دانلود و خرید کتاب دومین درس مالی و سرمایه گذاری برای کودکان و نوجوانان والتر اندل ترجمه اصغر ادبی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دومین درس مالی و سرمایه گذاری برای کودکان و نوجوانان اثر والتر اندل

کتاب دومین درس مالی و سرمایه گذاری برای کودکان و نوجوانان

معرفی کتاب دومین درس مالی و سرمایه گذاری برای کودکان و نوجوانان

کتاب «دومین درس مالی و سرمایه گذاری برای کودکان و نوجوانان» نوشتۀ والتر اندل و ترجمۀ اصغر ادبی و آرمیتی ادبی است و انتشارات دنیای اقتصاد تابان آن را منتشر کرده است. این کتاب کاربردی به سواد مالی کودکان و نوجوانان کمک می‌کند. 

درباره کتاب دومین درس مالی و سرمایه گذاری برای کودکان و نوجوانان

در دنیای امروز يادگيری مفاهیم مالى يک ضرورت است. باوجود ارزش و اهمیت امور مالی، کمتر پیش می‌آید که كودكان فرصت يادگيری مالى را در مدرسه پيدا كنند. یکی از تصورات اشتباهی که اغلب والدین در سراسر دنیا دارند این است که فکر می‌کنند کودکان برای رسیدن به رفاه مالی و ثروت لازم است به مدرسه و دانشگاه بروند تا این اصول را یاد بگیرند. اما حقیقت این است که در مدرسه و دانشگاه آموزشی درمورد نحوۀ رفتار با پول داده نمی‌شود و تنها محل خوبی برای آموزش تخصص‌ها و مهارت‌های کارکردن هستند.

مدارس مفاهیم مربوط به امور مالى را در كلاس‌های اقتصاد و رياضيات دبيرستان معرفى می‌كنند، اما اکثریت آن‌ها هرگز با بسیاری از موضوعات مانند اثرات بدهی زیاد، ديركرد اقساط و پرداختی‌ها آشنا نمی‌شوند. تنها شماری از دانش‌آموزان كه ترجيح می‌دهند دوره‌های مالى را در دانشگاه بگذرانند با امور مالی آشنا می‌شوند. والتر اندل، نویسنده و کارشناسی‌ارشد مدیریت بازرگانی، کتاب دومین درس مالی و سرمایه‌گذاری برای کودکان و نوجوانان را جهت شناساندن امور مالى به روشى آموزنده و سرگرم‌کننده و همچنین با زبانی ساده و روان نوشته است. این کتاب برای دانش‌آموزان ۸ تا ۱۲ سال نوشته شده اما هرکسی در هر سنى كه در زمينۀ امور مالى دانش کمی داشته باشد، می‌تواند از مطالب مفید و جذاب اين كتاب بهره ببرد.

کتاب دومین درس مالی و سرمایه‌گذاری برای کودکان و نوجوانان قصد ندارد کودکان و نوجوانان را به سرمايه‌گذاران آگاه و يا سرمایه‌دارهای بانفوذ تجاری تبدیل کند، بلکه می‌خواهد اطلاعات پايه‌ای و درعین‌حال مهم را برای افزايش مسئوليت مالی‌ بچه‌ها در اختیارشان بگذارد و همچنين در تصمیم‌گیری‌های مالی به آن‌ها کمک کند.

خواندن کتاب دومین درس مالی و سرمایه گذاری برای کودکان و نوجوانان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کودکان و نوجوانان و کسانی که قصد دارند سواد مالی خود را بالا ببرند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب دومین درس مالی و سرمایه گذاری برای کودکان و نوجوانان

«سلام، اينجا آقای باكينگهام، بابت شركت در يک كلاس هيجان‌انگيز ديگر دربارۀ پول و امور مالى به شما خوشامد می‌گوید.

در كلاس «نخستين دانستنی‌های مالى و سرمایه‌گذاری برای كودكان» آموختيد كه پول چگونه آغاز شد، چگونه می‌توان پول به دست آورد، چرا پس‌اندازکردن پول ارزشمند است و چگونه پول خود را رشد بدهيد (بيشتر كنيد). همچنين شما به بينشى دربارۀ فايده‌ها و خطرات كارت اعتباری رسيديد، با مفاهيم پايه‌ای اقتصاد و بازار سهام آشنا شديد و به اهميت بازگرداندن بخشى از پول به جامعه پی برديد.

چكيدۂ دوره پيشين اين بود: امور مالى يعنى اينكه چگونه پول را مديريت كنيم. پول به روش‌های گوناگونى به‌دست می‌آيد. مانند كاركردن برای كسى ديگر، آغاز يک کار و کسب برای خود يا سرمایه‌گذاری‌کردن. اگرچه شما می‌توانید پول به دست بياوريد يا آن را بيشتر كنيد، همچنين می‌توانید آن را از دست بدهيد. شما شايد با هزینه‌کردن‌های بيش از اندازه، يک سرمایه‌گذاری نادرست يا حتى زمانی که از آن به‌خوبى نگهداری نمی‌کنید، پول فراوانى از دست بدهيد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۱۶ صفحه

حجم

۵٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۱۶ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
۱۵,۰۰۰
۵۰%
تومان