دانلود و خرید کتاب امروز قوی هستم نادیا حسین ترجمه نینا فراهانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب امروز قوی هستم

کتاب «امروز قوی هستم» نوشتۀ نادیا حسین و ترجمۀ نینا فراهانی است و کتاب چ آن را منتشر کرده است. امروز قوی هستم، داستانی آموزنده و خواندنی برای کودکان دربارۀ پیداکردن قدرت درونی است.

درباره کتاب امروز قوی هستم

داستان امروز قوی هستم دربارۀ دختری است که مدرسه رفتن را دوست دارد و از اینکه دوستانش را در مدرسه می‌بیند و فعالیت‌های مدرسه را انجام می‌دهد خوشحال است. اما گاهی دوست دارد در خانه بماند. او همیشه تمام حرف‌هایش را به دوستش ببر می‌زند و ببر هم بادقت به او گوش می‌دهد. در خلال داستان و گفتگوهای دختر با ببر، خواننده متوجه می‌شود که دختر از چیزی نگران است و این اضطراب ناشی از رفتارهای بعضی از دانش‌آموزان قلدر مدرسه است. کسانی در مدرسه هستند که با رفتارهای بد باعث اذیت او می‌شوند. آیا دختر کوچولو می‌تواند نسبت به این موضوع اعتراض و از خودش دفاع کند؟

کودکان می‌توانند بسیاری از مهارت‌های زندگی را از طریق خواندن کتاب به دست بیاورند. مهارت‌هایی مثل دوام‌آوردن در شرایط سخت زندگی، توانایی اعتراض‌کردن و ایستادن در برابر افرادی که اذیتشان می‌کنند. کسب این مهارت‌ها باعث می‌شود اعتمادبه‌نفس بیشتری داشته باشند و بتوانند حتی در نبود والدین از خودشان دفاع کرده و حرف خود را بزنند. نادیا حسین، یکی از ستارگان محبوب تلویزیون انگلستان، در کتاب امروز قوی هستم، به روشی خلاقانه و با استفاده از زبان کودکانه و دلنشین موضوعی جدی و ناراحت‌کننده را طوری که مطرح کرده است که کودکان ضمن سرگرم‌شدن، یاد بگیرند چطور شجاع، قوی و شاد باشند.

خواندن کتاب امروز قوی هستم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کودکان به‌ویژه آن‌ها که به دلایل مختلف مدرسه‌رفتن را دوست ندارند، پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب امروز قوی هستم

«من عاشق مدرسه ‌رفتنم. خب، می‌شود گفت بیشتر روزها عاشقش هستم. بعضی روزها دلم می‌خواهد در خانه پیش تو بمانم. چون می‌توانم همه چیز را بهت بگویم و می‌دانم گوش می‌دهی. حتی وقتی چیزی نمی‌گویی. من عاشق مدرسه رفتنم. واقعاً هستم. وقتی به‌موقع به مدرسه می‌رسم، خانم رید لبخند می‌زند و بعد در مدرسه دنگ و دنگ باز می‌شود و من همراه لوکاس و لونا بدو، بدو می‌روم تو. من عاشق مدرسه رفتنم. واقعاً هستم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

حجم

۹٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

قیمت:
۴۷,۵۰۰
۲۳,۷۵۰
۵۰%
تومان