دانلود و خرید کتاب آسیب شناسی زنجیره تامین مد سریع در صنعت پوشاک کشور آذر اسماعیلی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آسیب شناسی زنجیره تامین مد سریع در صنعت پوشاک کشور اثر آذر اسماعیلی

کتاب آسیب شناسی زنجیره تامین مد سریع در صنعت پوشاک کشور

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب آسیب شناسی زنجیره تامین مد سریع در صنعت پوشاک کشور

کتاب «آسیب شناسی زنجیره تامین مد سریع در صنعت پوشاک کشور» نوشتۀ آذر اسماعیلی است و شرکت رسانه ساز دانش آن را منتشر کرده است. این کتاب به بررسی آسیب‌های زنجیرۀ تأمین در صنعت مد و پوشاک می‌پردازد.

درباره کتاب آسیب شناسی زنجیره تامین مد سریع در صنعت پوشاک کشور

یکی از ویژگی‌های صنعت مد، مُد سریع است که در فرایند زنجیرۀ تأمین وجود دارد. اگر فعالان صنعت مد به آن توجه کافی داشته باشند می‌توانند به پیشرفت و سرعت‌بخشیدن این صنعت کمک کنند. آسیب‌شناسی در زمینۀ زنجیرۀ تأمین باتوجه‌به اینکه صنعت مد و پوشاک بسیار گسترده است، باعث شناسایی کاستی‌ها‌، اقدام جهت رفع آن‌ها و بالارفتن کیفیت محصول می‌شود؛ بنابراین آذر اسماعیلی تلاش کرده است تا در این کتاب به آسیب‌شناسی زنجیرۀ تأمین مد سریع در صنعت پوشاک کشور بپردازد.

شرایط محیطی که بر مُد سریع حاکم است، شرکت‌ها را وادار می‌کند تا به دنبال روش‌های جدید برای ایجاد ارزش برای مشتری باشند و استراتژی‌های بازاریابی‌شان به مدیریت زنجیرۀ تأمین ارتباط پیدا می‌کند؛ یعنی باید به‌گونه‌ای تصمیم‌گیری کنند که شامل محصول، قیمت، مکان، کانال‌های توزیع و تبلیغ هم بشود. اگر مدیریت زنجیرۀ تأمین به‌درستی انجام شود، راهکارهای شرکت‌ها برای بازاریابی و فروش موفقیت‌آمیز خواهد بود و از مشکلاتشان به‌خوبی عبور خواهند کرد.

 فهرست مطالب کتاب آسیب‌شناسی زنجیرۀ تأمین مد سریع در صنعت پوشاک کشور عبارت است از: «مقدمه»، «زنجیرۀ تأمین»، «تاریخچۀ زنجیره تأمین، مدیریت زنجیرۀ تأمین»، «انواع مختلف زنجیره‌های تأمین» «عوامل مهم در عملکرد زنجیرۀ تأمین»، «اهداف زنجیرۀ تأمین»، «مراحل تصمیم‌گیری در زنجیرۀ تأمین» «معیارهای عملکرد زنجیرۀ تأمین»، «کلیات زنجیرۀ تأمین»، «مُد سریع»، «اجزاء مُد سریع»، «صنعت پوشاک»، «صنعت پوشاک ایران»، «تاریخچۀ پوشاک در جهان»، «تاریخچۀ پوشاک در ایران»، «اهمیت صنعت پوشاک»، «پیشینۀ پژوهش داخلی»، «پیشینۀ پژوهش خارجی» و «ارائۀ راهبردهای علمی».

خواندن کتاب آسیب شناسی زنجیره تامین مد سریع در صنعت پوشاک کشور را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به فعالان عرصۀ مد و صنعت پوشاک پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب آسیب شناسی زنجیره تامین مد سریع در صنعت پوشاک کشور

«صنعت نساجی و پوشاک به دلیل تقاضای دائمی برای انواع محصولات آن، باتوجه‌به اینکه در میان نیازهای اساسی اقتصادی در درجۀ سوم اهمیت پس از مواد غذایی و مسکن قرار دارد (مرتضی قره‌باغیان، ۱۳۷۳). صنعت نساجی و پوشاک در زمینه‌های اقتصادی و اجتماعی دارای اهمیت است. در کوتاه‌مدت با ایجاد درآمد، اشتغال - به‌ویژه برای زنان - و ارزآوری و در بلندمدت با فراهم‌آوردن فرصت توسعه پایدار برای کشورهای صاحب این صنایع توسط نهادها و سیاست‌های مناسب حائز اهمیت است. پتانسیل صنعت نساجی و پوشاک برای کمک به توسعه و رشد بلندمدت در کشورهای درحال‌توسعه، علاوه بر ویژگی‌های سرمایه‌گذاران، به کیفیت و اثربخشی سیاست‌های دولت و نهادها برای ایجاد سرمایه‌گذاری نیز بستگی دارد»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۳۸٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۹۷ صفحه

حجم

۶۳۸٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۹۷ صفحه

قیمت:
۹۵,۰۰۰
۴۷,۵۰۰
۵۰%
تومان