دانلود کتاب صوتی سفر به مرکز زمین با صدای میلاد فتوحی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی سفر به مرکز زمین اثر ژول ورن

دانلود و خرید کتاب صوتی سفر به مرکز زمین

معرفی کتاب صوتی سفر به مرکز زمین

کتاب صوتی سفر به مرکز زمین نوشته ژول ورن است که با ترجمه حسن زمانی و صدای میلاد فتوحی منتشر شده است. این کتاب خلاصه رمان مشهور سفر به مرکز زمین است.

درباره کتاب سفر به مرکز زمین

پروفسور اتو معتقد است از راه دهانه‌ بعضی آتش‌فشان‌های عمیق می‌توان به مرکز زمین رسید. برادرزاده‌اش اکسل که خیلی عموی دانشمندش را دوست دارد، همیشه کنار عمویش است. آن‌ها بالاخره تصمیم می‌گیرند که سفر به مرکز زمین را تجربه کند. 

آن‌ها به همراه راهنمایشان، هانس، از دهانه آتش‌فشانی در ایسلند پایین می‌روند و دنیای بزرگ و فراموش‌شده‌ای را زیر زمین می‌بینند. با حیوانات ماقبل تاریخ و خطرهای طبیعی روبه‌رو می‌شوند تا اینکه در نهایت در جنوب ایتالیا در استرومبلی دوباره به زمین بر می‌گردند.

شنیدن کتاب سفر به مرکز زمین را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به ادبیات جهان که فرصت مطالعه کامل کتاب سفر به مرکز زمین را ندارند پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره‌ ژول ورن

ژول گابریل ورن ۸ فوریه ۱۸۲۸ در فرانسه به دنیا آمد. او به شدت به ادبیات و نمایشنامه نویسی علاقه‌مند بود اما به درخواست خانواده‌اش در رشته حقوق تحصیل کرد. اما ذوق و علاقه‌اش دوباره او را به سمت ادبیات کشاند. تخیل او باعث شد تا آثار جذابی بیافریند که هنوز هم در تمام دنیا طرفدار داشته باشد و کتاب‌هایش به زبان‌های بسیاری ترجمه شود. در حقیقت ژول ورن بعد از آگاتا کریستی، دومین نویسنده‌ای است که آثارش به تمام زبان‌ها ترجمه شده است. از میان مشهورترین کتاب‌های ژول ورن می‌توان به سفر به مرکز زمین، دور دنیا در هشتاد روز، بیست هزار فرسنگ زیر دریا، پنج هفته در بالن و میشل استروگف اشاره کرد.

ژول ورن در ۲۴ مارس ۱۹۰۵ در ۷۷ سالگی در امیان، فرانسه چشم از جهان فروبست.  

معرفی نویسنده
عکس ژول ورن
ژول ورن
فرانسوی | تولد ۱۸۲۸ - درگذشت ۱۹۰۵

ژول ورن با نام کامل ژول گابریل ورن، ۸ فوریه ۱۸۲۸ در نانت فرانسه به دنیا آمد. خانواده او وضع مالی خوبی داشتند. پدر ژول ورن دوست داشت پسرش در رشته حقوق تحصیل کند و البته که پسر به خواسته پدر احترام گذاشت. اما علاقه او به ادبیات، داستان و نمایشنامه‌نویسی به حدی زیاد بود که زندگی حرفه‌ای آینده او را شکل داد. او در آن دوران نمایشنامه‌های تراژدی می‌نوشت و این موضوع، سبب برانگیخته شدن مخالفت اعضای خانواده‌اش با او شده بود. آن‌ها از اینکه می‌دیدند او مطالبی غمگین می‌نویسد، ناراحت بودند.

نظرات کاربران

کاربر ۳۷۳۰۷۱۶
۱۴۰۰/۰۹/۰۷

واقا عالی

محمدرضا
۱۴۰۰/۰۸/۱۹

این کتاب داستان خیلی خوبی داره ولی نسخه صوتی کاملش بیش از ۱۰ ساعت است.

MohammadMahdi Alvandi
۱۴۰۰/۱۱/۲۴

واقعا عالی بود. شغل من طوریه که در هفته مجبورم ساعتها در جاده رانندگی کنم. و واقعا کتاب صوتی باعث میشه متوجه گذشت زمان و مسافت نشم. کتابهای ژول ورن عالی هستن. مخصوص این کتاب هم داستانش عالی بود و

- بیشتر
m
۱۴۰۱/۰۸/۲۴

این کتاب واقعا عالی ولی مشکلی که داره اینه که توی طاقچه یه گوینده دیگه کتاب رو میخونه من اولین باری که این کتاب و به صورت صوتی گوش دادم اقای همت علی مومیوند با حس عالی کتاب رو خوندن

- بیشتر

زمان

۴ ساعت و ۱۲ دقیقه

حجم

۲۳۲٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۱۲ دقیقه

حجم

۲۳۲٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۳,۰۰۰
۲۳,۱۰۰
۳۰%
تومان