دانلود کتاب صوتی هفت قانون معنوی موفقیت با صدای دادبه دادمهر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی هفت قانون معنوی موفقیت اثر دیپاک چوپرا

دانلود و خرید کتاب صوتی هفت قانون معنوی موفقیت

معرفی کتاب صوتی هفت قانون معنوی موفقیت

کتاب صوتی هفت قانون معنوی موفقیت نوشته دیپاک چوپرا است که با ترجمه مژده ودادی و صدای دادبه دادمهر منتشر شده است. کتاب هفت قانون معنوی موفقیت به شما کمک می‌کند موفقیت را آسان‌تر از چیزی که انتظار دارید به دست بیاورید.

درباره کتاب هفت قانون معنوی موفقیت

موفقیت در زندگی را می‌توان جریان پیوستهٔ شادی و درک تدریجی اهداف باارزش نامید. موفقیت، توانایی تحقق بخشیدن به آرزوهای‌تان با تلاشی اندک است. و موفقیت شامل ثروتمند شدن در مرحله‌ای است که همیشه نیازمند تلاش بسیار بوده و اغلب به بهای آسیب رساندن به دیگران تمام می‌شده است. برای موفق شدن و بهره‌مندی از فراوانی، به روش معنوی‌تری نیازمندیم که به مفهوم جریان یافتن تمام موهبت‌های نیکو به سوی شماست. با درک و ممارست در قانون معنوی، خود را با طبیعت هماهنگ می‌کنیم و با فراغت، شادی و عشق خلق می‌کنیم.

موفقیت، جوانب زیادی دارد: ثروت مادی فقط جزئی از آن است. مضاف بر این که موفقیت، خود سفر است نه مقصد. فراوانی مادی با تمام جلوه‌هایش، از مواردی است که این سفر را لذتبخش‌تر می‌کند. موفقیت همچنین شامل سلامتی، انرژی و اشتیاق به زندگی، روابط موفقیت‌آمیز، آزادی خلاق، ثبات عاطفی و روانی، حس رفاه و آرامش ذهن است.

این کتاب قوانین الوهیت را مقدمه رسیدن به خوشبختی و موفقیت می‌داند. موفقیت، جوانب زیادی دارد: ثروت مادی فقط جزئی از آن است. مضاف بر این که موفقیت، خود سفر است نه مقصد. فراوانی مادی با تمام جلوه‌هایش، از مواردی است که این سفر را لذتبخش‌تر می‌کند. موفقیت همچنین شامل سلامتی، انرژی و اشتیاق به زندگی، روابط موفقیت‌آمیز، آزادی خلاق، ثبات عاطفی و روانی، حس رفاه و آرامش ذهن است. این کتاب با هفت قدم شما را به شناحت الوهیت می‌رساند و کمک می‌کند موفق شوید. 

شنیدن کتاب هفت قانون معنوی موفقیت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که به دنبال موفقیت هستند پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره دیپاک چوپرا

دیپاک چوپرا متولد ۲۲ اکتبر سال ۱۹۴۶ در دهلی-نو است، پدر و مادر او کریشان چوپرا و پوشپا چوپرا نام داشتند. زبان مادری او پنجابی است.او نویسنده و پزشک آمریکایی هندی الاصل است. او به‌خاطر ترویج طب جایگزین در میان بسیاری از مردمان در سراسر دنیا شهرت دارد.

پدربزرگ پدری او گروهبان ارتش بریتانیا بود و پدرش متخصص قلب و عروق سرشناس بود به مدت ۲۵ سال ریاست بخش پزشکی قلب بیمارستان «مول چند خیراتی» شهر دهلی نو را بر عهده داشت.

چوپرا پزشکی را در هند خواند. در سال ۱۹۷۰ به آمریکا مهاجرت کرد و در رشته طب داخلی و غدد تخصص گرفت. او تحصیلات عالیه پزشکی خود در آمریکا را در دانشگاه ویرجینیا به پایان برد و تا کنون در دانشگاه تافتز و دانشگاه بوستون تدریس کرده. در سال ۱۹۸۰ سرپرست کارکنان در بیمارستان NEW England Memorial (NEMH) شد.

