دانلود کتاب صوتی ان ال پی روانشناسی تاریک با صدای سپیده مالمیر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ان ال پی روانشناسی تاریک اثر جی. آر اسمیت

دانلود و خرید کتاب صوتی ان ال پی روانشناسی تاریک

معرفی کتاب صوتی ان ال پی روانشناسی تاریک

کتاب صوتی ان ال پی روانشناسی تاریک نوشتهٔ جی آر اسمیت و ترجمهٔ آزاده اعرابی است. سپیده مالمیر گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات ماه آوا آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی ان ال پی روانشناسی تاریک

ان. ال. پی. (NLP) روشی است که به ما کمک می‌کند تا درمورد افراد اطراف خود بدانیم و یاد بگیریم چگونه زبان بدن افراد دیگر را بخوانیم و آنچه را می‌خواهیم به دست آوریم. ایدهٔ ان. ال. پی. که برنامه‌ریزی عصبی - کلامی معروفی است، اولین‌بار در سال ۱۹۷۶ میلادی و توسط «ریچارد بَندلرو جان گریندر» گسترش یافت. این برنامه‌ریزی شامل سه بخش است؛ عصب که تمرکز آن در بخش نورولوژی یا عصب‌شناسی است، زبان‌شناسی که به زبان اشاره می‌کند و برنامه‌نویسی که به عملکرد آن زبان عصبی اشاره دارد. کتاب صوتی ان ال پی روانشناسی تاریک حاوی تکنیک‌های برنامه‌ریزی عصبی - کلامی است. این کتاب صوتی، مفهوم و شیوه‌های به‌کارگیری ان. ال. پی. یا برنامه‌ریزی عصبی - کلامی را بیان کرده است. جی آر اسمیت در این اثر به شما می‌آموزد که چگونه با استفاده از این برنامه، تغییراتی در خود و دیگران ایجاد کرده و مسیر دستیابی به آرزوهایتان را هموارتر کنید. این نویسنده، به‌تفصیل ماهیت و کارکرد ان. ال. پی. را شرح داده است.

شنیدن کتاب صوتی ان ال پی روانشناسی تاریک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

کتاب‌های مشابه

اگر به موضوع روانشناسی سیاه علاقه‌مندید، پیشنهاد می‌کنیم این عناوین را هم مطالعه کنید: روانشناسی تاریک اثر مایکل پیس، رازهای روانشناسی تاریک اثر ویلیام کوپر، روانشناسی تاریک اثر زک آدامز.

بخشی از کتاب صوتی ان ال پی روانشناسی تاریک

«در حینِ اینکه به برخی از تکنیک‌های دستکاریِ روانشناختی می‌پردازیم که می‌توانید برای هدفِ موردنظرتان آن‌ها را انتخاب و به‌کار ببرید، قصد داریم روش‌هایی را بیان کنیم تا ذهن‌تان را کنترل کنیم. کنترل ذهن، نسخه‌ی قوی‌ترِ دستکاریِ روان‌شناختی است؛ یعنی دستکاری‌کننده نه‌تنها بر افکار و تصمیماتِ شخص موردِ هدفش تأثیر می‌گذارد، بلکه بر همه‌ی جوانبِ آن، اعم از افکار، اعمال و احساساتش نیز کنترل دارد.

در این فصل ما قصد داریم درباره‌ی برخی از تکنیک‌های واقعیِ کنترل ذهن صحبت کنیم که به‌طور سنتی، نه‌تنها توسط افراد عادی در روابط بین‌فردی استفاده می‌شوند، بلکه در گروه‌های انسانی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند. در این فصل شما به این آگاهی می‌رسید که چطور در صورت نیاز، بر دیگران تأثیر بگذارید یا از دست‌کاری‌های روان‌شناختی علیه خودتان آگاه شوید. برخی از رایج‌ترین تکنیک‌های کنترل ذهن که می‌توان آن‌ها را به‌کار برد، شامل این موارد است: یک- کناره‌گیری یا انزوا. اولین تکنیکی که در کنترل ذهن می‌توان به‌کار برد، کناره‌گیری است. انسان‌ها موجوداتی بسیار اجتماعی هستند. آن‌ها دوست دارند با دیگران صحبت کنند، در محیط‌های عمومی وقت بگذرانند، دوستانِ نزدیک و خانواده داشته باشند و در مکان‌ها و موقعیت‌های اجتماعی وقت‌شان را سپری کنند. وقتی این جنبه‌ی اجتماعی را از افراد دور کنید، می‌توانید نگاه‌شان را به زندگی تغییر دهید. انزوای کاملِ فیزیکی بسیار قوی عمل می‌کند؛ یعنی فرد از هر گونه تماس با دیگران از جمله ایمیل، رسانه‌های اجتماعی، تماس‌های تلفنی و تماسِ فیزیکی دور باشد. این چیزی‌ست که در فرقه‌ها و بعضی گروهک‌ها دیده شده است. آن‌ها فرد را از همه دور نگه می‌دارند و تنها کسی که او را می‌بیند، شخص اسیرکننده است. این نوع انزوا بسیار سخت است و معمولاً فقط در شرایطی ویژه انجام می‌گیرد. اگر قصد دستکاریِ روان‌شناختیِ شخصی را دارید، مسلماً نمی‌خواهید او را به انزوا بکشانید اما به‌طور عرف، یک دستکاری‌کننده سعی می‌کند در حد امکان از نظر ذهنی به مقصد برسد.»

نظرات کاربران

آتنا
۱۴۰۲/۰۹/۰۳

کتابی بسیار ساده و سطحی و مطالبی ک تو گوگل و‌اینستا قبلا خوندید ....

مرتضی
۱۴۰۲/۰۹/۲۶

مان کتاب ساده انا بی محتوا است. اموری که همه میدانند و به کار میبندند را توضیح واضحات کرده. به جای این کتاب خواندن کتابهای روانشناسی اگزیستانسیالیسم را پیشنهاد میکنم

moh3n
۱۴۰۲/۱۰/۰۶

یه کتاب که بیشتر باعث افراد پارانویدی میشه تا اینکه چیزی یاد بده ، انگار همه چه خواسته یا ناخواسته حتی کسی که باهات همدردی می‌کنه آدم بدیه و میخواد گولت بزنه .

کاربر 7725279
۱۴۰۲/۱۲/۱۸

کتاب واقعا مفیدی بود و دقیقا تمام اطرافیان من رو توصیف کرد و با تمام جزئیات و شخصیت های درونی شون من رو آشنا کرد

کاربر 7823002
۱۴۰۲/۱۱/۱۰

درود عالی هست این کتاب را برای همه توصیه میکنم یکبار مطالعه و برای ما روانشناسها ۲۱ بار توصیه میکنم🙏🙏

زمان

۳ ساعت و ۲۸ دقیقه

حجم

۱۹۱٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۲۸ دقیقه

حجم

۱۹۱٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۰۱,۴۰۰
۷۰,۹۸۰
۳۰%
تومان