دانلود و خرید کتاب شب تاریک و دانای بیدار دیویا سرینواسان ترجمه شادی صدری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شب تاریک و دانای بیدار اثر دیویا سرینواسان

کتاب شب تاریک و دانای بیدار

معرفی کتاب شب تاریک و دانای بیدار

کتاب الکترونیکی شب تاریک و دانای بیدار نوشتۀ دیویا سرینواسان و ایل سونگ نا و ترجمۀ شادی صدری است و انتشارات دنیای اقتصاد تابان آن را منتشر کرده است. شب تاریک و دانای بیدار کتابی است که به کودکان در کنار آموزش انواع حیوانات شب‌بیدار، اعداد را نیز آموزش می‌دهد.

درباره کتاب شب تاریک و دانای بیدار

یافتن بهترین کتاب کودک یکی از مشغله‌های ذهنی والدین محسوب می‌شود؛ چرا که کودکان با کمک کتاب‌های کودکانه می‌توانند به درک و رشد بهتری برسند. زمانی که صبحت از خرید کتاب کودک می‌شود منظور فقط کتاب داستان کودک یا کتاب قصه‌های کودکانه نیست، بلکه این مجموعه کتاب شعر کودک، کتاب علمی کودک و... را هم در برمی‌گیرد که بسیار مهم هستند.

قبل از هر اقدامی باید بدانید برای چه کسانی می‌خواهید کتاب بخرید و بر اساس گروه سنی او اقدام کنید. به‌عنوان‌مثال اگر برای کودکی ۱۰ ساله دنبال کتاب هستید، با جست‌وجوی بهترین کتاب برای کودکانه ۱۰ ساله می‌توانید مشکل خود را حلکنید؛ اما فراموش نکنید گروه سنی کتاب‌های کودک بسیار مهم است. در مجموع، کتاب کودک با تصویر بسیار مورد استقبال قرار می‌گیرد؛ چرا که رنگ‌ها کودکان را به خود جذب می‌کنند. در ادامه با این تقسیم‌بندی گروه سنی کودکان آشنا می‌شوید:

گروه الف: سال‌های قبل از دبستان

گروه ب: کلاس‌های اول، دوم و سوم دبستان

گروه ج: کلاس‌های چهارم، پنجم و ششم دبستان

شب تاریک و دانای بیدار داستان دو جغد از دو نویسنده است که ترجمۀ فارسی آن در یک مجلد عرضه می‌شود. جغدهای این دو داستان، شبگردهایی هستند که با گشت و گذارشان به کودکان زیر چهار سال چیزهایی درباره شب و حیوانات و درختان و اعداد می‌آموزند. این کتاب برای گروه سنی الف نوشته شده است.

درباره دیویا سرینیواسان

دیویا سرینیواسان نویسنده و تصویرگر کتاب‌های مصور شب جغد کوچولو، روز جغد کوچولو، برف جغد کوچولو و اختاپوس تنهایی است و تصویرگری کتاب تصویری دارچین نوشته نیل گیمن را بر عهده داشته است.

خواندن کتاب شب تاریک و دانای بیدار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای کودکان زیر ۷ سال مناسب است.

بخشی از کتاب شب تاریک و دانای بیدار

«جغد کوچولو شب تا صبح،

در جنگل تاریک پرواز می‌کند تا دوستانش را ببیند.

۱ روباه دوست‌داشتنی به او می‌گوید: «عصر به‌خیر جغد کوچولو!»

۲ سگ آبی در حال ساختن سد هستند، برایش دست تکان می دهند.

۳ راسو را می‌بیند که به آرامی توت سرخ می‌خوردند.

۴ سارینگ دنبال حلزون‌ها افتاده‌اند که شکارشان کنند. بیشتر بچه‌های جهان سارینگ را ندیده‌اند و اسم آن را نشنیده‌اند. بزرگ‌ترها هم این جانور را زیاد نمی‌شناسند. ولی شما بدانید که ساریگ حیوانکی است به شکل موش اما به بزرگی گربه، کیسه‌ای زیر شکمش دارد و هر چیز به‌دستش برسد می‌خورد. آشغال‌خور هم هست...»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۴٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۴۸ صفحه

حجم

۱۴٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۴۸ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان