دانلود کتاب صوتی انگیزه با صدای امیر فرحان‌نیا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی انگیزه اثر دانیل پینک

دانلود و خرید کتاب صوتی انگیزه

معرفی کتاب صوتی انگیزه

کتاب صوتی انگیزه نوشتهٔ دانیل پینک و ترجمهٔ مرجان فرجی است. امیر فرحان نیا گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات ماه آوا آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی انگیزه

کتاب صوتی انگیزه با نگاهی متفاوت مفهوم «انگیزه» را بررسی کرده است. نویسنده گفته است که همه‌چیز از آنجایی شروع می‌شود که می‌فهمیم انگیزه همیشه علت‌های بیرونی ندارد. در این کتاب صوتی، درمورد نوع جدیدی از انگیزه صحبت شده که در آن چیزی فراتر از پول و سمت شغلی روی افراد تأثیرگذار است. این اثر درمورد تیپ شخصیتی «آی» و ویژگی‌های آن صحبت کرده است. اگر به چنین شخصیتی تبدیل شوید، انگیزه در تمام طول زندگیتان جریان خواهد داشت. دنیل پینک، مدیر، نویسنده و محقق علوم رفتاری است. او کتاب‌های بسیاری درمورد مدیریت و کسب‌وکار دارد که موردتوجه دانشجویان دانشکدهٔ کسب‌وکار هاروارد قرار گرفته است. «انگیزه» یکی از معروف‌ترین و پرفروش‌ترین کتاب‌های این نویسنده است که در سال ۲۰۱۳ میلادی، جایزهٔ کتاب برتر را به دست آورد.

در کتاب صوتی انگیزه، با سه عامل برای ایجاد انگیزهٔ درونی آشنا می‌شوید. این سه عامل عبارتند از آزادی عمل، خبرگی و هدف والا. آزادی عمل باعث می‌شود خلاقیت شما تحریک شود و سخت‌تر کار کنید. شرکت‌هایی مانند گوگل در طول هفته زمان‌هایی را برای کارکنان کنار می‌گذارند تا آن‌ها روی پروژه‌های شخصی مرتبط با حرفه‌شان کار کنند و همین کار باعث به وجودآمدن Google News و دیگر محصولات گوگل شده است. نویسنده، خبرگی را فرایندی دانسته که طی آن افراد برای تبدیل‌شدن به متخصص در زمینهٔ کاری خود تلاش می‌کنند. افراد علاقه دارند در کاری که انجام می‌دهند، واقعاً خوب باشند. به زمانی فکر کنید که شغلی را تازه شروع کرده‌اید و پشت سر هم اشتباه می‌کنید. با گذشت زمان و بهبود توانایی‌ها و مهارت‌هایتان در کار، احتمالاً احساس رضایت بیشتری خواهید داشت. هدف والا چرایی انجام آن کار است. در کتاب صوتی «انگیزه»،‌ افرادی که با عوامل درونی هدایت می‌شوند، افراد نوع «آی» نام گرفته‌اند. با این تیپ شخصیتی آشنا شوید.

شنیدن کتاب صوتی انگیزه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی انگیزه

«روى جلد کتاب حاضر دونده‌اى را مشاهده مى‌کنید و این تصادفى نیست. دو مى‌تواند همه‌ى عناصر رفتار نوع آى را دربر داشته باشد. دو به جایى وابسته نیست، مبتنى بر آزادى عمل است. به شما اجازه مى‌دهد براى رسیدن به خبرگى تلاش کنید و کسانى که از دویدن دست برنمى‌دارند و بیش از هر چیزى از آن لذت مى‌برند، اغلب به سمت هدف یا آرمانى بزرگ‌تر محک زدن محدودیت‌هاى خود یا حفظ تندرستى و سرزندگى قدم برمى‌دارند. براى اینکه روح انگیزه‌ى درونى را از دفتر کار و کلاس درس به درآورید و به قلمروى دیگرى از زندگى‌تان بیاورید، چهار توصیه براى‌تان داریم تا به‌شیوه‌ى نوع آى خود را متناسب و روى فُرم نگه دارید.

براى خود هدف تعیین کنید. زیر بار برنامه‌هاى ورزشى قالبى و سفت و سخت نروید. برنامه‌اى متناسب با نیازها و سطح آمادگى جسمانى خود خلق کنید. (مى‌توانید در این مورد از فردى حرفه‌اى مشورت بگیرید، اما یادتان باشد که تصمیم نهایى با شماست.) انتخاب هدف‌هاى درست به همان اندازه اهمیت دارد.

دستگاه دوى درجا را دور بیندازید. البته اگر دستگاه دوى درجا را به‌راستى دوست دارید، حرفى نیست. اگر رفتن به باشگاه مثل این است که مى‌خواهید کوه بکنید، شکل دیگرى از ورزش را که از آن لذت مى‌برید انتخاب کنید؛ ورزشى که بتواند آن لحظه‌هاى خلسه‌آور سَیَلان را در شما تولید کند.

خبرگى را ملکه‌ى ذهن خود کنید. بهتر شدن در یک کار منبع فوق‌العاده‌اى براى انرژى تجدیدپذیر است. بنابراین، فعالیتى را انتخاب کنید که به‌مرور بتوانید در آن پیشرفت کنید.

به شیوه‌ى درست به خود پاداش دهید. اگر هنوز با خود کلنجار مى‌روید و نمى‌دانید باید چه کار کنید، تجربه‌ى فورى فوتى استیک (www.stickk.com) را در نظر داشته باشید. در این تارنما علناً نسبت به یک هدف تعهد مى‌کنید و چنانچه به هدف نرسیدید، مبلغى پول به یک دوست یا نهاد خیریه مى‌دهید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۹ ساعت و ۲۷ دقیقه

حجم

۵۲۲٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۹ ساعت و ۲۷ دقیقه

حجم

۵۲۲٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۰۱,۴۰۰
۷۰,۹۸۰
۳۰%
تومان