دانلود کتاب صوتی ایمان و اراده با صدای سیمین موحد + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ایمان و اراده اثر جولیا کامرون

دانلود و خرید کتاب صوتی ایمان و اراده

گوینده:سیمین موحد
انتشارات:واوخوان
امتیاز:
۴.۰از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی ایمان و اراده

کتاب صوتی ایمان و اراده اثری از جولیا کامرون، نویسنده کتاب مشهور راه هنرمند است که با ترجمه و صدای سیمین موحد می‌شنوید. این کتاب در باب تاب آوردن توفان‌های زندگی معنوی‌ ما نوشته شده است. 

درباره کتاب صوتی ایمان و اراده

جولیا کامرون که پیش از نوشتن کتاب ایمان و اراده با کتاب‌های راه هنرمند و حق نوشتن به مخاطبان ایرانی معرفی شده بود، در این اثر به سراغ راهکارهایی رفته است که به ما کمک می‌کند در مسیر زندگی، در برابر طوفان‌هایی که در برابرمان قرار می‌گیرند و مشکلاتی که در سر راهمان وجود دارند، ایستادگی کنی و تاب بیاوریم. او خودش درباره افرادی که چنین توانایی را دارند، اینطور می‌گوید: «دیدن افرادی که مدام به نیروی لطف خدا عمل می‌کنند آسان است. آن‌ها همان کسانی هستند که ظاهرا می‌توانند به پا‌خیزند و با هر چالشی که زندگی سر راهشان قرار می‌دهد مقابله کنند. آن‌ها کسانی هستند که در شرایط مخالف، بزرگتر می‌شوند نه کوچکتر». 

کتاب صوتی ایمان و اراده در رابطه با تاب‌آوردن طوفان‌های زندگی معنوی‌مان است. درست زمانی که با مشکلی برخورد می‌کنیم و باید تصمیم بگیریم. اما راه حل دلخواهمان در اکثر مواقع، عقب نشینی است. اگر قرار است طوفانی را از سر بگذرانیم باید یاد بگیریم چگونه در مقابل مشکلات جا نزنیم. تصمیم‌گیری درست و جا نزدن در مشکلات چیزی است که در این کتاب می‌آموزیم.

این کتاب را بسیار ستوده‌اند. در متنی که پشت جلد کتاب آمده است، درباره آن اینطور نوشته‌اند: «کتابی اصیل و عالی و خردمندانه که امروز بیش از هر زمان مورد نیاز ماست. این کتاب الهام‌بخش به یکی از حیاتی‌ترین پرسش‌های جویندگان معنوی می‌پردازد، و آن اینکه، وقتی روحم مرا به ادامه‌ راه رشد به سوی خدا ترغیب می‌کند؛ اما ذهنم لجوجانه پیروی نمی‌کند، چه کنم؟»

کتاب صوتی ایمان و اراده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

شنیدن کتاب صوتی ایمان و اراده را به تمام کسانی که در زندگی خود به سختی‌ها برخورد کرده‌اند و دوست دارند قوی بمانند، پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره جولیا کامرون

جولیا کامرون نویسنده، شاعر، نمایشنامه‌نویس، فیلمساز و آهنگساز آمریکایی، همسر سابق مارتین اسکورسیزی، کارگردان مشهور آمریکایی و خواهر جیمز کامرون کارگردان فیلم تایتانیک است. زنی که با نوشتن کتاب راه هنرمند به جهانیان معرفی شد؛ کتابی که به مخاطبانش کمک می‌کند تا احساسات خود را بازیابی کنند و با خلاقیت در مسیری قدم بگذارند که زندگی‌شان را متحول می‌کند و کتاب دیگرش، حق نوشتن، هزاران نفر را به نوشتن دلگرم کرد.

او بیش از چهل سال است که به نوشتن مشغول است. درس می‌دهد و کلاس‌هایی برای پرورش خلاقیت برقرار می‌کند. کلاس‌ها و کتاب‌های او حکم راهنمایی برای رفع موانع خلاقیت را دارند و زبان ساده و صمیمی او است که سبب شده تا خوانندگانش، کتاب‌هایش را بخوانند و راهکارهای پیشنهادی او را به کار ببندند. از جولیا کامرون تا به حال چندین نمایشنامه و رمان نیز منتشر شده است. 

درباره سیمین موحد

سیمین موحد در سال ۱۳۳۷ به دنیا آمد. او، نویسنده و مترجم ایرانی است که بیشتر کتاب‌هایی که ترجمه کرده در دسته‌بندی کتابهای حوزه روانشناسی و موفقیت قرار می‌گیرند. از میان مشهورترین کتاب‌هایی که او به فارسی ترجمه کرده است، می‌توان به حق نوشتن، طلای درون، ژرفای زن بودن، سکوت و زندگی خود را طراحی کنید، اشاره کرد.

نظرات کاربران

F .Malooze
۱۴۰۱/۰۵/۱۲

لطفا کتابهای جولیا کامرون رو بیارید. به خصوص کتاب راه هنرمند.

مرضیه
۱۴۰۰/۱۰/۱۹

برای کسانی که با قلم جولیا کمرون و کتاب بی همتای او "راه هنرمند" آشنا هستند، این کتاب هم نیازی به تعریف ندارد. این کتاب راهی برای بازیابی ایمان است. کتاب روانشناسی نیست، مذهبی نیست. کتابی که شمارو به خودتون وصل

- بیشتر

زمان

۷ ساعت و ۳۵ دقیقه

حجم

۴۱۷٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۷ ساعت و ۳۵ دقیقه

حجم

۴۱۷٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۶,۰۰۰
۴۶,۲۰۰
۳۰%
تومان