دانلود و خرید کتاب اگر نخریدند چه کنیم؟ راهکارهایی حیاتی برای فروش تام هاپکینز ترجمه مهدی قراچه‌داغی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اگر نخریدند چه کنیم؟ راهکارهایی حیاتی برای فروش اثر تام هاپکینز

کتاب اگر نخریدند چه کنیم؟ راهکارهایی حیاتی برای فروش

معرفی کتاب اگر نخریدند چه کنیم؟ راهکارهایی حیاتی برای فروش

بهترین فروشندگان هم گاهی با جواب رد خریدارانشان روبه‌رو می‌شوند این دلیل ناتوانی آنها در فروش نیست بلکه اصولا فروش چنین ماهیتی دارد. نباید وقتی جواب رد از خریدارتان می‌شنوید، بساط خود را جمع کنید و سراغ خریدار بالقوه دیگر بروید. تام هاپکینز کارشناس خبره فروش باور دارد بعد از شنیدن جواب منفی خریدار بالقوه می‌توان با راه‌های قدرتمندی موافقت او را جلب کنید. کتاب «اگر نخریدند، چه کنیم؟» به همین موضوع می‌پردازد. این که به طور گام به‌گام و طبقه‌بندی شده یاد بگیرید بعد از شنیدن جواب نه از مشتری چه کنید تا بتوانید کالا یا خدمات خود را بفروشید.در این کتاب با هنر متقاعدسازی آشنا می‌شوید.

نظرات کاربران

Pari-Naz📚
۱۳۹۸/۰۵/۲۶

به نام خدا کتاب خوبیه همونطور که از اسمش معلومه درباره فروش و ارتباط با مشتریانه بیشتر در مورد رفتن پیش مشتری و قرار ملاقات با اونه ولی نکات خوب و مفیدی هم داره که چند موردش رو بریده گذاشتم

apotheosis
۱۳۹۹/۰۱/۱۲

به درد شغل من نخورد اما فکر میکنم برای ویزیتور ها خیلی مناسب باشه نکاتی که میگه رو فکر میکنم هر ویزیتوری تو هر نوع صنعتی به دردش بخوره

موریس
۱۳۹۸/۰۹/۰۸

بعد از مطالعه کتاب اثر مرکب،نوشته دارن هاردی،از انتشارات نسل نو اندیش خوشم اومد.

فرشته
۱۳۹۸/۱۲/۲۲

عالیییییییی،حتما بخوانید

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۱)
اگر نه شنیدن بخشی از فرایند فروش نباشد، به فروشنده نیاز نخواهد بود.
Pari-Naz📚
- خریداران به‌طور متوسط قبل از این‌که جواب آری بدهند پنج بار جواب منفی می‌دهند.
Pari-Naz📚
هنگام معرفی کالایتان رفتارهای غیرکلامی از کلامتان بیشتر اهمیت دارند.
Pari-Naz📚
صحبت‌های خودمانی سبب می‌شوند مقاومت خریدار در برابر فروشنده کمتر شود.
Pari-Naz📚
سعی کنید مانند خریدار بایستید یا مانند او بنشینید.
Pari-Naz📚
هنگام شناسایی نیازهای خریدار از طرح سؤالات محدود خودداری کنید. سؤالات محدود عملاً مانع مشارکت خریدار در ارائه اطلاعاتی می‌شوند که بسیار به آن احتیاج دارید.
Pari-Naz📚
اگر خریدار صرفاً به قیمت می‌اندیشد و شما از او می‌پرسید کیفیت تا چه اندازه برایش مهم است، خریدار برای درک سؤال شما باید موضوع کیفیت را پردازش کند. ممکن است قبل از این‌که شما موضوع کیفیت را به میان بکشید او اصولاً به کیفیت فکر نکند، اما حالا که او به کیفیت فکر می‌کند برای شما پیروزی بزرگی به شمار می‌آید. یک ضرب‌المثل قدیمی می‌گوید که اگر به اندازه کافی بجوید غذا را می‌بلعید. وقتی موضوع کیفیت را مطرح می‌کنید خریدار نه‌تنها به حرف‌های شما فکر می‌کند، بلکه باید برای آن جواب هم پیدا کند. اگر به‌جای سؤال، قبلاً بگویید که کیفیت مهم است خریدار با عبارت شما مانند سایر عباراتی که در معرفی کالایتان به کار می‌برید، برخورد انفعالی می‌کند. وقتی از خریدار می‌پرسید: «کیفیت چه تأثیری بر ارزش شما می‌گذارد؟» خریدار جواب را در صدای درون خود پیدا می‌کند و شما بر عمق وجود خریدار نفوذ می‌کنید.
Amin Zamani
اگر به‌جای سؤال، قبلاً بگویید که کیفیت مهم است خریدار با عبارت شما مانند سایر عباراتی که در معرفی کالایتان به کار می‌برید، برخورد انفعالی می‌کند. وقتی از خریدار می‌پرسید: «کیفیت چه تأثیری بر ارزش شما می‌گذارد؟» خریدار جواب را در صدای درون خود پیدا می‌کند و شما بر عمق وجود خریدار نفوذ می‌کنید.
Amin Zamani
سؤال اکتشافی ما را به قلب متقاعدسازی می‌برد. با دو نوع سناریو فروش روبه‌رو هستیم: قیمت فروش و ارزش فروش. ۱. در زمینه قیمت فروش فروشنده می‌گوید: «شما باید از من بخرید زیرا کالای من کمترین قیمت را دارد.» ۲. در زمینه فروش ارزش، فروشنده می‌گوید: «کالای من بهترین ارزش و کیفیت را در ازای پول پرداختی به شما ارائه می‌کند.»
Amin Zamani
حتی مواقعی که خریدار بالقوه به جلو حرکت نمی‌کند اما گفته از محصول شما خوشش آمده، می‌توانید از او بخواهید اگر دوست و آشنایی دارد که مایل به این خرید هستند به آن‌ها شماره تلفن شما را بدهد. صرفاً به این دلیل که او هنوز در شرایط خرید نیست، این بدان معنا نیست که او کسانی را نشناسد که محصول شما را بخواهند. اگر مشتری شما درواقع کالای شما را دوست داشته باشد، با روی گشاده شما را به دوستان و آشنایانش معرفی می‌کند. این‌گونه می‌توانید کالایتان را به فروش برسانید.
Pari-Naz📚

حجم

۲۵۰٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۳۴ صفحه

حجم

۲۵۰٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۳۴ صفحه

قیمت:
۶۹,۹۰۰
تومان