملی باشیم ( آینده ای مطمئن ) اثر اليزابت ويلسون

دانلود و خرید کتاب صوتی ایزد بانوان ؛ چگونه زن کاملی باشیم ( آینده ای مطمئن )

معرفی کتاب صوتی ایزد بانوان ؛ چگونه زن کاملی باشیم ( آینده ای مطمئن )

کتاب صوتی ایزد بانوان؛ چگونه زن کاملی باشیم (آینده ای مطمئن) نوشتهٔ الیزابت ویلسون و ترجمهٔ امیرحسین‌ میرزائيان است که با گویندگی فرزانه فائزی منتشر شده است. این اثر کتابی در حوزه روان‌شناسی برای زنان است و به آن‌ها کمک می‌کند توانایی‌هایشان را ارتقا دهند.

درباره کتاب صوتی ایزد بانوان؛ چگونه زن کاملی باشیم (آینده ای مطمئن)

«چندکارگی» واژه‌ای مدرن برای توضیح یکی از توان‌های طبیعی زنان است که در طول هزاران سال برای بشر واضح و آشکار بوده است. این اصطلاح به این معنی است که زنان توان آن را دارند که در زمان واحد چند نقش متفاوت را ایفا کنند. یونانیان باستان این نکته را به‌خوبی می‌دانستند و این توان بالقوهٔ زنان را با جلوه‌دادنش در جمع ایزدبانوان خود جاودانه کردند. کتاب ایزد بانوان؛ چگونه زن کاملی باشیم (آینده‌ای مطمئن) ایزدبانوان گوناگون را به شما معرفی می‌کند و کمک می کند تا ایزدبانوی درونی خود را بشناسید و او را تقویت کنید.

هرکدام از توانایی‌های نیرومند ایزدبانوان تجسم کهن‌الگوی زنان بودند. ما می‌توانیم تمامی این ویژگی‌ها را به‌عنوان زنی کامل در زندگی‌مان داشته باشیم؛ اما همیشه به طریقی خودمان مانعی برای پیشرفتمان هستیم. ما توان آن را داریم که در طول زندگی‌مان از انرژی استعاری ایزدبانوان مختلف بهره بگیریم، اما برای این کار لازم است که نخست آن‌ها را بشناسیم. ایزدبانو استعاره از زنی است که می‌داند چه می‌خواهد و برای آنچه می‌خواهد برنامه‌ای مشخص دارد. بدین ترتیب، نخستین پرسش برای شما این است که به‌راستی خواهان چه چیزی هستید. برای پاسخ به این پرسش باید درک درستی از آنچه شما را شادمان می کند، آنچه به شما انگیزه و الهام می‌بخشد، نیروهایی که زندگی شما را شکل می‌دهند و حوزه‌هایی از زندگی که بدان‌ها بی‌اعتنا بوده‌اید داشته باشید.

کتاب صوتی ایزد بانوان؛ چگونه زن کاملی باشیم (آینده ای مطمئن) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

همه زنان و دختران مخاطبان این کتاب‌اند.

بخشی از کتاب کتاب صوتی ایزد بانوان؛ چگونه زن کاملی باشیم (آینده ای مطمئن)

«- اگر در وضعیت شغلی ناپایداری زندگی می‌کنید، طرح جایگزین شما کاری است که وقتی برگه‌ی اخراج را روی میزتان می‌گذارند باید انجام دهید.

- اگر درگیر روابط عاطفی پیچیده‌ای هستید، طرح جایگزین شما کاری است که وقتی رشته‌ی این روابط از هم گسیخت باید انجام دهید.

- اگر وضعیت سلامتی شما خوب نیست، طرح جایگزینتان پیدا کردن راهی برای گذران امور مالی در صورت ازکارافتادگی شماست.

لطفاً این حرف‌ها را به حساب بدبینی من نگذارید. من نه می‌خواهم غرورتان را جریحه‌دار کنم و نه قصد آن را دارم که بگویم زندگی شادمان شما به زودی بر سرتان خراب خواهد شد. من فقط به دنبال ضد استرس کردن زندگی شما هستم و داشتن طرح جایگزین بهترین راه برای نیل بدین مقصود است. البته هیچ‌کس نمی‌گوید که شما خدای ناکرده برای همه‌ی امورتان دست به دامان طرح جایگزینی می‌شوید، اما داشتن طرح جایگزین برای نیمه‌شب‌های بی‌خوابی شما که افکار منفی در سرتان چرخ می‌زنند پشتوانه‌ای ارزشمند است. آیا چنین شب‌هایی را تجربه کرده‌اید؟ با داشتن طرح جایگزین اگر دوباره چنین شب‌هایی به سراغتان بیایند نگرانی شما فقط سی ثانیه طول خواهد کشید، زیرا این فکر به سرعت به ذهنتان می‌آید که «یادم آمد، اگر همه چیز هم خراب شود باز طرح جایگزینی برای پیش بردن کارهایم دارم.» و بعد غلتی می‌زنید و دوباره به خواب می‌روید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۵۳ دقیقه

حجم

۴۸٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۵۳ دقیقه

حجم

۴۸٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۸,۵۰۰
تومان