دانلود و خرید کتاب آناتومی معاملات تریدر دیل ترجمه سعید محمدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آناتومی معاملات اثر تریدر دیل

کتاب آناتومی معاملات

معرفی کتاب آناتومی معاملات

کتاب «آناتومی معاملات» نوشتۀ تریدر دیل و ترجمۀ سعید محمدی است و انتشارات دیده بان قلم فرتاک آن را منتشر کرده است. این کتاب، رفتار معامله‌گران با اردرفلو را رمزگشایی می‌کند و نشان می‌دهد جریان سفارشات چگونه در بهبود استراتژی معاملاتی کمک می‌کند؟

درباره کتاب آناتومی معاملات

باتوجه‌به عدم وجود اطلاعات کافی در خصوص اردرفلو و نحوۀ کار با آن کتاب آناتومی معادلات به فارسی ترجمه شده است. این کتاب، یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های فارکس در بازار ایالات متحده است. خوانندگان با مطالعۀ این کتاب مفهوم و نحوۀ استفاده از اردرفلو را به‌درستی درک می‌کنند و می‌توانند از آن به‌عنوان یک منبع آموزشی استفاده کنند تا در دنیای پیچیدۀ فارکس، به‌عنوان یک معامله‌گر مطمئن و خودآگاه پیش بروند.

کتاب آناتومی معاملات به مخاطبان نشان می‌دهد که چگونه بتوانند بدون آنکه زمان زیادی را برای خواندن اطلاعات غیرضروری صرف کنند، از نرم‌افزار اردرفلو استفاده کند. این کتاب به خوانندگان آموزش می‌دهد که بستر معاملاتی مناسب را برای تجارت در اردرفلو و بستر نینجا تریدر ۸ انتخاب کنند. مکان مناسب برای بارگذاری اطلاعات در اردرفلو را برگزینند، بهترین ابزارها برای تجارت را شناسایی کنند. شاخصه‌های ویژۀ اردرفلو، نحوۀ نصب و محیط کاری اردرفلو، تنظیمات تجاری اردرفلو، تنظیمات کاربری اردرفلو، نحوۀ استفاده از اردرفلو برای تعیین منافع مالی و توقف خسارت‌های مالی، نحوۀ به‌کاربردن اردرفلو در مدیریت تجاری و نحوۀ پیداکردن یک حامی مالی قدرتمند و متداول با استفاده از ولوم پروفایل از دیگر مطالبی است که در کتاب آناتومی معادلات به آن اشاره شده است.

خواندن کتاب آناتومی معاملات را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران کتاب‌های مدیریت و کسب‌و‌کار و همچنین فعالان اقتصادی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب آناتومی معاملات

«در آغاز شروع فعالیت در حیطۀ نقدینگی فشار زیادی را احساس می‌کردم و فکر می‌کردم به یک مدینۀ فاضله احتیاج دارم که بتواند در سریع‌ترین زمان ممکن مرا به یک منبع مالی بزرگ برساند. برای رسیدن به این هدف شاخص‌های مالی بسیاری را با تنظیمات گوناگون مورد بررسی قرار دادم، اما هیچ‌کدام پاسخ مناسبی حداقل در بلندمدت برای من نداشت. نخستین موفقیت مشهود من زمانی بود که توانستم خود را از همۀ این شاخص‌ها خلاص کنم و یک شروع جدید با پرایس‌اکشن داشته باشم. برای نخستین‌بار احساس کردم که به آن چیزی که می‌خواستم رسیده‌ام. لحظه‌های بزرگ! زمانی که پرایس‌اکشن و ولوم پروفایل را با یکدیگر ادغام کردم. در ابتدا فقط معاملاتم را در حیطۀ معاملات نوسانی انجام می‌دادم. عمده کار من بر روی تابلوهای روزانه بود و شما فقط می‌توانید تجسم کنید که من معاملات چندانی را انجام نمی‌دادم. هنوز هم برای شروع کار، از فعالیت خود راضی بودم و بدین ترتیب می‌توانستم مسیر متداولی را پشت سر بگذارم.»


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۰٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۹۷ صفحه

حجم

۲۰٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۹۷ صفحه

قیمت:
۸۰,۰۰۰
۴۰,۰۰۰
۵۰%
تومان