دانلود کتاب صوتی راز قلک بابابزرگ با صدای معصومه صادقی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی راز قلک بابابزرگ اثر عاطفه محمدزاده

دانلود و خرید کتاب صوتی راز قلک بابابزرگ

انتشارات:انتشارات گوی
امتیاز:
۳.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی راز قلک بابابزرگ

کتاب صوتی راز قلک بابابزرگ نوشتهٔ معصومه صادقی است. عاطفه محمدزاده گویندگی این داستان صوتی را انجام داده و انتشارات گوی آن را برای کودکان منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی راز قلک بابابزرگ

کتاب صوتی راز قلک بابابزرگ داستان «علی» را روایت می‌کند که پدر و مادرش به نجف می‌روند و او پیش مادربزرگ و پدربزرگش می‌ماند. این کتاب صوتی، زیرمجموعهٔ کتاب‌های «ما و پدر مهـربان» است. صدقه برای امام زمان (ع) موضوع کتاب حاضر است.

شنیدن کتاب صوتی راز قلک بابابزرگ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به همهٔ کودکان ۶ تا ۹ سال پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی راز قلک بابابزرگ

علی نگاهی به در بسته‌ی خانه‌ی محسن انداخت. کوله‌ی آبی‌اش را از ماشین برداشت؛ پر از اسباب بازی بود. به سمت خانه‌ی باباجون دوید. نگاهی به مامان و بابا کرد و گفت: "کاش می شد منم بیام!" باباجون در را باز کرد. علی پرید بغل باباجون. عاشق مامان جون و باباجون بود. مامان‌جون هم با یک سینی آمد. علی جلو رفت سرک کشید و گفت: "ســلام مامان جون! فکر کردم خـوراکــی آوردیــن!" همه سلام کردند و خندیدند! بـابـاجون قرآن را از سینی برداشت و بوسید. بابا و مامان را از زیر قرآن رد کرد. مـامـان جون هم زیر لب چـیزهایی گـفت. علی معنــی‌اش را نمی‌فهمید اما می‌دانست دعاست. بابا گفت: "با اجازه! خانم بریم؟ یک کاروان منتظر نشن!" بعد بازوهای علی را فشار داد، صورتش را بوسید و به سمت ماشین رفت. مامان در گوش علی گفت: "مواظب مامان بابای من باشی ها!" بعد مامان بغلش کرد و بوسید و رفت. مامان جون پشت سر مسافرها آب ریخت.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۰ دقیقه

حجم

۷٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۰ دقیقه

حجم

۷٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳,۰۰۰
تومان