دانلود کتاب صوتی خلاصه کتاب خودت باش دختر با صدای نسترن حسنی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی خلاصه کتاب خودت باش دختر اثر ریچل هالیس

دانلود و خرید کتاب صوتی خلاصه کتاب خودت باش دختر

معرفی کتاب صوتی خلاصه کتاب خودت باش دختر

خلاصه کتاب صوتی خودت باش دختر نوشته ریچل هالیس از مشهورترین کتاب‌های آمازون و نیویورک تایمز در سال‌های اخیر است. هالیس در این کتاب به دختران درس بزرگی می‌دهد، او سعی دارد به دختران یاد بدهد تلاش نکنند چیزی باشند که دیگران می‌خواهند. این کتاب با صدای نسترن حسنی منتشر شده است. 

درباره خلاصه کتاب خودت باش دختر

اگر فرصت شنیدن و یا خواندن کتاب کامل خودت باش دختر را ندارید خلاصه کتاب خودت باش دختر مشکل شما را حل کرده است. خودباوری اصل گمشده زنان امروز است. جامعه و رسانه و خانواده سعی دارد الگویی را به زنان تحمیل کند که خودشان دوست ندارند اما برای رضایت اجتماع آن را می‌پذیرند.  

اما این کتاب سعی دارد به دختران بگوبد «کدام حقیقت؟ تو و فقط خود تو مسئول آدمی هستی که می‌شوی و همچنین مسئول میزان شادی و رضایتی که از زندگی داری»

این کتاب به دختران کمک می‌کند مسوولیت‌پذیری را بهتر درک کنند و برای آینده خود امیدوار باشند، کتاب خلاصه کتاب خودت باش دختر راهنمایی برای پیدا کردن خود در این دنیای شلوغ و پر از کلیشه است. 

شندین خلاصه کتاب خودت باش دختر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام دخترانی که می‌خواهند آینده‌ای روشن برای خودشان بسازند پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره ریچل هالیس

راشل ایلین هریس در ۱۲ ژانویه ۱۹۶۸، در وورتینگتون، اوهایو متولد شد. او در سال ۱۹۸۶ از دبیرستان Worthington و کالج Otterbein فارغ التحصیل شد و لیسانس هنرهای زیبا را در تئاتر بدست آورد.

هریس و ویولونیست مسیحی هبل در سال ۲۰۱۵ در شهر نیویورک ازدواج کردند. پسر اول آن‌ها ، هنری یک سال بعد از ازدواج آن‌ها به دنیا آمد. فرزند دوم آ‌‌ن‌ها نیز در سال ۲۰۱۸ به دنیا آمد. در آگوست ۲۰۱۹ فاش شد که هریس از هبل درخواست طلاق کرده است.

لیست ۳۰ کارآفرین زیر ۳۰ سال منتشر شده است. کتاب‌های زیادی از او به زبان فارسی ترجمه و منتشر شده است که خودت باش دختر و شرمنده نباش دختر از آن جمله‌اند.

ریچل هالیس به عنوان آنتونی رابینز خانم‌ها هم شناخته می‌شود و سبک زندگی و لحن ساده و خودمانی او باعث شده تا الهام‌ بخش افراد زیادی در سراسر جهان باشد. او به دلیلِ نقش های بی شماری در تلویزیون ، مانندِ بازیگرِ نقش دکتر لیندا مارتین در لوسیفر و به عنوان ستاره مهمان در برنامه های تلویزیونی مانند خواهر، رنو ۹۱۱، دختر جدید و همسر خوب شناخته شده است؛ همچنین در جهت توانمندسازی زنان فعالیت‌های زیادی انجام می‌دهد و نامش در بین 


معرفی نویسنده
عکس ریچل هالیس
ریچل هالیس
آمریکایی | تولد ۱۹۸۳

ریچل هالیس، نویسنده، مدیرعامل شرکت خودش و سخنران آمریکایی است. او یک وب سایت در مورد کمک به افراد در جهت ایجاد تغییرات مثبت دارد و با مطالب و محصولات خود سعی می‌کند تا دنبال‌کنندگانش به نسخه بهتری از خودشان دست پیدا کنند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳۲ دقیقه

حجم

۳۱٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳۲ دقیقه

حجم

۳۱٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۸,۵۰۰
تومان