در سال ۱۹۸۵ ماهاریشی ماهش (یوگی) را ملاقات کرد و به درون‌پویایی متعالی علاقه‌مند شد. مدتی بعد از آشنایی با درون‌پویایی متعالی شغل بیمارستان را رها کرد و مرکز سلامت آیورودای ماهاریشی را تأسیس کرد. در سال ۱۹۹۳ بعد از مصاحبه‌ای که درباره‌ کتاب‌هایش درمورد شوی اپرا انجام داد طرفدارانی پیدا کرد. بعدها درون پویایی متعالی را رها کرد و مدیر اجرایی مرکز سلامت شارپ شد که مرکزی درباره‌ی طب بدن و روان بود.

دیپاک چوپرا سال ۱۹۹۶ در تأسیس مرکز چوپرا (برای خوب زندگی کردن) همکاری کرد.

دیپاک چوپرا بیش از ۴۰ کتاب نوشته‌است و مباحث آن‌ها شامل معنویت تا سلامتی می‌باشد. او همچنین چندین رمان و مجموعه اشعار معنوی از هندوستان و ایران نوشته‌است.

بخشی از کتاب هفت قانون معنوی موفقیت

اولین قدم معنوی موفقیت، قانون توانایی خالص است. این قانون بر مبنای این واقعیت است که ما در ذات خود نوعی آگاهی مطلقیم. آگاهی خالص، توانایی خالص است: حوزهٔ تمام امکانات و خلاقیت لایتناهی است. آگاهی خالص، ماهیت معنوی ماست. بیکران و نامحدود بودن نیز لذتی محض است. از ویژگی‌های دیگر آگاهی می‌توان به آگاهی محض، سکوت لایتناهی، تعادل تمام‌عیار، شکست‌ناپذیری، سادگی و سعادت اشاره کرد. ماهیت ما چنین است. ماهیت ذاتی‌مان، یکی از توانایی‌های خالص است.

اگر سرشت اصلی خود را کشف کنید و بفهمید واقعاً که هستید، در این خودشناسی می‌توانید همهٔ آرزوهای‌تان را برآورده کنید، چون شما امکانی ابدی و توان بیکران همهٔ چیزهایی هستید که بودند، هستند و خواهند بود. قانون توانایی خالص را می‌توان قانون وحدت هم نامید، چون در بر گرفتن تنوع بی‌نهایت زندگی، همان وحدتِ روحِ واحدِ دربرگیرندهٔ کل است. شما از این میدان انرژی جدا نیستید. حیطهٔ توانایی خالص، خودِ شماست. و هر چه سرشت حقیقی خود را بیشتر تجربه کنید، به میدان توانایی خالص نزدیک‌تر می‌شوید.

تجربه کردن نفس، یا رجوع به نفس، به این معناست که روح‌مان، نقطهٔ برگشت درونی‌مان است و نه هدف تجربه‌مان. عکس رجوع به نفس، رجوع به موضوعات است. در رجوع به موضوعات همیشه تحت تأثیر مسائلی جدای از نفس‌مان، مثل شرایط، حوادث، مردم و اشیا، قرار می‌گیریم.



نظرات کاربران

فرناز
۱۴۰۰/۰۶/۱۸

این کتاب خلاصه تمام کتابهای که خودم شاید این کتاب رو باید ۱۰۰ بار خواند این کتاب مانند معجزه خداوند است. این کتاب برخلاف اسم اسانی که دارد بسیار پرمحتوی و در سطح عالی نگارش شده این کتاب فقط میتوانم

- بیشتر

زمان

۲ ساعت و ۱۹ دقیقه

حجم

۱۲۷٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲ ساعت و ۱۹ دقیقه

حجم

۱۲۷٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵۲,۵۰۰
۲۶,۲۵۰
۵۰%
تومان