دانلود و خرید کتاب درآمدی بر رفتار اخلاقی نشر فرزاد میرشمسی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب درآمدی بر رفتار اخلاقی نشر اثر فرزاد میرشمسی

کتاب درآمدی بر رفتار اخلاقی نشر

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب درآمدی بر رفتار اخلاقی نشر

کتاب درآمدی بر رفتار اخلاقی نشر نوشتهٔ فرزاد میرشمسی و پرستو موسوی است و انتشارات متخصصان آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب درآمدی بر رفتار اخلاقی نشر

Web Of Science (WOS) یک نمایهٔ استنادی علمی است که توسط تامسون رویترز ایجاد شده‌است که امکان جست‌وجوی استنادی جامع و همچنین دسترسی به پایگاه‌ داده‌های مختلف را فراهم می‌کند. این پایگاه در حال حاضر بخشی از موسسه Clarivate Analytics به شمار می‌رود. Clarivate Analytics مؤسسه‌ای است که هر ساله بیش از هزاران پژوهشگر را از سراسر جهان در ۲۱ حوزه موضوعی به عنوان پژوهشگر پراستناد شناسایی و نام آنها را منتشر می‌کند. این مؤسسه در سال ۲۰۱۸، ۱۶ دانشمند ایرانی را در بین حدود ۴۰۰۰ پژوهشگر پراستناد جهان معرفی کرد.

پایگاه WOS یک نمایهٔ استنادی بر پایهٔ این واقعیت است که استناد در علم به عنوان ارتباط بین اقلام پژوهشی مشابه به کار گرفته می‌شود و منجر به تطبیق یا ارتباط با ادبیات علمی، مانند مقالات مجلات، کنفرانس‌ها، چکیده‌ها و غیره می‌شود. گذشته از این، ادبیات پژوهش نشان می‌دهد بیشترین ضریب تأثیر در یک زمینهٔ خاص یا ایجاد نظم و انضباط نگارش آکادمیک را می‌توان به راحتی از طریق یک نمایه‌ٔ استنادی ایجاد کرد؛ به عنوان مثال، نفوذ مقاله را می‌توان با اتصال به تمام مقالاتی که آن را ذکر کرده‌اند و به آن استناد داده‌اند، تعیین کرد.

یوجین گارفیلد، «پدر نمایه‌سازی استنادی از ادبیات آکادمیک» است که به عنوان موسس موسسه اطلاعات علمی(ISI) شناخته می‌شود و راه‌اندازی «نمایهٔ استنادی علوم(SCI)» در سال ۱۹۶۰ میلادی توسط او، منجر به ایجاد پایگاه WOS شد. در دههٔ ۱۹۹۰ میلادی، «نمایهٔ استنادی علوم» به «نمایهٔ استنادی علوم - گسترش‌یافته» تبدیل شد و همراه با دو پایگاه استنادی دیگر، با عنوان‌های «نمایهٔ استنادی علوم اجتماعی» و «نمایهٔ استنادی علوم انسانی و هنر» که پیش تر به صورت مستقل عرضه می‌شدند، WOS را تشکیل داد و به عنوان یکی از مهم‌ترین ابزارهای تحلیل استنادی دراختیار پژوهشگران قرار گرفت.

آکادمی WOS، به عنوان مرکز رسمی آموزش مهارت‌های پژوهشی و با پشتوانه‌ٔ نمایه‌ٔ استنادی WOS، اقدام به برگزاری دوره‌های برخط بسیار مفید در حوزه پژوهش، مقاله‌نویسی، بازبینی، مرور مشترک و مربی‌گری کرده است که کتاب حاضر از محتوای ۷ دوره آموزشی مرتبط، تدوین، ترجمه و برای علاقه‌مندان قابل استفاده شده است. با مطالعهٔ این کتاب، بسیاری از سوالات و ابهامات دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی و پژوهشگران کشور که شاید تاکنون در کتاب‌ها و محتواهای آموزشی مربوط به روش پژوهش، به صورت منسجم وجود نداشته است، پاسخ داده می‌شود.

خواندن کتاب درآمدی بر رفتار اخلاقی نشر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر در حوزهٔ نشر کار می‌کنید این کتاب را حتما بخوانید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۰٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۴۴۲ صفحه

حجم

۲۰٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۴۴۲ صفحه

قیمت:
۱۱۲,۵۰۰
۵۶,۲۵۰
۵۰%
تومان