دانلود و خرید کتاب بررسی پایگاه های مجازی اهل سنت ایران قاسم میرزایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بررسی پایگاه های مجازی اهل سنت ایران اثر قاسم میرزایی

کتاب بررسی پایگاه های مجازی اهل سنت ایران

انتشارات:میراث ماندگار
امتیاز:
۱.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب بررسی پایگاه های مجازی اهل سنت ایران

کتاب بررسی پایگاه های مجازی اهل سنت ایران نوشتۀ قاسم میرزایی است. این کتاب را نشر میراث ماندگار منتشر کرده است.

درباره کتاب بررسی پایگاه های مجازی اهل سنت ایران

در منطقه خاورمیانه، گروه‌های تکفیری به‌وسیله فضای مجازی، فهم اشتباه خود را تبلیغ و القاء می‌کنند و این امر موجب شده برخی جوانان ساده‌اندیش اهل‌سنت ایران به این جریان‌های افراطی بپیوندند. متأسفانه جریان‌های افراطی به‌خوبی توانسته‌اند در فضای مجازی فعالیت کرده و به ترویج افکار انحرافی خود بپردازند؛ لذا شناخت این فضا، محصولات، محتوا، گردانندگان و جریان‌های تأثیرگذار در آن نقش مؤثری برای ارگان‌های تصمیم‌ساز حاکمیتی در جهت مقابله با اندیشه‌های انحرافی دارد. فعالیت گروه‌های جهادی چنان در فضای مجازی مؤثر بوده که به گزارش شبکه العالم تازه‌ترین بررسی‌ها نشان می‌دهد که از اکتبر ۲۰۱۴ تا ژانویه ۲۰۱۵ قاره اروپا یکی از مناطق تأمین نیرو برای گروه تروریستی داعش بوده است؛ به‌طوری‌که آمار کسانی که از کشورهای غربی به داعش در این مدت پیوسته‌اند به شرح ذیل است: فرانسه: ۱۲۰۰ نفر، آلمان: ۶۰۰ نفر، باقی دولت‌های اروپایی: ۵۰ الی ۱۰۰ نفر. این در حالی است که به گفته رسانه‌ها، فضای مجازی عامل اصلی در جذب نیرو به گروه‌های تکفیری به‌حساب می‌آید. در این نوشتار سعی شده است تا با واکاوی و رصد پایگاه‌های مجازی متعلق به اهل‌سنت ایران، رویکرد فضای مجازی اهل‌سنت ایران نسبت به تقریب، تکفیر و حتی ضدیت با نظام بررسی شود تا نشان داده شود چه مقدار از پایگاه‌های مجازی اهل‌سنت ایران تمایل به تکفیری‌ها دارند و چه مقدار از آنها در راستای وحدت و تقریب حرکت می‌کنند و چه مقدار در راستای ضدیت با نظام محتواسازی کرده و چه مقدار عملکردی خنثی دارند.

خواندن کتاب بررسی پایگاه های مجازی اهل سنت ایران را به چه کسی پیشنهاد می کنیم؟

این کتاب برای افراد علاقه‌مند به سایت‌های مربوط به اسلام مناسب است.

بخش‌هایی از کتاب بررسی پایگاه های مجازی اهل سنت ایران

- نام سایت: تمکین

آدرس:

www.tammkeen.com محتوای این سایت اعتقادی - خبری است. این سایت یکی از سایت‌های فعال فارسی‌زبان سلفیه جهادی است که همسو با گروه‌های تکفیری جبهه النصره می‌باشد و انبوهی از مطالب علیه شیعیان با محور بارگذاری کرده است. هجمه شدیدی علیه نظام اسلامی ایران و ارگان‌های وابسته به‌خصوص سپاه دارد. این سایت به دلیل آزادی حلب توسط جبهه مقاومت، تبلیغات تندی علیه ایران به راه انداخته است. مقاله‌ای علیه داعش به نام «چرا به داعشی‌ها خوارج می‌گوییم» دارد که به قلم شیخ عبدالله محسنی نگارش یافته است. محسنی از مبلغین فعال و معروف جبهه النصره است. این سایت علاوه بر اخبار شامل بخش‌های تحلیل، مقاله، کتب، سؤال‌وجواب شرعی و فیلم نیز می‌باشد. از لحاظ ظاهری، چیدمان مخاطب پسندی دارد. این سایت همچنان فعال است.

- نام سایت: سنی نیوز

آدرس:

www.sunni-news.com محتوای این سایت خبری است که در سه زبان به فعالیت می‌پردازد. این سایت یک سایت وابسته به سلفی‌ها به زبان فارسی است که در صدد تحریف عقاید شیعه و همچنین در صدد تحریک اهل‌سنت بر علیه نظام است. این سایت همچنان فعال است.

- نام سایت: شبکه کلمه

آدرس:

www.kalemeh.tv محتوای این سایت خبری است. این سایت که وابسته به شبکه کلمه است با رویکرد خبری به فعالیت می‌پردازد و بر علیه نظام خبرسازی می‌کند. مروج افکار سلفی و وهابی‌ها است. این سایت پیش‌ازاین فعال بوده که در آخرین بازبینی دسترسی به آن مسدود شده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان