دانلود و خرید کتاب آموزش لوحه نویسی همراه با شعر و نقاشی فاطمه فرزانه
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آموزش لوحه نویسی همراه با شعر و نقاشی اثر فاطمه فرزانه

کتاب آموزش لوحه نویسی همراه با شعر و نقاشی

امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب آموزش لوحه نویسی همراه با شعر و نقاشی

کتاب آموزش لوحه نویسی همراه با شعر و نقاشی نوشتهٔ فاطمه فرزانه است و انتشارات متخصصان آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب آموزش لوحه نویسی همراه با شعر و نقاشی

در پی جهش به سوی تحول بنیادین و تغیر نگرش‌ها در قلمرو آموزش و پرورش، و با تکیه بر مبانی تعلیم و تربیت و نیز توجه به چهارچوب برنامهٔ درسی ملی، کتابی طراحی شده که سبب شکوفایی استعدادهای نوآموزان و پرورش و تقویت مهارت‌های نوشتاری دانش آموزان عزیز می‌شود.

بچه‌های زیادی که در نوشتن لوحه‌ها توانایی لازم را ندارند، این ناتوانی روان آن‌ها را آزرده می‌کند و در درازمدت باعت بد خط شدن دانش آموز شده و سبب کاهش اعتماد به نفسشان می‌شود.

در این کتاب به مهارت‌های نوشتاری زبان (دست‌ورزی، رونویسی، نقاشی و درست نوشتن لوحه‌ها) و مهارت‌هایی نظیر دقت، شناخت، تشخیص و کاربرد توجه شده است. به تناسب رشد و توسعهٔ آموزش، توصیه می‌شود که از روش‌هایی مثل خواندن شعر لوحه‌ها به صورت جمعی، تلفیقی و بحث گروهی و... استفاده شود.

حضور دانش‌آموزان در فرآیند یاددهی _یادگیری، زمینهٔ پرورش استعداد و شکوفایی تفکر و خلاقیت آنان را موثرتر، فراهم می‌سازد. به منظور تسهیل، تحکیم و غنی‌سازی آموزش و یادگیری لوحه‌نویسی، در ابتدای آموزش هر لوحه شعر آموزشی قرار داده شده است. دانش آموزان با توجه به شعر هر لوحه، نوشتن صحیح لوحه رو یاد می‌گیرند و با دقت و توجه بیشتر می‌نویسند.

دانش‌آموزان با توجه به شکل هر لوحه نقاشی‌های گوناگون رو آموزش می‌بینند و کشیدن نقاشی با شکل لوحه‌ها، لوحه‌نویسی را برای دانش‌آموزان جذاب و راحت‌تر می‌کند.

قبل از شروع به نوشتن بچه‌ها و آموزش لوحه، دانش‌آموزان باید طریقه درست در دست گرفتن مداد رو آموزش ببینند که بتوانند با در دست گرفتن صحیح مداد، درست نوشتن لوحه ها را یاد بگیرند.

از این رو قرار است این کتاب با نگرش جدید و خلاق و از طریق شعر و نقاشی به بچه‌ها کمک کند تا توانایی درست و زیبا نوشتن لوحه‌ها را کسب کنند.

این کتاب با توجه به نیاز دانش‌آموزان و چند سال تجربه و تحقیق در مورد روش‌های بهبود یادگیری و نوشتن به رشته تحریر درآمده است.

در خصوص این کتاب به چند نکته اشاره می‌شود:

این کتاب جهت شروع یادگیری لوحه‌نویسی مقطع اول دبستان است.

پیشنهاد می‌شود قبل از آموزش هر لوحه ابتدا شعر لوحه برای کودکان به صورت آهنگین خوانده شود.

قبل از شروع لوحه‌نویسی نقاشی هر لوحه توسط اولیا یا معلم به دانش‌آموزان آموزش داده شود.

خواندن کتاب آموزش لوحه نویسی همراه با شعر و نقاشی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای کودکان و نوجوانان مناسب است.

بخشی از کتاب آموزش لوحه نویسی همراه با شعر و نقاشی

«به نام خدای بچه ها

سپاس بی پایان پروردگار هستی را که مرا قادر ساخت که کتابی طراحی کنم برای فرزندان سرزمینم و قدر دانم از زحمات پدر فداکارم، مادر دلسوزم و همسر مهربانم. در این کتاب قصد داریم با یک محتوای آموزشی و در یک بازه زمانی معین در نوشتن لوحه های فارسی اول دبستان کیفیتی مناسب و نسبتاً پایدار ایجاد کنیم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۴۹ صفحه

حجم

۴٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۴۹ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
۱۲,۵۰۰
۵۰%
تومان