دانلود کتاب صوتی کار عمیق با صدای مصطفی طالبیان مقدم + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی کار عمیق اثر کال نیوپورت

دانلود و خرید کتاب صوتی کار عمیق

معرفی کتاب صوتی کار عمیق

کتاب صوتی کار عمیق نوشتهٔ کال نیوپورت با ترجمهٔ گروه مترجمان شنیدار و گویندگی مصطفی طالبیان مقدم در شنیدار منتشر شده است. کال نیوپورت در کتاب کار عمیق که از زمان انتشار در لیست پرفروش‌های نیویورک تایمز، وال استریت ژورنال و آمازون قرار گرفته است، می‌گوید که «تمرکز» در دنیای پرآشوب امروز، حلقه مفقوده موفقیت است. در کتاب صوتی کار عمیق پروفسور کال نیوپورت توضیح می‌دهد که چطور با چند فعالیت ساده می‌توانید تمرکز و کار عمیق را بخشی از زندگی روزمره‌تان کنید.

بسیاری از ما، افرادی که چندین کار را به صورت همزمان انجام می‌دهند، تحسین می‌کنیم. دوست داریم خودمان هم با انجام همزمان و یا سریع چندین کار، بازدهی‌مان را بیشتر و در وقت‌مان صرفه‌جویی کنیم. اما مشکل بزرگی در این نگرش وجود دارد: هیچ نتیجه مهم و قابل افتخاری با این شیوه به دست نمی‌آید! در اقتصاد دنیای فعلی، روز به روز به تمرکز و کار عمیق بیشتر نیاز پیدا می‌کنیم و همزمان، روز به روز داشتن تمرکز و کار عمیق سخت‌تر و سخت‌تر می‌شود. اینگونه است که داشتن مهارت کار عمیق، شما را به یکی از معدود افراد بسیار ارزشمند در کسب و کار و زندگی شخصی‌تان تبدیل می‌کند.

درباره کتاب صوتی کار عمیق

کار کردن در دنیایی که به علت پیشرفت بالای تکنولوژی در دسترس بودن، یکی از جذابیت‌های آن به شمار می‌رود، سخت شده است. بسیاری از اوقات ما تمام وقت و انرژی‌مان را صرف دنیای مجازی می‌کنیم و نتیجه‌ چندانی هم عایدمان نمی‌شود. کال نیوپورت در کتاب کار عمیق به توضیح این موضوع مهم پرداخته است که چطور می‌توان از زمانی که هر روز بیهوده صرف مجازی می‌کنیم، بکاهیم و به کار عمیق بپردازیم. کال نیوپورت در فصل اول کتاب مثال‌هایی از زندگی افراد موفق و کار عمیق به روش آن‌ها زده است. در فصل‌های دوم و سوم کتاب کار عمیق، با توضیح دادن مفهوم و قواعد کار عمیق، نحوه و قدرت تمرکز کردن بر یک کار مشخص را بیان کرده است.

چرا کار عمیق مهم است؟ دو دلیل برای ارزشمندی کار عمیق وجود دارد.

اولین مورد، مربوط به یادگیری است. ما در دوران اقتصاد اطلاعاتی زندگی می‌کنیم که وابسته به سیستم‌های پیچیده‌ای است که به سرعت در حال تغییرند. بنابراین برای ارزشمند ماندن در اقتصادمان، باید بر هنر یادگیری مطالب پیچیده با سرعت بالا تسلط داشته باشید. این امر مهم، نیاز به کار عمیق دارد. اگر این توانایی را پرورش ندهید، به احتمال زیاد از پیشرفت‌های تکنولوژیکی عقب خواهید ماند.

دومین دلیل برای ارزشمند بودن کار عمیق، این است که انقلاب شبکه‌های دیجیتال، تاثیرات مثبت و منفی دارد. اگر بتوانید چیز مفیدی خلق کنید، دسترسی به مخاطب آن (به عنوان مثال، کارفرمایان یا مشتریان) اساساً بدون محدودیت است. عاملی که پاداش مادی و معنوی شما را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد. از سوی دیگر، اگر چیزی که تولید می‌کنید متوسط باشد، پس به مشکل برخواهید خورد، زیرا پیدا کردن جایگزین بهتر در اینترنت برای مخاطبان شما بسیار آسان است. صرف نظر از اینکه برنامه‌نویس کامپیوتر باشید یا نویسنده، بازاریاب، مشاور و یا کارآفرین، برای موفقیت، باید بهترین چیزهایی که می‌توانید را تولید کنید، امر مهمی که نیاز به عمیق بودن دارد.

درباره کال نیوپورت

کال نیوپورت استاد دانشگاه علوم رایانه‌ای در دانشگاه جورج تون است. او به عنوان نویسنده‌ای که روی تاثیر فناوری بر جامعه متمرکز است، شناخته می‌شود. کال بیش از ۶ کتاب و چندین تحقیق و نظریه در مورد کار عمیق و کم کردن دیجیتال در زندگی دارد.

کتاب صوتی کار عمیق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

کتاب صوتی کار عمیق برای همه در هر سن و جایگاهی مفید است چون حتی اگر شغل خاصی هم نداشته باشیم باز هم در زندگی روزمره نیاز به تمرکز و انجام کار عمیق داریم.

معرفی نویسنده
عکس کال نیوپورت
کال نیوپورت

کال نیوپورت یک استاد جوان در دانشگاه «جورج‌تاون» آمریکا است که درباره‌ی چیزهای جالبی مثل تکنولوژی‌های دیجیتال و فرهنگ‌ها تحقیقات زیادی کرده. حتی اگر نیوپورت را نشناسیم، حتما با کتاب‌های پرفروش، محبوب و جدیدش چشم در چشم شده‌ایم. هر چه باشد کال نویسنده‌ی کتاب‌های کار عمیق، مینیمالیسم دیجیتال و آنقدر عالی و فوق‌العاده باش تا نتوانند تو را نادیده بگیرند است!

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۲۲ دقیقه

حجم

۷۵٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۲۲ دقیقه

حجم

۷۵٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۲,۰۰۰
۱۱,۰۰۰
۵۰%
تومان